Visar resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Nomineringstråden

Cool Nomineringstråden

Det är dags för den snart inte riktigt än men för de som gett upp och insett att de förlorat kanske vill nominera vi andra kämpar på. Jg har gjort den lite mer 2016 den gamla var så gammalmodig.

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest Överskattade:

Mest underskattade:

Bästa allroundspelare

Bästa manipulatör:

Bästa taktiker

Största fegisen/arna

Respekt åt:

Serverns hjälte: Vem gjorde något ut över det vanliga för andra?

Bästa team:

Rundans roligaste spelare:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas s1

Bästa offensiven:

Bästa defensiven:

"Vem ja trodde skulle vinna servern?"

Har du egna kategorier lägg till dem nominerar på nu
    Senast redigerad av Lejon/Maria den 16-09-05 klockan 17:52
    Under rustningen bär jag korsett
    Stavfel beror på skallskada efter ridolycka.

Pågående
    .se4 hemlig? nä inte om du kan plussa ihop 1+1.....
    TT-Kval
    Com6 ???
    60 avslutade slowe servers så många fler starter... Rekord???
    lejonstjarna.blogg.se för referenser

Nicks som gjort mig känd även utanför de svenska servarna.
    Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Standard

Det här är min serverberättelse och mina nomineringar. Det här är hur jag mins servern och behöver inte vara hur du mins den.

Jag har spelat på Gummibjörn under hela servern och det har jag gjort helt ensam förutom lite inhopp av min sitter av Iam going too. Först vill jag ge alla lite råd för hur du inte ska göra om du vill spela i en ally som GODIS.

1 Du ska inte sitta och toppfarma två konton var 3 minut 24/7. Jag toppfarmade på surskalarna och gummibjörn i 8 veckor. Vilket gjorde att jag gick i väggen första gången vecka 13.

2 fortsätt inte att farma24/7 trotts att du har gått i väggen. Du mår inte bättre av det.

3 lagom till artysläppet var inte vaken 37 timmar i raken innan och stressbygg inte med konton då gör du misstag som att skicka hem artykattas från kattasbyn så de inte hinner tillbaks till kattasbyn i tid. Samt att du tappar de kattas du byggt för att hjärnan är helt borta och du räknar fel på tio sekunder och de blir svepta.

4 när du vart vaken 37 timmar, och sitt då inte ytterligare 15 timmar och väntar på attack order på arty bli inte förbannad då det hjälper inte till gå och sov och inse att du är korkad. Som nu vart vaken i 52 timma på raken och få människor är människor efter det.

5 fortsätt inte toppfarma i ytterligare 21 i dagar utan sömn. Försök iallafall att sova mer än 3 timmar om dygnet. Det kommer göra dig mycket gott och du kommer inte bli knäpp och flippa dag 121 och skicka in en off i medveten vägg för att du inte orkar längre.

6 för din egen skull släpp prestationsångest, kräv inte att du ska vara bättre än dual kontorna och inse att du du bara kan göra ditt allra bästa. Du är ingen supperhjälte som klarar mer än de flesta.

Gummibjörn är första kontot på 6 år som har genomfört en server i tre olika C&W tempon. Det är stort för jag har alltså mer eller mindre maratonspelat gummibjörn i xxx dagr.

Att maratonspela förstår alla att det är inte så bra. GODISarna har tyvärr fått stå ut med mycket så jag vill tacka er för att ni orkat med mig under den här servern! Utan GODIS hade inte det här gott och jag visar en gång för alla varför man inte ska spela för mycket

MvP (Most valuble Player):
    finns två som ska nämans här Olof och junior utan er två ja utan er två hade jag nog gjort det där när jag flippade totalt och nästan vart utslängd ur godis.

MvO (Most valuble Officer): Godisgänget alla där uppe som styrde över oss små där nere.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Nurre <3

Bäst defensivt spelare:
    Olof fy fan vad du är bra!!!! 80% minst av alla skarpa som landade hoss oss vägga Fy fan vad du är bra!

Bäst offensivt spelare: Sonny du skulle haft den du förtjänande den. Så du får den av mig.

Mest Överskattade: Rainebowe dach ”supperslägga” vist den var fin den var stor och den gjorde det den skulle men jag hade förväntat mig MER. Jag fick inte ens ståpäls och det vill jag ha av en ”supperslägga”

Mest underskattade:
    Måste vara jag, för vem trode att jag kunde göra det jag gjorde? Inte ens jag trode på mig själv och ändå gjorde jag det.

