Sidan 3 av 224 FörstaFörsta 123451353103 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 2234

Ämne: Kritiken emot Moderatorerna

Senior Member ForceFists avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Svensticus II Visa inlägg
    Själv tycker jag dem är usla, de enda det gjort är att ha bidrigat till en ökad klyfta mellan rika och fattiga... Jasså det var visst moderatorerna, inte moderaterna. Aja, ni gör ett schysst jobb.
    '

Haha du är rolig du.
    "It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see" -Hetfield

Russel's Teapot

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
    — Stephen F. Roberts

Standard

Undrar bara vad det är med jigain och hänglås? närmare du dig ett beroende?

Senior Member saaades avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

varför får jag en varning när jag bara ska skriva rätt
    sez äger ju fett

Senior Member Jigain To'lereans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av avokado Visa inlägg
    Undrar bara vad det är med jigain och hänglås? närmare du dig ett beroende?
    Ju fler trådar som är avklarade som låses, desto mindre trådar finns det att spamma i. Eller hur?
    Ex Admin Svenska Travianforumet

Jag skriver det här inlägget med ett svärd i min vänstra hand och en pistol i min högra.
    Läs om månadens erbjudande!

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Smile

Bra tänkt men. Moderaterna är väll blåa? Och moderatorerna är ...?

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag kom på en pryl, jiggy, det irriterar mig att du skrivit att SPAM står för "Stupid Pointless Annoying Message", när det egentligen kommer från en Monty python sketch, som man kan läsa här: http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_%28electronic%29
    Meep

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Awle Visa inlägg
    Jag kom på en pryl, jiggy, det irriterar mig att du skrivit att SPAM står för "Stupid Pointless Annoying Message", när det egentligen kommer från en Monty python sketch, som man kan läsa här: http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_%28electronic%29
    Det enda jag fann där var:

There are three popular false etymologies of the word "spam". The first, promulgated by Canter & Siegel themselves, is that "spamming" is what happens when one dumps a can of SPAM luncheon meat into a *** blade. The second is the backronym "shit posing as mail." The third is similar, using "stupid pointless annoying messages."[citation needed]

Det står absolut inget om Monty Python. Dessutom, i min signatur står det absolut inget om att källan INTE skulle vara Monty Python, om det vore fallet.

Du kan ju kolla upp så att faktan du drar upp har en källa... :rolleyes:

Jag skriver det här inlägget med ett svärd i min vänstra hand och en pistol i min högra.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av ManeX Visa inlägg
    Förresten en liten komisk sak, jag läste en gammal tråd igår och där stod det ungefär såhär:

FF,

"Jag låser denna tråd pga (Sen sa du nåt).
    *låser*

Förresten, hur låser man en tråd?"

Haha det snackar jag om kunnig moderator

Men tillbaka till ämnet, det är ju så jättemånga som klagar på våra mods (som jag tycker gör ett bra jobb) så varför inte skriva in eran kritik nu när ni har chansen? :S
    Jag skriver inte min kritik här. Förra gången det kom upp en liknande tråd och jag kritiserade så kommer en moderator typ två poster senare och frågar om det inte är någon som vill kritisera.

Tycker det är dåligt av Jiggy eller vad han ville kallas att skriva att folk borde veta vem han är. Eftersom jag aldrig sett han posta under vissa forum. Jag själv borde inte ens läsa forum som vid sidan om ämnet och gödselstacken. Dit går jag väll mest för att skratta åt alla dumma spammtrådar som kommer upp dag efter dag.

Moderatorerna är alldeles för inlåsta i sin egna lilla bubbla och tror att dom flesta inne på forumet vet vilka dom är för dom har massvis med posts i sånna forum. Dock är det väll en grupp på 30-50 personer som är riktigt aktiva i gödselstacken och vid sidan om ämnet. Vilket för det att kännas att dom inte är här för att dom spelar travian utan är här för att snacka skit på forumet.

