Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Nomineringstråd

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Nomineringstråd

Så, servern lider mot sitt slut, och då hör det till att ha en sådan här tråd.

Vänligen håll denna ren, och ta kommentarerna till nomineringarna i en separat tråd.

Servern närmar sig nu slutet och det blir då sedvanligt dags för nomineringar, glöm inte att motivera!

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas s2:
    Senast redigerad av Sonny den 16-01-07 klockan 01:26
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Standard Rajz Nomineringar

B]MvP (Most valuble Player):[/B]

Nominerar här inte bästa spelaren utan mer den som avgjort mest för sin sida på egen hand.

Mitho, Eventuellt IkeaIbrahimovic. Mitho bärde ARG i slutspelet och hade sjukt många stora offar som landade riktigt bra, speciell omnämning när han snodde Dallemans Off. Tyvärr kan inte en spelare vinna servern åt en allians :/.
    IkeaIbrahimovic var en riktigt stark och farlig spelare också, skulle vilja nominera Ikea till läskigaste spelaren, i farlighet.

En större titel än viktigaste spelaren i min åsikt, då det är i denna titel slutspel avgörs.

EagleQueen, här kunde Al-thor, Fåglarna, Hagbard, Rimfaxe, Grogg3r också placera. Men EagleQueen var den extremt diplomatiska ledaren som i princip ledde flera allianser och skapade sammarbeten där det inte fanns kontakt, och det är endast vårat sammarbeta och våran respekt till våra ledares order som vi överhuvudtaget klarade av att vinna.

Eagle såg potentialen i rätt spelare och förde ihop flera spelare som kunde skapa magi tillsammans.
    Många jätteviktiga talangfulla offledare men det gör inte vinsten, utan sammarbetet över gränser.

Rimfaxe, Ställde upp på alla deffcall. Otrolig lojalitet till alliansen, uppoffrande spel, grym deffgeneral.

Tog alltid initiativ till kontakt och MM, deltog på alla sätt och bidrog på alla håll så mycket det gick i slutspelet och konsekvent genom hela rundan.

Bäst defensivt:

Fåglarna läste väggar som böcker, den enda vägen igenom MYSA's väggar var att komma på flera mål samtidigt med massiva offar verkade det som.

Bäst offensivt:

Al-thor, Unionens offmastermind, inte mycket behöver sägas här, talar för sig självt.

Mest underskattade:

Kan nog feeeen va hugleik, offen var scoutad men inget hände med det.
    denna offare gjorde många under och dunder mot förväntan i slutet. Inte lätt att sno offar från SP troll kan man säga, så fint gjort där.

Sleipner underskattades något massivt från alla håll men förmodligen från fiendesidan mest, viktig spelare på alla sätt.

Mest överskattade:

Tyvärr, ARG. Förväntade mig många fler offar mot slutet då det hade varit tyst från offsidan från ARG under en större del av slutspelet så man förväntade sig att några skulle smygbygga på släggor och nyttja tränarna, Mitho fick närmare 1/6 utav alliansens offpoäng. Från att VU nådde nivå 20 hos ARG hann ett par spelare från våran sida bygga upp offar som senare skulle skickas mot VU, det kunde ARG också gjort.

Tyvärr behövdes inte de släggorna ändå men backuplaner är bra.

Något ovanpå detta att det fanns försvånansvärt många vettiga offar i Unionen mot förmodan som hade gömt sig tills det verkligen behövdes.

Bästa manipulatör:

Ingen? så vitt jag vet

Respekt åt:

Try, att ge upp sitt konto till bombning och allt vad VU hållandet innebar när ni hamnade i den situationen som blev är bara att buga för. All den stressen med att tappa BP's och Arkitekter när det är utom ens egna händer och man gör allt man kan är inte skönt.

Bästa team:

Myspojkarna, 50% av det som avgjorde servern kom härifrån med största sannolikhet. Hade offarna de snodde hamnat mot arkitekten och VUt hade det kunnat se väldigt annorlunda ut.

Och alla offar de deffade bort ^^

Mest irriterande:

Nitramsson, riktigt aktiv och smart jävel, irriterande på ett imponerande sätt

Bull och The Axeman förtjänar också hedersomnämning här då de gjorde sitt jobb som kanonfoder otroligt bra, attraherade en massa Unionsoffar deras väg. Också en väldigt underskattad position de två spelarna hade, avgör mycket att ha några som är i fiendeland och skapar problem.

Trevligaste spelaren:

I princip alla jag kom i kontakt med var trevliga, några att nämna på motståndarsidan är Bull och Destiny
    På våran sida floden var alla trevliga Rimfaxe kan få en extra omnämning här också.

