Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: I soffan med Zlat - Riktiga tråden LÄS INFO!!!

Standard I soffan med Zlat - LÄS INFO!

Pingu då jag gissar på att du bara orkar läsa första 3 raderna så KOMMENTARER SKÖTS I KOMMENTARSTRÅDEN OCH INTE I DEN HÄR TRÅDEN, OKEJ? <3 KOMMENTERA I TRÅDEN: "I SOFFAN MED ZLAT - KOMMENTARER" TACK PÅ FÖRHAND!!!

Svensexan har fått ta mycket skit, senast från mr Pj, som anklagade honom för att ligga bakom mello-splittringen. Nu får han chansen att försvara sig och skicka sina egna kängor!

Namn: Tarzan
    Konto: Svensexan
    Allians: EOM (ex MELLO)
    Pop-rank: 12
    Off-rank: 29
    Deff-rank: 1

Redo? Börjar med 5 snabba!
    AIK - Bajen

Smuts bägge två
    Pizza - Kebab
    Kebab
    Trashtalk - Kärleksförklaringar
    kärleksförklaringar
    Njutning - schnare
    Njutning
    Titanskor - Dietkontroll
    Titan

Bra! Nu kör vi vanliga frågor, först lite frågor från mig sen även läsarfrågorna!

Hur gammal är du och vad gör du till vardags?
    30år Sitter hemma och pillar naveludd om dagarna på helgerna är jag ute och röjjer med polarna

Hur länge har du spelat och vad fick dig att börja med travian?
    Oj svår fråga har faktiskt ingen koll men över 6år är det nog allt.
    Var faktiskt 1 norrman som var spelvärd på ett strategispel på blip.se som fick mig att fastna i travian träsket.

Hur kom du/ni på namnet Svensexan?
    jag är rätt kass på namnval så låter alltid mina cos få välja.
    Var väl det första som kom upp i den gamla co chatten var nog inte någon direkt tanke bakom det.

Vad är det som gör Tarzan så framgångsrik på varje server?
    Kanske inte på varje server men på speeden har jag varit rätt framgångsrik
    Jag får ge alla cos jag haft under åren creed för detta jag är i själva verket helt värdelös.
    Ser bara detta som ett tidsfördriv i brist på annat..

Du fick kritik från Mr Pj ang mello splittringen, hur ser du på vad som hände egentligen?
    Jånte på mr pj fick inga attacker mot sig vägrade offa med oss övriga.
    Fanns ett rejält missnöje med honom från övriga spelare i gamla mello.

Den på servern du tycker MINST om?
    Linken och Persson som ohotad 1a sen kommer Alex/Njutning precis bakom dom 2.

Och vem är din största fiende?
    Linken för han vilseleder folk och snackar skit bakom min rygg.
    Manipulerar folk att ogilla mig dessutom.

Vem på servern tycker du MEST om?

Tycker faktiskt Sonny är riktigt mysig haft en bra dialog med han sen vi började snacka för nån runda sen.
    Väldigt svår fråga finns risk att nån kanske kommer känna sig ledsen nu.

Går över på lite läsarfrågor;

Varför är final chapter så kass?
    Måste vara SpionAntes fel. Mannen som vet allt men ändå knappt har nån online tid så
    är nog helt enkelt hans fel att final chapter är så kassa

Vad händer med dina offar varje runda?
    Oj nu var det iofs första off byn jag tappade på väldigt länge denna runda annars brukar dom väl springa runt på kartan
    och reta upp folk någon gång har jag väl råkat skicka mot nataren i slutet av en runda..
    Men annars annvänds dom flitigt fråga spelarna i RSv/Gamla TRAS dom kan nog intyga detta.

Hur mycket guldar du?
    Det är faktiskt inte så mycket då jag ej har ekonomi för sånt.

Kommentar till läsarna?
    Sluta hata mer kärlek åt folket.

Och till sist; Vem ska vi intervjua härnäst?

Slusk på Akvariet. Tveksamt om nått av det han säger kommer tillåtas på forumet men värt ett försök kanske haha.