Desutom väntar jag fortfarande svar från när jag anmälde en av moderatorernas brorsor för regelbrott för flera månader sen. Har aldrig varit problem när jag anmält någon annan men det medelandet verkar bara ha försvunnit i intet.

Nu vet jag inte om denna post jag skrivit är läslig. Skulle egentligen bara skriva första stycket men blev inte som jag tänkt det. Så jag bara skrev på.
    För ett bra tidfördriv, läs nästa rad.
    För ett bra tidsfördriv, läs raden innan.

Senior Member ForceFists avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hegef Visa inlägg
    Jag skriver inte min kritik här. Förra gången det kom upp en liknande tråd och jag kritiserade så kommer en moderator typ två poster senare och frågar om det inte är någon som vill kritisera.

Tycker det är dåligt av Jiggy eller vad han ville kallas att skriva att folk borde veta vem han är. Eftersom jag aldrig sett han posta under vissa forum. Jag själv borde inte ens läsa forum som vid sidan om ämnet och gödselstacken. Dit går jag väll mest för att skratta åt alla dumma spammtrådar som kommer upp dag efter dag.

Moderatorerna är alldeles för inlåsta i sin egna lilla bubbla och tror att dom flesta inne på forumet vet vilka dom är för dom har massvis med posts i sånna forum. Dock är det väll en grupp på 30-50 personer som är riktigt aktiva i gödselstacken och vid sidan om ämnet. Vilket för det att kännas att dom inte är här för att dom spelar travian utan är här för att snacka skit på forumet.

Desutom väntar jag fortfarande svar från när jag anmälde en av moderatorernas brorsor för regelbrott för flera månader sen. Har aldrig varit problem när jag anmält någon annan men det medelandet verkar bara ha försvunnit i intet.

Nu vet jag inte om denna post jag skrivit är läslig. Skulle egentligen bara skriva första stycket men blev inte som jag tänkt det. Så jag bara skrev på.
    Anmält en av moderatorernas brorsor? Det har jag inte hört något om. Och jag förstår inte riktigt om "bubblan". Och att Jiggy kanske inte postar i de "Övriga" trådarna kanske är för att det finns mycket att göra i just de ämnena han har lagt ner sin tid på.
    "It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see" -Hetfield

Russel's Teapot

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
    — Stephen F. Roberts

Reg.datum
    May 2007

Standard

Hmm... tja, det är inte min bror iallafall, han skulle nog inte ta i Travian eller dess tillhörande forum med tång ens. Tur att jag har bättre smak.
    Gäller det en anmälan at dåligt uppförande (eller liknande) i forumet beror nog inget svar på att den moderatorn som fick meddelandet inte tyckte att ett regelbrott hade begåtts, eller att den moderatorn varnade/straffade utan att skriva ut det i tråden. Gäller det däremot en anmälan till MH för fusk i spelet så är det troligtvis så att meddelandet har missats eller tappats bort - vill du få det löst bör du skicka det igen.

Vad gäller vart jag postar är det inte i Gödselstacken eller Vid sidan av ämnet som jag oftast står att finna, som du verkar antyda. Nej, jag postar mest i Frågor, Allmänt och Klagohörnan, och då genom att besvara eventuella frågor som kan dyka upp, eller för att, tyvärr, utdela lämpliga bestraffningar till dem som inte kan följa forumsreglerna.

Vad gäller min kommentar om att de flesta känner till mig grundade jag på att ca 1 månad efter att jag blivit medlem fanns jag på Top 10 Posters-listan, och det utan att spamma. Det gjorde mig ganska (välkänd? ökänd? välj själv...) och var också anledningen till varför jag gjorde den signatur jag ännu har.

Vad gäller våran "bubbla" får du gärna utveckla dig lite.

Sidan 3 av 224 FörstaFörsta 123451353103 ... sistasista

Regler för att posta