Bästa allroundspelare Iam going too. Prodade bra både prettar och off.

Bästa manipulatör: Johan aka retarde för att du ljög om p4f. Jag gick nästan på det.

Bästa taktiker
    KK helt klart de van ju på taktik.

Största besvikelsen:
    Johan aka retarderde på rainebowe dach. Lögner som att nej vi spelar inte med p4f vi är inte allierade mm Ja det visade sig att du bara ljög. Jag trode jag hade hittat en ny vän och du hög mig rigält i ryggen.

Största fegisen/arna DEiTY vad gjorde ni mer än att allierar er? Vad lyckades ni med?

Respekt åt:
    Godis som aldrig svek sin övertygelse vi startade med 20 konton vi vart 21 när Iam goning too... kom in och vi sluta med 22 konton respekt åt det.

Serverns hjältar:
    Våra deffare dumle, cloetta, roa, emilia2,Djungelvrål, fazermint, polkagris noblesse, after ehigt, turkish deligt, hubba bubba, Icecrem, Petter northug Utan er oskälviskhet hade vi inte överlevt TACK!

Bästa team:
    Gummigjörn och Iam goning too... vi var som en finne i röven på DeiTY vi var inte uppskattade och det visade de. Jäklar vad med trupper det har vägatas på de två kontorna.

Rundans roligaste spelare:
    Kan inte nämna någon för godis chatten har bjudt på så mycket skratt och glädje hoppas den aldrig tystnar helt.

Rundans tålmodigaste spelare: Dret och björn för att de fick mig att bygga grottor i startbyn …. det var en kamp!
    Olof för att du stod ut i min kontochatt.
    Junior för att du inte ströp mig stundtals när jag spelade som mest.

Mest irriterande: Måste säga att det är när min offby vart bombad två gångern på 24 timmar sen vart den bombad en gång till och när de senare sänkte alla mina hs fält. Och hela mitt konto stannade upp 3.5 vecka.

Trevligaste spelaren: warlock för att trotts att jag inte är hans största favorit har han kunnat vara just det väldigt trevlig.

Bästa startspelaren: Djungevrål eftersom de fick ny by först.

Att minnas: Gummibjörn att jag fick chansen. Alla saker de fantastiska spelarna i godis lärt mig. Hur jag har utväxlats mer på en servern än på 8 år tidigare. Min personliga utveckling under servern. Jag har många gånger fått höra att jag skulle vara ”elit” och jag har kanske trott på det. Den här servern lärde jag mig hur lite jag kan och hur mycket jag faktiskt måste lära mig. Att det var fruktansvärt skönt att slippa forumskriga.

Sån miss när... När jag missa insticket på turkisk peppars startby och den förlorades. Hur svårt ska det vara att sätta instick? Tydligen jävligt svårt!

Sjukt skoj händelse: stölden av tre vubps, stölden av mina stora skor där jag bara skicka bara en tredjedel av offen och inte fejka och lyckades.

Sjukt tung händelse:
    Att jag gick in i väggen hela tre gånger under servern och att godisgänget tyvärr fick se sidor ingen fått se tidigare. Man kan inte skämmas mer än jag gör för det.

Så här kommer jag minnas s1 vänner skratten och tokirierna samarbetet.

Bästa offensiven: Tre vubps på samma natt tog vi av deity. Den var fin samarbetet var perfekt!

Bästa defensiven: väggen hos iam goning too... var mycket fin.

"Vem ja trodde skulle vinna servern?"
    Jag har alltid trott godis skulle vina.

Tack alla underbar godisar för den jobbigaste men bästa och roligaste rundan under alla mina spel år!
    Senast redigerad av Lejon/Maria den 16-09-08 klockan 00:17
    Under rustningen bär jag korsett
    Stavfel beror på skallskada efter ridolycka.

Pågående
    .se4 hemlig? nä inte om du kan plussa ihop 1+1.....
    TT-Kval
    Com6 ???
    60 avslutade slowe servers så många fler starter... Rekord???
    lejonstjarna.blogg.se för referenser

Nicks som gjort mig känd även utanför de svenska servarna.
    Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Prestera eller avgå.