Då tackar jag för den här väldigt ärliga intervjun med Tarzan! Vi väntar med spänning på nästa intervjuoffer som är Slusk på kontot Akvariet.
    Har ni några frågor som ni vill att jag ska ställa till Akvariet så skickas dom till Zlat´s ingame-meddelande med titeln: "Jag vill bli visare".
    För att kunna hålla tråden ren till kommande intervjuer (provar det här igen, FINNS EN KOMMENTARS-TRÅD!) så hänvisas ALLA kommentarer till
    kommentarstråden, så kan denna tråd uppdateras med nya intervjuer <3
    Senast redigerad av Mr24+ den 16-04-24 klockan 20:21

Standard

Nästa person som kommit till Zlats soffa för att prata av sig är självaste Slusk! Han verkar vara en person som travianspelarna har blandade åsikter om, blir en spännande intervju!

Namn: Slusk
    Konto: Akvariet
    Allians: Xzaght
    Pop-rank: 23
    Off-rank: 96
    Deff-rank: 26

Börjar med 5 snabba som vanligt!

Skellefteå - Modo
    MoDo
    Raggmunk - Pitepalt
    Pitepalt
    Trashtalk
    Hurricane - Thrombus
    Thrombus
    Svärdskämpar - klubbmän
    Svärdskämpar

Bra! Nu kör vi vanliga frågor. Först lite frågor från mig sen även läsarfrågorna!

Över 60 och naturist.

Då är du en veteran i travianvärlden! Hur länge har du spelat och vad fick dig att börja?
    Spelat sen runda 2, utom 3-4 rundor. Var min f.d svärson som lurade in mig i spelet!

Hur kom du/ni på namnet Akvariet?
    Det var jag och min co Lady Di gemensamt.

Varför allierade ni er med RVS? Vad tror du att ni kan vinna på det?
    Dom låg runt oss så geografin var rätt. Vet inte vad vi kan vinna av det.

Den på servern du tycker minst om?
    Finns ingen sån, för jag glömmer alltid tjafs så fort. Alla är väl rätt ok egentligen.

Har du någon fiende på travian?
    Massor, för många blir kränkta när jag svär åt dom och kallar dom idioter, men det är ju inte irl, bara i spelet...

Den på servern du tycker mest om?
    Gillar Tarzan faktiskt, trots att vi inte kom riktigt överens denna runda, för han är en stor profil förutom jag.
    Sen gillar jag min co Lady Di, och och Sabina. Dom yngre damerna här vågar inte komma i kontakt med mig p.g.av mitt eh..rykte...

Stämmer ryktet eller är det ett påhitt?
    Det stämmer men jag törs inte visa några foton i forumet!

Går över på lite läsarfrågor;

GG eller MELLO?
    Mello, för Mello är roligare. GG känner jag inte så väl.

Varför attackerade Thrombus dig?
    Vet faktiskt inte, har aldrig gjort han nåt. Han fick nog order om det uppifrån i hierarkin!

Hur nöjd är du att Tarzan är sur på dig på grund av att du spred falsk info
    angående att gamla Mello och Gg skulle ha varit allierade?

Är inte nöjd över det, men hade faktiskt fått sån information. Om den var falsk eller inte var svårt att veta..

Har du dödat någon katt den senaste tiden?
    Nej, för ingen katt har pissat på mig på länge..

Kommentar till läsarna?
    Spela med ett leende. Och ge f-n i att bli så kränkta när ni får svar på tal, för jag vill egentligen ingen nåt ont.
    Att vara lite kaxig är väl en del av min image i spelet...Men hjälper alltid mina allierade och står för va jag gör!

Vem ska vi intervjua härnäst?
    Ok, jag tar Tsunami...Annars var skägget rätt bra också...

Då tackar jag för den här väldigt ärliga intervjun med Slusk! Vi väntar med spänning på nästa intervjuoffer som är Linda på kontot Tsunami.
    Har ni några frågor som ni vill att jag ska ställa till Tsunami så skickas dom till Zlat´s ingame-meddelande med titeln: "Jag vill bli visare".
    För att kunna hålla tråden ren till kommande intervjuer så hänvisas ALLA kommentarer till

Puss å kram
    Zlat

Standard

Nu har Linda från kontot Tsunami fått äran att prata av sig lite i soffan, där hon bland annat får frågor om vem som styr i GG och om hon skulle vilja spela CO med Slusk!

Namn: Linda
    Konto: Tsunami
    Allians: GG
    Pop-rank: 10
    Off-rank: 40
    Deff-rank: 416

Helsingborg - Landskrona
    Landskrona
    Wienerbröd - Röd Pölse
    Wienerbröd
    Kärleksförklaringar
    Tarzan - Sabina
    Tarzan, vad vore travian utan tarzan?
    Titanskor - Dietkontroll
    Dietkontroll

Bra! Lite vanliga frågor nu, svara gärna med motiveringar.

