Sidan 5 av 36 FörstaFörsta ... 3456715 ... sistasista
Visar resultat 41 till 50 av 358

Ämne: Det ryktas att..

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Själv skulle jag hellre använda forumet för att träffa nya travian-spelare och ha en trevlig diskussion. Jag har absoulut inget intresse alls av att forumskriga, är det vad ni andra vill ha forumet till så håller jag mig borta i framtiden. Ha en roliga runda alla!

Edit: vill ni prata med mig finns jag alltså på igm och skype

-H
    Senast redigerad av Hellfire den 16-03-25 klockan 14:58

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Forumet har en viss jargong, har alltid haft.
    Trevligheterna sparar man till privata / serverchatter (fast sådana finns ju tyvärr inte längre.. Det var ett ganska så roligt sätt att lära känna 'andra sidan' på.)

Sen så är det klart att du ska hänga kvar! Vet ju att du vill!
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Forumskrig är bra grejer, vart är du nice vi saknar dig förutom när du kör personangrepp då

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Senior Member mammaös avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Keso Visa inlägg
    Är det inte forums krig man vill ha och därför skriver här på forumet ? :
    ...eeeeh nä.

Citat Ursprungligen postat av Keso Visa inlägg
    Ryktas även att jag ska sitta på mitt egna VU och bli störste försvarare
    Ryktas jag ser dig sitta där på din jordhög....
    Sez 2 mammaö - TF
    Sez 3 mammaö - VF/Nemesis
    Sez 4 Noe - VF
    Sez 5 mammaö - 2M/Nescio
    Sez 6 Snorkfröken - MD
    Sez 7 Besksöta - Ceres
    Sez 8 gästspela på Superheroes
    com6 Mamboo - Wild*R - W*Love ♥
    Sez 10 Syster Jane - Klostret...själavård på Portal King "Satan"
    com7 Flower power - Wild @ Heart
    s6 Bimbo - T.A "reserv Bimbo"
    com3 Clarence Clemon - DAS
    Sez 19 mammaö - Stray cats
    s.2 Freja - LV - ....
    Sez 21 Never - SRI
    s1 Cloetta - Godis
    tt.16/17 Mycit - Illicit

Standard

Varför är alla så elaka mot varandra?

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av Silvertassen Visa inlägg
    Varför är alla så elaka mot varandra?
    jo kära silvertassen du har hamnat mitt i ett forums krig en vanlig företeelse i travian där ena sidan som hellfaier tillhör går ut på forumet försöker hetsa fram något inne i spelet. Medans den andra sidan som vi andra tillhör är vana forums krigare och då tuggar oss i den andra sidan vart efter vi spottar ut det och i deta fall även gräver ner det. Med andra ord vi äger han och han beter sig lite som en snyftande 14årig flicka.

Det här så vanligt och kan vara väldigt mycket grymmare än det är just nu. ibland förekommer personpåhopp och andra saker man givetsvis blir avstängd för. Vill du lära dig forums krigandets svåra konst ta efter sonny eller olof de är de bästa jag lärt upp ta inte efter mig då blir du bara avstängd

Till Hell klart du ska vara kvar du lär dig hur det går till om några omgångar. * Killar hell under hakan med svansen pluttar lite med nosen och svänger på höfterna* Du vill det här

Standard

Tack lejonhonan för ett utförligt svar. Verkar dock som ett jäkla långskott att förolämpa via ett forum. Vem tar åt sig sånt?

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Tack lejonhonan för ett utförligt svar. Verkar dock som ett jäkla långskott att förolämpa via ett forum. Vem tar åt sig sånt?
    långt många fler än du faktiskt tror. Själv är jag såpas hatad för mitt forums trollande att jag har fått ta imot mordhot och grova sexuella trakasserier samt har minst två stalker som verkligen på allvar stalkar mig.

Det finns dem som vägrar spela med mig för att jag för typ 2år sen råkade kalla dem lite mindre tänkande verksamhet. ja så finns det faktiskt dem som när de lär känner mig bakom min forums roll blir chokad över hur snäll sött givmild och ödmjuk jag egentligen är. Men shuss inte berätta för dem en imige som elak bitch är dyrbar när man vill forumkriga

ryktas att forums krig är skoj när det skötts snyggt

Standard

Ja gränsen mellan spel och verklighet är hårfin!
    Tycker mest du framstår som den där bitchen du vill vara här på nätet. Sen hur du är i verkliga livet är en gåta. Skallskada kanske också innebär hjärnskada i form av mental instabilitet som kan betyda yxmördare! Snäll och söt är ett bra sätt att locka småpojkar in i fördärv!

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Ja gränsen mellan spel och verklighet är hårfin!
    Tycker mest du framstår som den där bitchen du vill vara här på nätet. Sen hur du är i verkliga livet är en gåta. Skallskada kanske också innebär hjärnskada i form av mental instabilitet som kan betyda yxmördare! Snäll och söt är ett bra sätt att locka småpojkar in i fördärv!
    Ryktas att du lär dig fort silvertassen du kommer bli en utmärkt spelare och forumskrigare! Några frågor bara höra av dig till gummibjörn igm så svarar jag eller tar reda på svaret åt dig. och för att du är e sådan snabblärare så sätter jag upp dig på min farmslista som heter får aldrig farams vad som än än händer hahaha underbar filur du är hoppas du kommer hänga i den nya serverchatten som de tydligen försöker starta.

Sidan 5 av 36 FörstaFörsta ... 3456715 ... sistasista

Regler för att posta