MvP (Most valuble Player): Svårt att utnämna en specifik person här. Många i GODIS har dragit sitt strå till stacken, flera gånger om dessutom.. Om jag skulle bli tvingad att omnämna någon på denna punkt, som var utanför GODIS skulle det dock bli Rainbow Dash, som faktiskt var inaktiva nog med sin slägga för att kunna skada oss. (Detta är en komplimang, och inte en diss!)

MvO (Most valuble Officer): Olof. Säger sig självt i min mening. Jag gjorde en del, en hel del skada som blivit gjord på DEiTY pga mina beslut osv.. Men allt bleknar i jämförelse till vad Olof har gjort, både mot DEiTY, men framförallt för GODIS.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Romerska Bågar <3 förutom Dret.. Det är ju Dret liksom.

Bäst defensivt: GODIS, med Olof i spetsen, den som säger något annat har nog sovit hela rundan.

Bäst offensivt: Det var nog någon häftig släggbyggare.. Neh, det var nog oss på Turkisk Peppar det! trots att vi kunde gjort så mkt mer... Men det vore väl att ljuga om man påstod att DEiTY kunde sova lugnt om nätterna. Kan även tilläggas att mkt av vårt eget offande ej hade vart möjlig utan Romerska bågar. Som definitivt förtjänar cred i denna gren!

Mest Överskattade: GODIS, 85% av alliansen består ju av trattar.. Skärpning folket! <3

Mest underskattade: Nemo, som till sist fann modet att skicka sin off.
    Samt Gummibjörn, som faktiskt överraskade!

Bästa allroundspelare: Tycker inte om mellanmjölk.

Bästa manipulatör: Det var nog den person som drog ihop C, TDDD, DEiTY och P4F (Förlåt om jag glömde någon här) emot oss i GODIS.

Bäste strateg Sånt där är överskattat

Största fegisen/arna Surskallar som bara offade på nataren.

Respekt åt: SDA, som till och med lyckades lura sig själva till att tro att de faktiskt var bra. Alternativt Djungelvrål som fixade n-19 fält så snabbt, att vissa i DEiTY än idag inte tror att det är möjligt. Rätt snyggt ändå! Jag vill också ha lite respekt, men det lär jag inte få ändå. Otur!

Serverns hjälte: För mig, min CO, som skötte kontot till 95% helt själv i en månad medans jag hade en "liten" svacka i mitt travianspelande.. Vulcan är en klippa <3

Bästa team: GODIS.. Alternativt oss på Turkisk Peppar + Romerska Bågar, som troligtvis gjort mer skada på våra impulsiva duo-operationer än vad vi gjort under allians-offensiver.

Rundans roligaste spelare: Jag och Olof drar jämnt här, trots att ingen någonsin lär se vår sjuka(ste) humor..

Mest irriterande: Sjöbusen.. Som hade en period av massfejkande i Juni, fick sitt HS bombat i ren protest. För att sen vakna till liv i EG igen.. Skämmes!

Trevligaste spelaren: Grabbarna på Rainbow Dash <3

Bästa startspelaren: Surskallar som dödade två byggare, men ändå lyckades vara topp-10 med ny by. Alternativt djungel, men det kommer nog alla andra säga.

Att minnas: När jag och romerska skulle sno Hellfires bräcka, så blev deras lilla dåre konto-öga.. Så vi snodde haddocks istället, sjukt impulsivt, och riktigt kasst planerat av mig & Brandtie, vi var förvånade över att vi ens fick byn. Tack!

Sån miss när... Nästan ingen offare ville offa på de riktigt häftiga offensiverna.

Sjukt skoj händelse: När vi tog SOTN's lilla tränare + stora BP gratis, samma natt.

Sjukt tung händelse: Uhm.. Vet ej. Det jobbigaste som skett på turkisk peppar är väl när vi råkade vägga 5k yx med mainoffen.. Alternativt tappade vår startby. "Sjukt tungt" heh. ELLER JO! När man glömde sikta på en liten diet, så KK fick den gratis av oss.

Så här kommer jag minnas s1 Pop-galen CO, för mkt sömnlösa nätter. Jävligt rolig!

Bästa offensiven: Ugh.. Kan kanske ha varit när Elsa tappade 8k kattas över en natt. Hade sagt unika tränar stölden som gick igenom smärtfritt, om det hade varit tidigare under servern. Den var åtminstone rolig att sno.

Bästa defensiven: Svårt att välja, men en av de bästa måste vart Nilfisks ändå rätt stora off, som väggade på en av våra resbyar.. Otur broder!