42år, jobbar som undersköterska, natt.

Jag har spelat sedan hösten 06, sedan första s1an och blev rejält fast på en gång. Har bara haft korta uppehåll.
    Det var en offtopic tråd i ett forum, zoopet, där det skrevs om travian.

Hur kom du/ni på namnet Tsunami?
    Vi pratade runt i allyn om olika teaman, men ingen kunde ta något beslut så det blev inget teama. Jag funderade mycket då jag vill ha ett kontonamn som passar in. Mina co spelare var inte precis hjälpsamma med namnet heller.
    Det bara slog mig helt plötsligt att Tsunami kunde bli bra och sedan hängde fler på med naturkatastrofer,
    jag har aldrig förr haft sådan namn-panik som denna rundan och bestämde namn så sent, samma dag som aktiveringsdagen.

Vad är dina tips för att bli en bra travianspelare?
    Vara aktiv är det viktigaste, lyssna på de mer erfarna, våga göra misstag,
    läsa allt du kommer över om travian. Vara intresserad av spelet.
    Lyssna på många olika spelare är också viktigt, alla har lite olika strategier. Våga testa olika saker.

Vem på spelet tycker du minst om?
    Jag har inget svar där, finns många man varit irriterad på som har passerat genom åren.
    Vissa av dessa har ju blivit ens vänner senare.

Vem är din största fiende?
    Får säga mig själv. När jag har jobbat många nätter och är trött så har jag dåligt tålamod och lättare för att bli arg.
    Travian kan vara rejält tålamodsprövande, då menar jag inte kontot utan allt övrigt runt om.

Vem på servern tycker du mest om?
    Jag tycker om väldigt många. Vill egentligen inte säga någon alls här eftersom det finns risk att glömma någon.
    Men kommer att nämna den som står mig "närmast" just nu och det är Persson på Hurricane. Jag tycker att han är värd att nämnas lite extra här.
    Jag hade inte spelat denna rundan utan honom.

Nu kommer det hetta till lite, går över till läsarfrågor!

Om Linda varit singel, hade Abbe haft en chans då?
    Abbe är en söt pojke och kommer från skåne, MFFare, men är lite för ung! Kan mer vara hans mamma!

Varför äter du djurens mat?
    Alla äter djurens mat, eller djuren äter vår mat.

Skulle du kunna tänka dig att spela CO med slusk?
    Nej

Ni har förklarat krig mot en liten ally, Xzaght...Varför upplever ni ett stort hot från just den lilla allyn?
    Vi upplever inget hot alls från den allyn. Krigsförklaringen kom pga verbalt "hot" och vi fick nog av det.

Hur kommer det sig att du hoppade ur GG chatten?
    Var som jag svarade i forumet, nattjobb, trött. Ibland behöver man en paus från allt.
    Jag är tillbaka i chatten igen om någon är intresserad av det.

Vem är mest dominant och styr och ställer i GG?
    Känns inte som att någon styr och ställer alls. Var mest runt hs/artsläppet vilket var grymt bra att Nordin tog tag i det hela.
    Annars hade det väl blivit som när vi skulle välja tema.
    Vi är många dominanta i GG och vi sköter oss bra själva, vi behöver ingen styrning.

Vad har du för kommentar till läsarna?
    Tänk på att travian är ett spel, var snälla mot era medspelare, ta inte attacker personligt.
    Ha kul!

Jag vill att du intervjuar Hobban på snorkfröken.
    Eftersom hon är också en spelare som spelat länge, kvinna och att hon och jag har haft våra små bråk då och då.
    Hon har t.ex. anklagat mig för att vilja vara i rampljuset så jag tycker att det är hennes tur att få vara det med!

Då tackar jag för den här väldigt ärliga intervjun med Linda! Vi väntar med spänning på nästa intervjuoffer som är Hobban på kontot snorkfröken.
    Har ni några frågor som ni vill att jag ska ställa till snorkfröken så skickas dom till Zlat´s ingame-meddelande med titeln: "Jag vill bli visare".
    För att kunna hålla tråden ren till kommande intervjuer så hänvisas ALLA kommentarer till

Puss å kram
    Zlat

Standard

Äntligen så träder Hobban från kontot Snorkfröken fram ur dimman! Vi får höra hennes syn på kriget mot den legendariska alliansen teamP12 och SEZ framtid, spännande!

