Citat Ursprungligen postat av Zita Visa inlägg
Alltid lika roligt när folk fokuserar på sånt som andra har gjort för att dölja/mörklägga det man själv ångrar att man inte gjort

Kan ju försöka dra ett exempel för att försöka förklara vad jag menar.
Det sas att det var fulspel och total katastrof mm för att 40 eller 50k klubbor svalt tack vare mig, men det sägs inget om alla andra trupper som har svältits för det vill man ju så klart dölja, bättre skylla det på nån annan .

Finns alltid något man kan göra bättre och ta med sig till nästa runda. Vill ni inte att nataren ska vinna? Försök fixa ihop nån allians som satsar för att vinna vu då så kanske inte det händer om man har tillräckligt med deff och börjar bygga i tid?

har man koll på sina konton så svälter det inte (eller förhoppningsvis så märker man om det kommer att svälta eller inte)

"Har så långt till alla att anfalla gud vad tråigt", flytta inte ut så långt nästa gång då :P

Men det är som sagt lättare att säga att något dåligt hände och skylla på någon annan, istället för att försöka se vad man själv hade kunnat göra bättre för att undvika det.

"Vi borde samla ihop massa offar för att anfalla final chapter och ta släggan!" händer dock aldrig något och när det väl gör det så är det 1.5 mille off som väggas på Lightning kontot som har typ 20 rutor ifrån brögänget som hade vid det tillfället över 2 mille egen deff"

"Man själv som person kan inte påverka vad andra gör, man kan däremot påverka vad man själv gör"

Nu har jag svamlat lite för mycket men hoppas att det jag vill säga har kommit fram i alla fall.
Jag är inte bitter på något vis om någon nu skulle få för sig att säga det, jag kommer ju i alla fall ifrån den här rundan med att klara det målet som jag har haft sen rundan startade
Fan vad arg!