"Vem ja trodde skulle vinna servern?" Aldrig brytt mig om vinster, så brydde mig inte ens om att tro på någon. KK känns dock som en skräll oavsett, men det är klart, får man vinsten serverad så är det lätt att vinna
    I min mening vann GODIS, vi höll 6x fler spelare på en armlängdsavstånd såpass länge att de krympte ner till att enbart bli 3x fler. För att sen förhindra dem från att "vinna".
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

MvP (Most valuble Player):Finns många värda att nämna men två stycken bra exempel är Petro på Icecream som hjälpte mig MASSOR med allt deffarbete när jag inte riktigt orkade skriva in 300 attacker själv i vårat deff doc...
    Även min CO warlock är ju alltid fin

MvO (Most valuble Officer):Bitty såklart.
    Även Brandtie på Romerska bågar när han gjorde offplaner var fiiinntt och bra planerat AF släpp från hans sida.

Bäste lagkamrat/teamspelare:Nurol på Polly, alltid när jag behövde få något gjort så var han den jag litade på 100%, bästa exemplet är väl när Jaeger & Mio tajmar skarpt på Marias stora skor och vi behöver flytta de med bara 2 timmar till godo mitt i natten.
    Ringer och väcker nurol klockan 4 på natten, han guldar upp en skattis 20 från 0 och räddar skorna med bara några få minuter till godo,NatarNurre presterar <3

Bäst defensivt: Måste nog ta och nominera mig själv här eller våran deffledning i allmänhet dvs mig & Petro, så många skarpa vi fick rätt på och fina väggar vi satte upp var galet, är stolt över min prestation!

Bäst offensivt: Även om våra offare var otroligt slappa i perioder och inte gjorde mycket så är det väl Turkisk peppar & Romerska bågar, var ju ingen annan som visade något bra offensivt precis vad jag sett.
    Deity som helhet offade helt värdelöst med några få undantag,fejks med % skor bytte hjälte saker efter alla utom skarpa skickade, hade inga scouter i sina offbyar så det gick att scouta ut vart de gick skarpt och mycket mer, gör om gör rätt.

Något deity gjorde riktigt snyggt var dock när de splittade sina offar mot ALLA våra hsar vilket funkade sjukt bra, vi trodde de skulle köra rysståg så körde stora väggar på få ställen och hade resten tomma, inget vi gör om...

Mest Överskattade :Pusher kanske, trodde faktiskt han skulle visa någon fin slägga eller liknande när han suttit på liten tränare HELA rundan, tråkigt att spelaren på kontot är värdelös och bara vill döda nataren.

Även våra såkallade super slägga, som deity var så rädda för var SJUKT överskattad, offen låg på som högst 20k svärd som halverades efter vi rensade VU, rätt kul att deity var så fruktansvärt rädda för denna off ändå.
    Finns ju ingen vettig människa som skulle spela blixt slägga :^)
    Galler off i allmänhet är kasst men blixt slägga är ju bara efterblivet.

Mest underskattade: Eftersom jag går in med att alla är värdelösa utom jag själv så är det väl många som överraskade, Maria på Gummibjörn visade fina offar och bra mycket bättre spel än hon tidigare haft iallafall vad jag sett.
    Även Rainbow hade fin slägga tråkigt att den var yxor bara, blev lite besviken.

Bästa allroundspelare : Äh fan vet jag

Bästa manipulatör: Ledaren i deity som lyckades alliera ihop alla
    Någon deity ledare för de lyckades alliera ihop så många spelare emot oss, ändå rätt imponerande att få ihop -C-,SDA,Deity,TDDD,FIS & KK en stund om jag fattat det rätt?

Bästa taktiker : Well, KK vann så de gjorde väl något rätt.

Största fegisen/arna : Ingen kommer ihåg en fegis så har ingen att nominera.

Respekt åt: Jaeger som alltid kämpade på även om han tappade otroligt mycket off på hemmaplan samt väggade flera gånger i månaden.
    Fint jobbat Jaeger!

Serverns hjälte: Vem gjorde något ut över det vanliga för andra? Maria på Gummibjörn, alla timmar hon la ner på att farma på andra konton,skicka deff från inaktiva eller liknande.
    Ställde ALLTID upp för allyn även om hon kunde bli lite grinig ibland utan sömn men är väl så när man knappt sover....