Bästa startspelaren:

Vet inte vem som var bäst :/ inte jag iallafall

Att minnas:

När man trodde vi skulle förlora hela servern fram tills sista månaden då man såg ljuset.

Också chocken när Frej och Allfader tog zebacks offby!!

Alla sköna spelare man fick lära känna i unionen! När Mysa gick med unionen!

Sån miss när...

Jag missade att riva skattisen med 6 sekunder när jag skulle ta stenbocks lilla tränare, men det löste sig tillslut.

Sjukt skoj händelse:

När jag fick bli offgeneral spontant i LV och fick äran att dirigera undestöd till MYSA's offar.

Riktigt rolig,svår och jobbig position att ta på sig i slutspelet, tidskrävande också. Men värt det då vi lyckades ta Unika Arkitekten och BPn tillsammans och därmed garanterade att VU släggorna kunde göra sitt. Värt att nämna att vi fick 24h förvarning tills att anfallen skulle landa och på de 24h skulle dirigera allas offar på rätt tid och mål. Grym uppslutning från mina allianskamrater !

Sjukt tung händelse:

Att många fina offar aldrig behövde eller fick användas mot något vettigt mål, jobbigt att vara backupsläggan.

Hedersomnäning till min lilla slägga som aldrig fick göra något.

Så här kommer jag minnas s1:

Minns den där gången när jag inte startade konto där och sen inte spelade.

Farligaste Forumstrollare:

Loffepoffe, riktigt farlig, sänkte flera inlägg med sin mega forumsarme!

Bästa Allround-Spelare: FågelLoffe, Numero Uno Deffare, glöms inte bort på offen på något sätt när man är plats 4 offrank i skrivande stund. Landade på alla möjliga viktiga mål och fick det se enkelt och vardagligt ut. Poppar idiotiskt, Guldar fanatiskt och äter kebab som en panda.

Offarna tog inte slut härifrån nästan som Mithos oändliga offoas.

Jaa, gjorde min egen nominering för Loffe förtjänar en och tycker det är en nämnvärd titel att vara bra på det mesta.

Hagbard hade fått en titel om det fanns en som passade men Hagbard var ljuset i tunneln under hela servern när det var mörkt, spelare försvann och lämnade, ledning lämnade alliansen men Hagbard var en hel ledning i sig självt och höll allas hopp uppe och det lönade sig, vi hade inte haft möjligtheten att göra det vi gjorde utan denna spelare!

Bästa Alliansledning : Våran LV ledning, wow, vi tappade folk i ledningen och fick en minst lika bra eller bättre igen !!!

Sjukt skoj och samtidigt tung händelse:

Pluspoäng på SP som snodde KFETs första VU, grymma spelare i SP där. Roligt misstag när det hände

Mvh

Den ÖkändaOkända[Rajz][LV]

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

MvP (Most valuble Player): Jag själv, då jag scoutade fram offen tarzan dödade och fick all eloge för.

MvO (Most valuble Officer): Olof & Turken.
    Speciellt Olof då han ger mig alla mål jag kan scouta, så att jag hittar off och får glänsa. Tills tarzan dödar allt.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Jag själv, Jotten.. Deffar alla, gör vad jag blir tillsagd.
    Och betalar skadestånd när jag bombar mina allierade.

Skämt åsido, så är det nog hela MYSA, för alla är lika mysiga.

Bäst defensivt:
    ARG, de gav oss massa artefakter, och enda gången de kom igenom hos oss så lyckades de med bedriften att inte ha n20 SK till kontot som skulle hämta.. Så de jobbade proaktivt där, vi slapp springa och ta tillbaks den (Y)

Bäst offensivt:
    MYSAs offplanerare.. Utan frågetecken. Snodde artefakter till höger och vänster, snodde även massa BP's och fixade till slut vad som nu ser ut som servervinst genom att bränna massa stora magasin. Härligt spel!

Mest underskattade:
    Jotten, som lyckades ta guld i slutspurten.

Mest överskattade:
    SP-Troll
    Trodde de skulle ha något större att komma med..

Bästa manipulatör:
    Mr.Nice, som lyckades få alla i ARG att tro att de hade en chans att vinna.

Respekt åt:
    Al-Thor, draken återfödd, som dominerar servern genom att ha den fetaste offen.
    Alternativt Mithos som ser ut att kunna vinna offpoängen.

