Då har tiden kommit för Snakedog och gå i pension från Travian världen!
Och anledningen är väl i stort sett att omorganiseringen som gjorts på TG inte faller mig i smaken, och jag väljer därför att sluta min anställning genom att inte förnya mitt kontrakt.

Det har varit nästan 4 års arbete som både varit positivt och givande många gånger, men även lite krävande ibland så att man får känna att man lever.
Jag har jobbat hårt för att ge den svenska delen av Travian så bra service som möjligt, och detta hade varit helt omöjligt utan mitt team av frivilliga spelare som ställt upp som MH,Support, Mod osv.

Så jag vill tacka er spelare och mitt team för den tid som varit och utan ert engagemang så skulle inget Travian finnas.

Min ersättare i skrivande stund är Perrin, som är CM för Travian.no och jag känner mig helt trygg att lämna över stafettpinnen till honom.

Nu ska jag ta en period av minimalt data användande, och ägna mig åt lite älgjakt och andra irl aktiviteter.

Men sen vet man aldrig, vi kanske syns på någon server med stridsyxan i handen, kämpandes mot rivalerna som vi svurit att krossa!

Eder
Snakedog