Bästa team: Oklart

Rundans roligaste spelare: Finns många otroligt roliga, men de roligaste är väl Simon på Hubba bubba,Bitty på Dumle & Sonny på Turkisk Peppar, så många skratt man fått av er tre är helt galet.

Mest irriterande: Sjöbusen.............. sjukt liten off varje gång men lyckades ändå sno två st artis från oss vilket iof berodde på att anfallen inte rappoterades in men ändå sjukt bra jobbat!
    Bombade även sjukt många ressbyar på olika konton, mest på Turkisk peppar så vi slapp gulda massa pop i slutet, tack :*

Trevligaste spelaren: Måste väl säga Anne på Cloetta alltid lika trevlig & sprider glädje!

Bästa startspelaren: Djungelvrål fick ny by först och var snabbast med HS bygget så något gjorde vi väl bra :?
    Nivå 19 fält på dag 73 är väl helt ok om du frågar mig.

Att minnas: Alla roliga stunder vi hade i chatten,mina paint bilder samt natt voices med Bitty,Sonny,Dret & Brandtie.

Sån miss när... När vi fick över 10 HSar bombade på samma natt.....
    RIKTIGT tur för oss deity inte fortsatte att anfalla efter de tog våra hsar, vilket gav oss tid att bygga upp allting som var bombat och slå tillbaka.

Sjukt skoj händelse: Finns så många fina, men något jag skrattade högt åt var väl när FunkeySwe väggade scouter 100k scouter i min HS
    http://travian-reports.net/se/report/45219a17ddf Detta är vad som stod i byn om ni var nyfikna

Sjukt tung händelse: När noblesse tappade 20k gks + 3k kattas + 15k yxor i parkering.........

Så här kommer jag minnas s1 : Ännu en svensk server med mass alliering......... men rolig runda ändå!

"Vem ja trodde skulle vinna servern?" Trodde faktiskt vi skulle vinna men med lite fel räkningar och dåliga utförda offensiver lyckades vi tyvärr inte.
    Grattis KK till vinsten hur som helst!
    Senast redigerad av Loffe den 16-09-08 klockan 15:58

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Standard Pollys nomineringar

vP (Most valuble Player): Olof på Djungelvrål. Är den spelare som håller i alla trådar i allyn och mycket står still när han är och spelar WoW. Otur att inte wow servrarna inte var nere sista två veckorna av servern för Godis del.

MvO (Most valuble Officer): Turkisk Peppar, var när Sonny tog tag i planerandet som det blev något offande.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Romerska Bågar, spelar för allyn och ställer upp på vått och torrt.
    Sedan måste vi nämna Gummibjörn här som gör ett jobb utan dess like. Vet inte hur många Godiskonton som hade havererat utan din hjälp Tack för att du ställde upp och hjälpte till när det behövdes som mest.

Bäst defensivt: Djungelvrål och Icecream. Deffledningen hos Godis ska ha en stor eloge det måste känts omöjligt för fienden att komma igenom på Godis.

Bäst offensivt: Romerska Bågar, så sjukt central roll denna servern med unika skorna.

Mest Överskattade: Alliera sig till vinst. Djungelvråls superslägga!

Mest underskattade: Deffen i vår ally. Var några monsterkonton med druider. After Eight och Djungel är de jag tänker på främst. Folk tyckte ju vi hade lite deff i samband med RD smällde på. Med tanke på antalet aktiva deffare så hade vi mer än godkänt i deff.

Bästa allroundspelare: Vetefan kanske jag och Dret två trattar som hetsar varann om mängden off

Bästa manipulatör: De personer som lyckas övertyga folk om att Godis är fega.

Bästa taktiker: Marcus på Djungelvrål Brandtie på Romerska Bågar.

Största fegisen/arna: Väljer att inte nominera någon här.

Respekt åt: SDA för att de vågade stå på sig själva vara 21 pers kriga och bygga 2 vu.n. Servern blev mycket roligare av att det fanns 4 olika block. Det var lite tack vare oss också eftersom alla visste att vi inte skulle alliera oss men SDA förtjänar beröm för att de hade ryggrad och vågade bryta mönstret.

Serverns hjälte: Vem gjorde något ut över det vanliga: Donkenklanten helt klart!
    Vem som helst kan sikta på stort magasin eller VU. Det är ballare att tänka långsiktigt och slå ut fiendens råvaruproduktion.

