Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 27

Ämne: BräckbyggarN

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fum Visa inlägg
    Jäkla tjat om bräckorna! =)

En första invändning är väl isf att muren försvann så de va väl antingen den eller deffen som va underdimensionerad. Eller båda?

En andra är att andelen mek i anfallet va väl kanske 15% så förslagsvis borde nog svepet vara större innan man pratar om antal bräckor.

Med hänsyn tagen till vad syftet med offen är i dagsläget så känner jag mig ganska till freds med mängden. Du kan inte använda offen innan du har kattas men du kan använda den utan bräckor. Till ett högre pris visserligen! Men i det här fallet så är alla nog rätt överens om vem som betalde det högsta priset. Speciellt om man räknar med de 5k+ ir som försvann med byn!!

Vad gäller nivån på spelare så låter vi väl servern utvisa det
    Hm, så om muren försvinner så har man alltså tillräckligt med bräckor?

"Andelen mek var 15%"? Vad är mek? Mekanik?

Handlar ju dock inte om vem som förlorar mest, utan mer om att öka effektiviteten i sina anfall.
    Om du gör simuleringen på ryssen, lägger till 70 bräckor och tar bort 70 GK så förstår du vad jag menar. Och för övrigt hade ni tur att det inte stod typ 2000 defftrupper till i byn, då hade er attack varit katastrof med så lite bräckor.

Vad gäller nivån på spelare så vet man den redan innan. Folk har tjatat om murbräckor i 10 år nu och det har inte förbättras någonting, snarare åt det andra hållet.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av OscarNordin Visa inlägg
    Vad gäller nivån på spelare så vet man den redan innan. Folk har tjatat om murbräckor i 10 år nu och det har inte förbättras någonting, snarare åt det andra hållet.
    Vad bra att vi har fastställt det iaf!

Återkommer när jag har möjlighet att attackera mer effektivt. För det är ju trots allt viktigare än resultatet.

Och istället för att fortsätta tjata om bräckor så borde du läsa igenom forumsreglerna igen och plocka bort den ocensurerade rapporten som du har postat utan alla inblandades godkännande. Folk har tjatat i 10 år nu om att man ska följa reglerna och det har inte förbättrats någonting!

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Vad bra att vi har fastställt det iaf!

Återkommer när jag har möjlighet att attackera mer effektivt. För det är ju trots allt viktigare än resultatet.

Och istället för att fortsätta tjata om bräckor så borde du läsa igenom forumsreglerna igen och plocka bort den ocensurerade rapporten som du har postat utan alla inblandades godkännande. Folk har tjatat i 10 år nu om att man ska följa reglerna och det har inte förbättrats någonting!
    Men herregud du kan inte mena allvar?? Skäms du så mycket över din off?
    Servrar på senaste tiden:
    Sez 20: KebabPanda
    TT Kval: Speciella
    TT Final: Speciella - Dopad ryss mot Svenska vikingar gick inte så bra

Nuvarande:
    Se1: Surskallar

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av Björn Visa inlägg
    Men herregud du kan inte mena allvar?? Skäms du så mycket över din off?
    Nope, är ingen fara med den för min del. Den gjorde ju som sagt jobbet.

Tråkigt att bli kallad spelare "av lägre nivå" pga av mängden bräckor där så då kan vi iaf skita i det. Tycker även att det är god kutym att kolla med spelarna innan man postar. Dubbelfail!

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Tråkigt att bli kallad spelare "av lägre nivå" pga av mängden bräckor där så då kan vi iaf skita i det. Tycker även att det är god kutym att kolla med spelarna innan man postar. Dubbelfail!
    Ja men dåså, finns ingen anledning att inte visa rapporten på ett snyggtövertag då.

Bry dig inte om Nordin, han är bara avundsjuk för att han bara kan döda natarer
    Servrar på senaste tiden:
    Sez 20: KebabPanda
    TT Kval: Speciella
    TT Final: Speciella - Dopad ryss mot Svenska vikingar gick inte så bra

Nuvarande:
    Se1: Surskallar

OscarNordin
    Guest

Standard

Ska du gola nu eller?

Golare har inga polare!

OscarNordin
    Guest

Standard

Bara driver med dig, lilla gubben. Du är grym <3

Standard

Jag fulkomligt Ääälskar Bräckor!
    Tyvärr så har jag inga själv....eftersom jag enbart bygger Katas!
    Jag satsar på ca 20k katas till "da Endgame"...sen skall någon få sitt VU raserat!
    Mvh
    BULL

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Thumbs up Den riktiga BräckbyggarN skrattar högt för sig själv

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av BräckbyggarN Visa inlägg
    Haha du är fan legend! Älska BräckbyggarN <3

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista