Sidan 4 av 8 FörstaFörsta ... 23456 ... sistasista
Visar resultat 31 till 40 av 74

Ämne: I soffan med Zlat - kommentarer

Senior Member Hampuss avatar
    Reg.datum
    Nov 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Munter Visa inlägg
    Hehe, har just upptäckt att ni kan va roliga i GG oxå...Utav 15 k bräckor losade du nästan 9 k...så du hinner inte sänka ett VU den här rundan iaf...Så jag antar att skrattet fastnade i halsen på dig? vill spelet se rapporten, kanske? Nä, vete tusan om ja är så taskig...
    Mvh
    Slusk, damernas riddare...
    vilket VU hade du tänkt att han skulle sänka?
    Pågående:

Avslutatde:

TS5 Poseidon DEiTY Vinst
    Sez17 Criss Cross Apoteket
    Sez18 Kenze FS
    Sez19 Habanero GT
    TS1 Bozz Sutade när det blev super tråkigt
    Sez21 Nalle Puh SSM Vinst
    Sez22 Lost Chapter Sitter på Final Chapter GG

"Meriter"
    "Kenze" var den mest praktfulla försvararen, slaktades sina fiender vid sina portar, färgandes marken runt sina byar röd med deras blod.

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2012

Standard

Citat Ursprungligen postat av Munter Visa inlägg
    Hehe, har just upptäckt att ni kan va roliga i GG oxå...Utav 15 k bräckor losade du nästan 9 k...så du hinner inte sänka ett VU den här rundan iaf...Så jag antar att skrattet fastnade i halsen på dig? vill spelet se rapporten, kanske? Nä, vete tusan om ja är så taskig...
    Mvh
    Slusk, damernas riddare...
    För det första, var den offen endast tänkt för att slakta lite motståndar soldater vilket jag tycker jag lyckades rätt bra med då din deff knäcktes som tandpetare!

För det andra, är det svårt att "sänka" ett VU med bräckor

För det tredje, så finns där ju inga VUn att sänka
    Allt innan dess känns väl ganska oviktigt?
    Sez 17: Agricola - Shaolin
    Sez 20: Hashtag - n00bs
    Sez 21: Abdulla - ÖL
    Sez 22: Thrombus - GG

Troligtvis gjort min sista runda.

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hampus Visa inlägg
    vilket VU hade du tänkt att han skulle sänka?
    Citat Ursprungligen postat av abbbbe Visa inlägg
    För det första, var den offen endast tänkt för att slakta lite motståndar soldater vilket jag tycker jag lyckades rätt bra med då din deff knäcktes som tandpetare!

För det andra, är det svårt att "sänka" ett VU med bräckor

För det tredje, så finns där ju inga VUn att sänka
    Fick en förslag från vår ally att rensa ett VU till våra fiender så vi får ett VU att mosa. Bra eller dålig idé?
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av solbackaa Visa inlägg
    Fick en förslag från vår ally att rensa ett VU till våra fiender så vi får ett VU att mosa. Bra eller dålig idé?
    Då får du nog hjälpa dem med deff också för tror inte det finns deff till att klara av Nataren :/

Senior Member radikons avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

"Jag skulle tycka det vore riktigt kul om de här överbemannade kontona vågade släppa sargen en runda och köra solo och skita i den där inlindade världen dom spelat i under så många rundor."

Tjena Hobban! Jag spelade solo på Illustration-rundan och det var inga problem med att attackera er utan påföljder då heller.
    Snart måste ursäktsbanken vara tom va?

På återseende kram kram
    Citat Ursprungligen postat av Linus Da Påve Visa inlägg
    jag tycker radikon har varit en utmärkt skicklig allians ledare och vill nominera honom till den bästa allians ledaren har varit med i samma allians som honom sen vi hette SvE .

Härjat runt på Travian sen 2006
    Härjat runt på forumet sen 2007

Sez 1-14 massa gamla meriter jadi jadi skryt skryt
    Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration
    Sez 19 Kärlek http://forum.travian.se/showthread.p...71#post1042671

Jag är en sådan där Pingvin

Standard

Ja det måste vara jobbigt för dig Radikon att vi inte visar ditt konto mer intresse än vi gör runda efter runda trots att du försöker få vår uppmärksamhet , vi har andra saker vi värderar högt och jag förstår att det är svårt att förstå men kanske om 10-15 år så inser du att allt inte kretsar runt dig .

Förövrigt har jag svårt att se att det var någon slags ursäkt som Hobban skrev utan snarare en reflektion

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zmurf Visa inlägg
    Ja det måste vara jobbigt för dig Radikon att vi inte visar ditt konto mer intresse än vi gör runda efter runda trots att du försöker få vår uppmärksamhet , vi har andra saker vi värderar högt och jag förstår att det är svårt att förstå men kanske om 10-15 år så inser du att allt inte kretsar runt dig .

Förövrigt har jag svårt att se att det var någon slags ursäkt som Hobban skrev utan snarare en reflektion
    Ja fan också där fick du mig.. Att jag har varit så blind och inte insett att det är uppmärksamhet jag har sökt alla dessa år Dessa saker ni värderar högt skulle vara kul att få skickat till sig, löser du det? Om det inte är att mysa tillsammans utan att åstadkomma något då vill säga, den delen kan jag redan
    jag tycker radikon har varit en utmärkt skicklig allians ledare och vill nominera honom till den bästa allians ledaren har varit med i samma allians som honom sen vi hette SvE .

Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration

Standard

Radikon självklart är det så , du tycker vi är värdelösa och inte klarar något och bara det säger ju att du inte förstår vad vi sysslar med .vi har krigat vi har kört VU och gjort allt det där tidigare , nu är spelet mer en social grej även om vi fortfarande små krigar men vi slappar och vi värderar andra saker i livet än att ha dygnet runt koll på våra konton , jag vet att det är svårt att ta in att vi inte har samma prioriteringar som du har men du kanske förstår någongång i framtiden .

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zmurf Visa inlägg
    men vi slappar och vi värderar andra saker i livet än att ha dygnet runt koll på våra konton , jag vet att det är svårt att ta in att vi inte har samma prioriteringar som du har men du kanske förstår någongång i framtiden .
    Ja det måste vara så.. Får väl hoppas att det där med privatliv förklaras för mig förr eller senare

Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av radikon Visa inlägg
    "Jag skulle tycka det vore riktigt kul om de här överbemannade kontona vågade släppa sargen en runda och köra solo och skita i den där inlindade världen dom spelat i under så många rundor."

Tjena Hobban! Jag spelade solo på Illustration-rundan och det var inga problem med att attackera er utan påföljder då heller.
    Snart måste ursäktsbanken vara tom va?

På återseende kram kram
    Dessutom drar hon till med den här:

"Det är "elitkonton" som är bemannde med fem, sex spelare som går all-in och som om inte det skulle räcka behöver man dessutom spioner"."

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah , "elitkonton" med 5-6 spelare fanns ju inte absolut inte förr, och inte spioner heller. Och proxy, det är väl nytt för i år?

Har stött på många trötta människor men tröttare kärring än det här får man fan leta efter.

Sidan 4 av 8 FörstaFörsta ... 23456 ... sistasista

Regler för att posta