Bästa team: Godis alla dagar i veckan. Vi kompletterade varandra ganska bra dock tappar vi energin i slutet (inklusive mig) som gör att vi inte tar hem vinsten men annars är vi ett otroligt komplett team.

Rundans roligaste spelare: Simon på Hubba Bubba är en figur utöver det vanliga.

Mest irriterande: När jag gick och la mig och Surskallar väggade sina första nybyggare på en oas pga misskommunikation orsakat av mig. Ändå jävligt starkt av de att vara bland de 10 första kontona att få by nr 2

Trevligaste spelaren: Anne på Cloetta.

Bästa startspelaren: Djungelvrål hade sjuuuukt bra start. Så snabbt som de blev klara med sina fält. Sedan kan man även nämna GoG och Surskallar här.

Att minnas: När jag får ett samtal av Olof klockan 4 på natten och blir ombedd att gulda kammare 20 för att rädda Gummibjörns skor. Vi höll på i 2 timmar och ett tag såg det mörkt ut. Men när vi lyckades med minuter kvar så var det lätt värt sömnbristen den dagen på jobbet.

Sån miss när... När vi ändrar mål kvällen innan skarpa ska skickas och jag går på Panzer kommer igenom men glömmer att kolla att han har tränaren.

Sjukt skoj händelse: När Djungelvrål tar över mina stora skor och vi ser skarpt på den och Olof ber Gubben att inte gå skarpt på skorna innan landning. Sedan måste vi nämna när Junior på I am going to får kontoeffekt på öga och har 5 skarpa på sig och allt väggas.

Sjukt tung händelse: När vi inte kommer igenom på Rainbow Dash. Det var slaskoffar som vi skickade dit förvisso men flera i allyn hade hoppats på att vi skulle komma igenom och nolla byn. Tung skypesamtal den kvällen

Så här kommer jag minnas s1. En server jag spelade i den allians som kan detta spelet bäst, men likväl är aktivitet och kämpaglöd en minst lika viktig del för att kunna nå hela vägen. Kan tilläggas att vi redan från början inte hade några ambitioner på att "vinna servern" så jag är nöjd med att ha tillhört Godis och bidragit med Polly kontot.

Bästa offensiven: Den misslyckade offensiven när vi skulle ta Rainbow Dash slägga. Den var så otroligt bra planerad och bra genomförd, det var bara synd att vi inte gick igenom på RD Godisspelarna vet varför. Måste ha varit en hektiskt kväll för Deity då det flyttades artefakter åt höger och vänster, ett konto byter HS ett annat konto skyndar sig så gott den kan att skicka sin off på nataren Man kan även nämna natten då vi snodde 3 BP:s från Deity (Milos som planerade) som tvingade de att alliera sig med PFF.

Bästa defensiven: Är kanske den gången vi väggar Pusher på Surskallar alltid lika kul att visa vårt skåpet ska stå. Olof ser anfallet på något konsitgt vis och deffar nästan enbart där. Sedan alla gånger Olof räknar ut det skarpa genom att scouta ut motståndarna var 10:e minut (utan att de vet om det )

"Vem ja trodde skulle vinna servern?" Trodde vi skulle vinna, men lite dålig framförhållning och tappad energi i slutet gör att vi inte kan vinna servern men vi kan sänka någon utav teamen och bestämma vinnaren och vi väljer att sänka det team som ville vinna mest.
    Senast redigerad av Al-Thor den 16-09-09 klockan 19:24

Member
    Reg.datum
    Dec 2010

Standard Juniors nomineringar

Här kommer mina nomineringar från denna runda och jag spelade på Iam going to... kontot som var i GODIS.

Jag missade starten på denna runda och hoppade in efter nästan 1,5 månad gått av servern så har inte så stor koll på vad som hände innan det. Meningen med kontot var att retas lite med folk som jag visste spelade på servern men det blev lite mer seriöst än så.

MvP (Most valuble Player): Det var många konton som borde placeras här men ska man välja en så är det väl Djungelvrål kontot som höll ihop vår ally och hade mest deff större delen av servern vilket rädda flera av våra konton i GODIS flera gånger.

MvO (Most valuble Officer): Ja där måste det bli Olof på Djungelvrål för sitt jobb med deffen vilket var ett enormt arbete vissa gånger, stor credd och tack ska du ha för det Olof!

