Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 sistasista
Visar resultat 31 till 40 av 51

Ämne: Det ryktas att

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2016

Standard

Det ryktas att det inte tog lång tid tills DH föll ihop och inte hade någonting att sätta emot när det började smälla lite
    Det ryktas även att servern är ganska avslagen just nu och att alla bara väntar på att artefakterna ska släppas

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av hahaha Visa inlägg
    Det ryktas att det inte tog lång tid tills DH föll ihop och inte hade någonting att sätta emot när det började smälla lite
    Det ryktas även att servern är ganska avslagen just nu och att alla bara väntar på att artefakterna ska släppas
    Det ryktas att du är snabb som redan upptäckt det

Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av hahaha Visa inlägg
    Ryktas att det blir så när man tar in kreti o pleti...

Standard

Citat Ursprungligen postat av hah Visa inlägg
    Ryktas att det blir så när man tar in kreti o pleti...
    Ryktas att du ska vara glad att det finns lite kreti och pleti så en så kass spelare som du kanske kan verka bra i en sekund i all fall. Servarna behöver nobberna utan dem dör spelat och det blir som ja det blir nu det eliten lämnar och kvar blir slasket som slår sig på brösten och tror att de är bra när de blir utspelade totalt av en ensam spelare......
    Under rustningen bär jag korsett
    Stavfel beror på skallskada efter ridolycka.

Pågående
    .se4 hemlig? nä inte om du kan plussa ihop 1+1.....
    TT-Kval
    Com6 ???
    60 avslutade slowe servers så många fler starter... Rekord???
    lejonstjarna.blogg.se för referenser

Nicks som gjort mig känd även utanför de svenska servarna.
    Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lejon/Maria Visa inlägg
    Ryktas att du ska vara glad att det finns lite kreti och pleti så en så kass spelare som du kanske kan verka bra i en sekund i all fall. Servarna behöver nobberna utan dem dör spelat och det blir som ja det blir nu det eliten lämnar och kvar blir slasket som slår sig på brösten och tror att de är bra när de blir utspelade totalt av en ensam spelare......
    Har absolut inget emot nybörjare,men oengagerade spelare bidrar inte med mycket.Och vad gäller "kreti o pleti" så räknar jag in dig där då jag har haft "nöjet" att spela med dig vid några tillfällen...

Standard

Har absolut inget emot nybörjare,men oengagerade spelare bidrar inte med mycket.Och vad gäller "kreti o pleti" så räknar jag in dig där då jag har haft "nöjet" att spela med dig vid några tillfällen...
    Ryckas att jag ändå lyckades spela bort er totalt gick ju bra med de där by övertagningarna som aldrig kom som jag väntade och väntade tyvärr ran tiden ut annars hade jag väggat vara ända en av era offar och det hade verkligen vart tråkigt för servern...

Om jag nu är kreti och pleti vilket jag tar som ett komplimang om man jämför med dig hur kom det sig då att ni inte lyckades ta bort mig?

Pågående
    TT-Kval
    Com6 ???

Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Ryckas att jag ändå lyckades spela bort er totalt gick ju bra med de där by övertagningarna som aldrig kom som jag väntade och väntade tyvärr ran tiden ut annars hade jag väggat vara ända en av era offar och det hade verkligen vart tråkigt för servern...

Om jag nu är kreti och pleti vilket jag tar som ett komplimang om man jämför med dig hur kom det sig då att ni inte lyckades ta bort mig?
    Du har uppenbarligen noll koll på var jag spelar!Ryktas det.Kommer förmodligen aldrig få reda på det heller.

Standard

Du har uppenbarligen noll koll på var jag spelar!Ryktas det.Kommer förmodligen aldrig få reda på det heller.
    Jag bryr mig inte vem du är eller vart du är det ända som är väsentligt är att jag är bättre än dig!

Pågående
    TT-Kval
    Com6 ???

Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Jag bryr mig inte vem du är eller vart du är det ända som är väsentligt är att jag är bättre än dig!
    Och att jag är bättre än er alla
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2016

Standard

Du var faktiskt bäst på hela servern. Iaf när det gällde att vara feg och använda semesterläget när du blev bombad

Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 sistasista

Regler för att posta