Slutspelet närmar sig! Låt oss spekulera i vem som sitter med den största offen för tillfället. Finns för många kandidater för att nämna alla, men här är några som kommer leverera. Annars blir jag besviken!
Final Chapter. Poppat ute i bushen hela rundan och måste ha byggt sin slägga helt ostört. Lyckades komma över sin tränarartefakt utan att förlora några trupper och har inte varit engagerad i någon större strid heller. Om det inte finns en rekordslägga här så får han underkänt. Mitt enda tvivel är om klubborna verkligen är stridsdugliga, måste ha börjat växa mossa på dem nu. Men varför har inte Final Chapter lånat ut artefakten? Köerna i stallet, barracken och verkstaden måste vara veckolånga. Finns det ingen tillit till de andra i GG?
Finska Fisken. Det ryktas att Hammarhajen kommit till Östersjön. Borde egentligen vara emot alla lagar och en omöjligthet för hammarhajen att överleva här, men fiskare påstår att den finns. Flera fiskare har gett sig ut för att försöka fånga hajen, men ingen av dem har kommit tillbaka. SCARY!
Tsunami. Kärlekens gudinna har en förtrollande påverkan på soldaterna, som inte tvekar att ansluta sig till hennes arméer. Men passa er noga, gör henne inte arg!
Brögänget. Det är något med det där brödet dom bakar, det jäser! Gör att klubborna förökar sig mer än vanligt, större barnkullar! Hur stora vet jag icke, det får andra spekulera i.
DOLDISAR:
Pappa. Farmat för mycket resurser! Pappa måste ha större off än sina söner, allt annat vore icke-godkänt.
Pingu. PONGPONGPONGPONGONGONGONGO POLLY
Lasse. SUPER-LASSE TJALALALLALA. KOMMENTARER ÖVERFLÖDIGA
Fyll på med era egna idéer och tankar. Har hört att teamP12 är en riktig outsider och en av de bästa allianserna som någonsin funnits på SEZ. Någon som vet mer om dessa lirare? Allt är så oklart!
/Diplomaten