Bäste lagkamrat/teamspelare: Får nominera Maria på Gummibjörn här hon ställde upp i vått och torrt för allyn när det behövdes sitters till våra konton och de behövdes då vissa av våra deffkonton inte var så aktiva så att säga . Maria och jag gjorde en hel del roliga offensiver tillsammans och jag hoppas vi var en riktig finne i röven på Deity .

Bäst defensivt: Var väl jag, en skarp som rann igenom på hela rundan (om man bortser från min start som jag inte brydda mig direkt om) och den visste jag var skarp (blues) fast det fanns inte deff nog att plocka den och bygga upp byn efter attacken tog ca 1 h så ingen större förlust . Skämt och sido det var våran deffledning Olof på Djungelvrål med assistans av Petro på Icecream som gjorde ett fantastiskt grymt jävla jobb all heder till er

Bäst offensivt: Turkisk peppar blir min klara etta här hade inte dret och brandtie på romerska druckit så jäkla mycket öl hade de nog gett turkisk en bättre match

Mest Överskattade: TDDD/Deity, alliera sig med allt är inte direkt imponerande och ändå inte lyckas vinna sen klart Djungels suuuuuupersläggga

Mest underskattade: Uppenbarligen KK som lyckades smyga sig till en vinst

Bästa allroundspelare: Vet inte vem man ska sätta här eftersom jag tycker hela vår ally var väldigt allround många gånger.

Bästa manipulatör: Ja måste väl vara TDDD/Deity som lyckades alliera sig med allt annars lyckades väl jag en del med att lura att jag inte spelade i GODIS vilket sparade mig en hel del attacker och jag kunde skicka iväg min deff istället tog väl 4 månader innan jag kom på radarn. En liten bubblare var annars polka finns han finns han inte? vem vet?

Bästa taktiker: Sonny får den av mig när han väl hade energi och göra offensiver ett fint hedersomnämnande ska annars Milos på roa ha här för sin fina taktik i stölden av 3 bp's som tvingade Pf4 att gå in i Deity.

Största fegisen/arna Vargmannen som satt hela rundan och deffade farmer hur roligt det nu kan vara

Respekt åt: Hela GODIS som slutförde rundan samt ett hedersomnämnande till ''orginal'' Deity som hela tiden kom tillbaka efter alla våra bombningar.

Serverns hjälte: Vem gjorde något ut över det vanliga för andra? Var väl Maria på gummibjörn som hade en aktivitet som inte var direkt hälsosam och är ställde upp för folk i vått som torrt för de var inaktiva eller skulle iväg på semester.

Bästa team: Jag och Maria på Gummi hoppas jag var en finne i röven på Deity med våra offensiver där vi bombade en hel del hsar men annars var det väl romerska och turkisk när de inte var ute drack öl med några av sina imponerande offensiver.

Rundans roligaste spelare: Hela GODIS skulle jag säga ni har gett mig många roliga skratt denna runda och mysiga skype kvällar/nätter.

Mest irriterande: De i ''orginal'' Diety som aldrig gav upp samt jaeger med alla sina jäkla fejks.

Trevligaste spelaren: Enklaste nomineringen Anne på Cloetta <3 annars var hela GODIS väldigt trevliga <3

Bästa startspelaren: Ingen aning var inte med i starten.

Att minnas: När min lilla dåre blev öga på offbyn och sedan öga på kontot dagen efter medans skarpa attacker ramlade in och vi bara satt skratta åt den lättaste väggen denna runda.

Sån miss när... jag varje gång loggade in på gummikontot som sitter för att Maria skulle få sova och Deity hade sina offensiver och självklart ramlade det in attacker så jag hade uppsatsskrivning i vår alert.

Sjukt skoj händelse: väggen hos mig samt när vi tog 3 bp's på en natt.

Sjukt tung händelse: Uppsatsskrivningarna i alerten samt när vi fick flertalet hsar bombade med skit offar, stämningen var rätt låg då i allyn.

Så här kommer jag minnas s1: En slö runda i början som sedan blev roligare och roligare dock tröt energin lite från min sida på slutet.

Bästa offensiven: När vi snodde 3 bp's på en natt, grymt jobbat!

Bästa defensiven: väggen hos mig , skämt å sido så var det typ alla defensiver nästan då det inte var mycket som lyckades komma igenom.