Namn: Hobban
    Konto: Snorkfröken
    Allians: TS
    Pop-rank: 70
    Off-rank: 102
    Deff-rank: 318

AIK - Djurgården
    Djurgården
    Vitt - rött (vin)
    Rött
    Trash
    Chang - Castor
    Castor
    Titanskor - Dietkontroll
    Diet

Gött! Då kör jag lite vanliga frågor, som alla fått svara på. Svara gärna med någon sorts motivering!

spelat sedan sez 7 eller ngt och blev tipsad av ngn jag känner att testa

Hur kom du/ni på namnet Snorkfröken?
    alla mina byar som jag orkat döpa har namn från Mumintrollen
    så självklart blev det ett nick därifrån också

Vad är dina tips för att bli en bra travianspelare?
    ska man tro det som skrivs på forumet så är jag knappast rätt att fråga om det?

jag tänker inte riktigt så...för mig är en allians antingen med eller emot...
    sen finns det så klart de som jag retat mig lite extra på genom åren men då är det mer "älskat att hata"...
    och det är fortfarande inte individen utan isf kontot jag stört mig på.

jag själv

dom jag spelar med och så klart Linken.

Vart spelar linken?
    Nataren sa han sista jag frågade

Okej då går vi över till LÄSARFRÅGOR, frågor som är inskickade till mig från andra på spelet!

Det ryktas att ni värvat över Chang till erat gäng, är det han som styr och ställer hos er nu?
    Han är inte hos oss, spelar han ens?

Vad tycker du om teamP12?
    man kan ju inte klaga på ert engagemang iaf

Varför vågar ni inte offa mot GG trots att tidigare nämnd allians har attackerat er flertalet gånger under rundan?det handlar nog inte om att våga eller inte. Det är nog mer att ingen har riktigt energi att orka dra den planeringen som skulle behövas.
    Dessutom finns många vi gillar där. Utöver det har vi andra roligare mål. Varför anfaller inte P12 dom?

Är teamP12 ett av de roligare målen?
    iaf roligare, men lite gnälliga kanske dom är

Varför nekar du gång på gång Zokims kärleksförklaringar?
    gör jag ju inte

Skulle du kunna tänka att spela CO med Linda?
    jag co-spelar inte med ngn

Kommentar till läsarna?
    mer allmänt om spelet. Det klagas mycket om att det är usel kvalitet på sez och det klagas på hur tex vi spelar.
    Men det skulle nog inte skada om alla rannsakade sig själv över den utveckling vi spelare själva ligger bakom.
    Det är "elitkonton" som är bemannde med fem, sex spelare som går all-in och som om inte det skulle räcka behöver man dessutom spioner,
    man backstabbar och man idiotförklarar mindre lyckade insatser öppet på forumet och dumförklarar spelare.

Sen är man förvånad över att intresset för spelet avtar?
    Vem tusan lägger tid och pengar på att lära sig det här spelet och få ut något roligt av det?
    Man kan anklaga teamet att ha förstört spelet med artisar och gud vet allt, men trevlighetsfaktorn avgörs inte om spelet ser ut som ngt från
    Bumbibjörnarna eller inte...det avgör spelarna på servern.

Och de lustiga är att de som gnäller mest över utvecklingen är de som nog är i mest behov av en rannsakning av sin egen insats och som dessutom kommer tillbaka runda efter runda.
    Jag skulle tycka det vore riktigt kul om de här överbemannade kontona vågade släppa sargen en runda och köra solo och skita i den där inlindade världen dom spelat i under så många rundor.

Absolut Linken

Då tackar jag för den här väldigt ärliga intervjun med Hobban! Vi väntar med spänning på nästa intervjuoffer som är Linken på kontot absolut ingen j*vla aning.
    Har ni några frågor som ni vill att jag ska ställa till Linken så skickas dom till Zlat´s ingame-meddelande med titeln: "Jag vill bli visare".

Puss å kram
    Zlat

Och när f*n ska jag få bli intervjuad? Kan ingen nominera mig?

Standard

Jag valde att dissa Linken, för jag vet inte vem han är och tog en intressantare person till soffan! Det har kretsat mycket kring Emma Watson denna vecka, nu får hen chans att uttala sig!