"Vem ja trodde skulle vinna servern?" Hade inga förväntningar alls på vem som skulle vinna var här för att ha kul enbart men klart man kämpade på slutet för att vi skulle ta det men nu blev det inte så

Stort Grattis till KK och varsågoda till vinsten

Tack GODIS för en fin runda :*
    Senast redigerad av Keso den 16-09-10 klockan 10:28
    Sez 3-8 Massa ploj och raderade konton
    Sez 9 Junior
    Sez 10 Junior Klostret
    Sez 11 Dobberman DD
    Sez 12 Dobberman KK
    Sez 13 Minigris s.O.s

S2 10-11 Junior Drouzin (vinst)
    S1 10-11 Dodomunk C+- HBO (vinst)
    S6 11-12 Bimbo Sk-New Dawn- T.A (vinst)
    Com7 11-12 Flower power Wild @ Heart (vinst)
    S1 16 Iam going to... GODIS

Senior Member mammaös avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Nomineringar
    ....tja hur nominerar man godisfavoriter? Hur klassar man dom sura, röda, sega, gröna, hårda, gula, salta, söta, mjuka? Vilka väljer man först? Vilka suger man på? Vilka tuggar man? Vilka sparar man till sist? Jag vet inte, men.....

Syrligaste och marshmallowsmjukaste ledningen: godisledningen....seriöst oseriösa och galet duktiga.

Saltaste och hårdaste offarna: godisoffarna....jisses så grymma ni är! Vill lära mej allt ni kan. Jaja jag vet, det kommer aldrig att funka, jag kommer inte kunna hålla mej vaken.

Sötaste och segaste deffarna: godisdeffarna....som skyddat ryggen på alliansen och sett till att fienden inte fått kalasa fritt på vårt godis.

Mest sockertoppade och beroendeframkallande chatten: Godischatten

....sen måste jag tillägga. Det fanns riktigt goda praliner i andra allianser.
    Senast redigerad av mammaö den 16-09-10 klockan 00:04 Anledning: ...stavfel, vad annars
    Sez 2 mammaö - TF
    Sez 3 mammaö - VF/Nemesis
    Sez 4 Noe - VF
    Sez 5 mammaö - 2M/Nescio
    Sez 6 Snorkfröken - MD
    Sez 7 Besksöta - Ceres
    Sez 8 gästspela på Superheroes
    com6 Mamboo - Wild*R - W*Love ♥
    Sez 10 Syster Jane - Klostret...själavård på Portal King "Satan"
    com7 Flower power - Wild @ Heart
    s6 Bimbo - T.A "reserv Bimbo"
    com3 Clarence Clemon - DAS
    Sez 19 mammaö - Stray cats
    s.2 Freja - LV - ....
    Sez 21 Never - SRI
    s1 Cloetta - Godis
    tt.16/17 Mycit - Illicit

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2015

Standard Krogestas nomineringar

Det här är mina nomineringar utifrån min runda.

MvO: Nemo och Mio (för ert ledarskap, VU-hållande och deffningsarbete – Ni har gjort ett fantastiskt jobb för DEiTY! Vad hade vi varit utan er!?!)

Att minnas från servern:
    • Jag fick personligt rekord i bombad hs (4 gånger med jämna mellanrum).
    • När jag stod i kön för att boarda ett plan och försökte mellandeffa attacker.
    • Gångerna jag vaknat mitt i natten för att kolla om jag haft attacker mot mig.
    • GODIS, som så outtröttligt anföll oss. Det var rätt jobbigt!
    • Maria på Gummibjörns hot om att nolla mitt konto.
    • Samarbetet i DEiTY och hur alla ställde upp och bidrog.

Tung händelse 1: Hellfires bortgång.
    Tung händelse 2: När vi blev av med tre bp:s samtidigt.

Sån miss när... jag valde boplats (alldeles för nära GODIS).

Mest irriterande: Iam going to... (Hur många gånger anföll du mig egentligen!?)

Trevligaste spelaren: Det finns så många trevliga spelare. Tack alla!

Bästa defensiv: Väggen hos Panzer mot Gummibjörns 03:a och väggen hos Nemo som räddade kvar stora arkitekten var fina.

Vem trodde jag skulle vinna servern? GODIS (var rätt säker att de skulle vinna).

Så här kommer jag minnas s1: Spännande på slutet, men rätt seg server emellanåt. Ganska nöjd med att KK vann och inte GODIS, våra ärkefiender.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Sjukt tung händelse:
    * När Anne berättade att hon var gift...

Regler för att posta