Namn: Markus
    Konto: Emma Watson
    Allians: 404error
    Pop-rank: 19
    Off-rank: 44
    Deff-rank: 86

Therese Alshammar - Sara Sjöström
    Sara
    Isterband - Ostkaka
    Ostkaka
    Kärleksförklaringar
    Svensexan - Akvariet
    Svensexan
    Titanskor - Örnöga
    Örnöga

Jag spelade min första runda Sez 2 då min storebrors kompisar började spela.
    Spelade sedan sez 3 (dock blev jag farmad av en av spelarna på Brögänget dem rundorna) och spelade lite till o från några rundor senare.
    Började la igen sez 15 när mina kompisar började spela!

Hur kom du i kontakt med pingvinerna? Och hur kan ni ha en så bra sammanhållning? Antar att du får agera pappa ofta....
    Kom i kontakt med 3 av dem sez 15, varav 2 av dem bor väldigt nära mig.
    Och nån lite senare. Vi har våran lilla myschatt, där allt ifrån borsta tänderna till att däcka på soffan händer.
    Dvs facecam haha, bästa momentsen <3 Vet inte om jag agerar pappa, men nångång har man väl blivit lite lack!

Hur kom du/ni på namnet Emma Watson?
    Well en av de som bor nära mig rekryterade mig 2 dagar in i denna runda.
    Jag vägrade heta något liknande med Pingu som de clownerna hade kommit på, vems jävla ide var det o va german på det kontot med....
    Iaf, tillbaka till poängen, så hade jag varit på Universal, Orlando nyligen och blev besatt av Harry Potter filmerna. Och fick då världens crush på Emma Watson!

Linken, han har alltid någon attityd mot mig som inte uppskattas. Då jag fan inte har gjort honom något.

Tid, till att spela det här jävla spelet. Men annars så eh... Har jag alltid gillat o busat med SG aka TKSG denna runda just nu.
    Så de får väl räknas som min största fiende

Vem på spelet tycker du mest om?
    Jag tycker om Jacob! Finns en jävla massa anledningar varför ja tycker om honom...
    ...men han är den som agerar pappa om nån! <3

Hoppas du är redo för läsarfrågorna, för här kommer dom!

Personbästa på 50m frisim? (kortbana)
    24:59 tydligen

Hur många träd har du runt ditt hus?
    En jävla massa

Vad tycker du om SG (TKSG)?

Kul o busa med, inte så att jag hatar dem.

Du har en väldigt fin ljusstake kan du berätta mer om den?

Hahahahahaha, det finns en ljusstake i mitt kök som tydligen kommer från Jacobs hemort.
    Den upptäcktes på facecam när ja käka mat en kväll :d

Varför simmar man i speedos?

I tajta speedos? Haha, för att de går så mycket lättare än att simma i luftiga badbrallor.

Då undrar jag varför finnar bastar med Speedos?...för de tävlingssimmar ju inte direkt...

Väldigt oklart, de gör ja med! Framhäver den fina sidan av kroppen!

Vems fel var det att GG splittrades?
    Johan! För så fort något är fel, så skyller han alltid på mig. Så nu är det hans fel! Men det var hans fel!

Kan folk utanför GG lita på Hurricane?

Ehm, han är väldigt bra på att spela med!

Varför får inte dina grabbar komma på studenten?
    Haha de har till o med döpt sina byar efter det!
    Vet inte vart de fått de ifrån menmen... De lär väl dyka upp iaf! Haha...

Kommentar till läsarna?

Den här veckan suger!

Zlat!

Då tackar jag för den här väldigt ärliga intervjun med Markus! Vi väntar med spänning på nästa intervjuoffer som är Mattias på kontot Zlat.
    Har ni några frågor som ni vill att jag ska ställa till Zlat så skickas dom till Navy´s ingame-meddelande med titeln: "Jag vill bli visare".

Puss å kram
    Zlat

Standard

Eftersom att jag blev nominerad av Emma Watson så kan jag inte intervjua mig själv! Min vapendragare Rob fick göra intervjun idag!
    "Tack Zlat, det är en ära att få ta över rollen som reporter!"

Konto: Zlat
    Namn: Mattias
    Allians: TeamP12
    Pop-rank: 147
    Off-rank: 203
    Deff-rank:
    76

Vi kör 5 snabba som uppvärmning!

Gefle - Sundsvall
    Gefle
    Prinsesstårta - Chokladtårta
    Chokladtårta, lätt!
    Trash
    Final Chapter - Rogge
    Go Rogge!
    Rivalernas förvirring - Lagringsutrymme
    Lagringutrymme

Jomen då börjar vi med de vanliga frågorna. Jag är nyfiken!

Vem är Zlat?
    En 21årig fotbollsnörd som spelar travian lite då och då.

Hur länge har du spelat och vad fick dig att börja?
    Jag är spelat en runda på svenska speed, så jag kan ingenting. Det var min kompis navy som fick mig att börja spela efter mycket tjat. Det blev ett par rundor på norska speeden (härligt va?) Jag älskar norrbaggar, de är konstiga!

Då är du en riktig gröngöling.Vad är det som gör dig så bra trots mindre erfarenhet än de flesta?
    För jag är så snygg och deffar farms. Det får man mycket cred och deff-poäng för! För väldigt enkla poäng, skicka hjälten till grannbyn med 2 pop! Det här med stadshus och fester är inget jag håller på med. Vill ni ha brudar, bygg fällor istället, det är ett tips från ladiesman Zlat!

Tycker även om att skriva med folk, så lär mig mycket där. Jag passar väl på att skryta om mina 1660 meddelanden igen, till skillnad från Pri3st. Min kompis navy skrev en uppsats till honom i IGM, inget svar. DÅLIG STIL! Förklara dig gärna i kommentarstråden.

Du stannade på 2 byar väldigt länge, varför då?
    Tanken var från början inte att spela seriöst. Behövde två byar att kamma hem en vimpel, men tyvärr tog min polare navy den istället. Vi stannade som sagt på två byar ett tag för att slå ur underläge och chocka alla. Vi var störst på spelet ett tag 24+ slak. Men eftersom jag var dum nog och inte tog en 15 croppare så tvingades jag till slut bygga by efter by.

Hur bildades TeamP12 egentligen? Det var länge en allians med bara två små spelare, som helt plötsligt blev väldigt attraktiv.
    Trots all trashtalk så hände ingenting. Vi ville vara med i "spelet" och tog därför in medlemmar med meddelandet "hi wanna join ally?". Konstigt nog fungerade de utmärkt och alliansen växte. Vi har ett jätte chill skyperum och bra sammanhållning, så alla är glada att de kom till oss. Nu får vi konstant ansökningar från GG med flera, men måste tyvärr säga nej.

Vem tycker du MINST om på servern?
    Tänker inte nämna några namn, men några i GG-ledningen var väldigt oärliga och det uppskattas inte. Never forget.

Dragon i TeamP12. Han snor alla 98or.

TeamP12 och lirarna på Pingu som sprider glädje <3

Dags för dagens höjdpunkt, läsarfrågorna!

Skulle du påstå att du är en lallare?
    Näe det tycker jag inte

Vem tycker du lallar mest på servern?
    Sonny, kommentarer överflödiga.

Spelar du några andra spel?
    CSGO är jag en jäkel på, fast jag inte hunnit spela så mycket på slutet. Sen lite NBA och FIFA på PS3.

Vad är det för skönt gäng som spelar i TeamP12?
    En bra mix av ynglingar till mer rutinerade herrar och damer. Miss Fine är nog skönast, en riktig brutta, singel dessutom! #haffaguzz
    Nämen vissa har ni nog stött på tidigare år. Vi är lite hemlighetsfulla här. TeamP12 är väldigt hjälpsamma och vi tar alla beslut inom gruppen, love. Därför tar vi inte in nya spelare heller.

Varför är det viktigt för vissa att få e-peens i travian?
    Fråga GG, tror sig ska slå alla rekord som finns.

Varför fick ni inte gå med i GG?

Fanns inte plats, tror för många multikonton som skulle in. Jag skulle dock inte vilja gå med längre, trivs bra i TeamP12. Här har vi inga maktkamper, utan bara kärlek.

Tack för att du tog dig tid att komma till din egen soffa. Nu avslutar jag uppdraget som programledare men frågan

Vem ska du intervjua härnäst?
    Miss Fine, uppenbarligen måste hon vara intressant för många då hon är tvåa på försvarare!

Då tackar jag för chansen att få träffa dig, Zlat! Vi väntar med spänning på nästa intervjuoffer som är Miss fine! Har ni några frågor som ni vill att jag ska ställa till Miss Fine så skickas dom till Zlat´s ingame-meddelande med titeln: "Jag vill bli visare".

Puss å kram
    Senast redigerad av Mr24+ den 16-05-17 klockan 21:36

Regler för att posta