Bästa team:
    MYSA, för vi är mysigast. Speciellt Jotten

Mest irriterande:
    Jotten

Trevligaste spelaren:
    Jotten

Bästa startspelaren:
    Zeback, behövs någon motivation till er som spelade starten?

Att minnas:
    När man hittade OFF!!!!
    Kebab & Polly. Warra warra!

Sån miss när...
    MYSA gjorde nog inga..

Sjukt skoj händelse:
    När jag hittade off, och när man fick komma tillbaks och avsluta servern med samma gäng man började med. Fast på annat konto.

Sjukt tung händelse:
    När man fick ge upp se2 pga annat.

Servern man avslutade för tidigt, men fick komma tillbaks till lagom till vinsten.
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): Nov med all deff han har bistått med till mig & andra spelare i MYSA,Co samt ARG den stunden vi var med där.
    Även om nov inte var särskilt aktiv så har hans konto varit en anledning till varför vi hade så mycket deff.

MvO (Most valuble Officer): Eaglequeen som lyckades få oss på rätt sida utan dig hade vi aldrig hjälpt er till vinsten utan hade roat oss med att bomba LV istället.

Även Al-thor & Jag själv var duktiga på att styra offar/deff och annat som ledare ska göra

Bäste lagkamrat/teamspelare: Al-thor helt klart en underbar pojk & tänkte alltid som mig vid inkommande, visste vart ARG körde skarpt samt vi var alltid överens om vad som skulle göras.

Även Arvid & Linda som hjälpte mig på kontot, Arvid blev dock tyvärr inaktiv rätt tidigt men Linda hoppade in och gjorde mycket ett tag för att avlasta för mig tack så mycket <3

Bäst defensivt: Hmm svårt val men hade väl varit Frej isåfall, så många stora offar som gick dit & väggade är lite roligt

Även Marcus (Warlock) som har hjälpt mig att läsa av anfall även fast han inte ens spelade på servern stor respekt till dig

Bäst offensivt: Ikeal kontot och andra i Sp trolls måste jag säga gjort ett grymt jobb mot KFET hela rundan.

Även vi i MYSA har gjort ett par bra attacker men att nominera sig själv är väl lite egoistiskt

Mest underskattade: Avstår från att svara då jag inte har underskattat någon någon hade väl varit storleken på TRY's off som gick mot vu't isåfall.

Mest överskattade: ARG alliansen som en allians, visst det fanns en bra spelare framförallt deffare men även några offare Mitho b.la men deras samarbete var faktiskt otroligt dåligt, offare skickade inte när det skulle offas,folk missade 15 sekunders tajmning mot arkitekten vilket resulterade i att de inte fick med sig den och mycket mer.

Bästa manipulatör:Jag såklart.

Respekt åt: Alla som kämpat på in i det sista både i KFET/LV/AIE samt ARG med undantag ifrån de som bara klagat på att vi fuskade och allt annat skit ni anklagat oss för ta en förlust istället för att lipa så otroligt mycket.

Även respekt åt hela MYSA helt klart bästa allyn

Bästa team: MYSA helt klart, så många bra offensiver vi genomförde samt många vägger vi ställde upp både inom allyn men även i andra byar.
    Vi presterade bra

Mest irriterande: Akilles som anfaller min startby dag in & dag ut samt anfaller byar borta vid min HS även om han oftast väggats så har det varit irriterande.

Trevligaste spelaren: Finns många på denna jag skulle vilja nominera.
    Fiender/ARG spelare är väl Rickard på destiny,Exodus,Katastrof,Lowie & Nickepice ett par trevliga typer jag har stött på.
    Vänner är ju såklart alla men vissa lite "extra" det är Freja,Eaglequeen,Frej,Lejon och många fler

Men den absolut trevligaste personen var Bitty som spelade på Harley
    Bästa startspelaren: Zeback helt klart, grymt snabb start & drog ifrån rejält tråkigt att du slutade spela bara hade varit en rolig fiende att kriga mot

Att minnas: Varje gång vi tog en offby/arti av ARG lite roligt varje gång mängder av offar blev borttagna av oss.
    Utan minimala förluster tappade väl som mest 30k off i ett anfall.
    Hade dock gärna velat veta hur stor Zotlox off var....

Sån miss när... Dagen vi bestämde oss för att gå med i ARG.

Sjukt skoj händelse: När ARG inte fick med sin arkitekten för en viss spelare landade för sent och inte hade någon skattis 20.

Här skulle man behövt prestera rotera cirkluera tills det blev rätt

Sjukt tung händelse: När så många från C.O raderade och allyn splittrades var en trevlig allians nästan i klass med MYSA rätt få men otroligt trevliga personer hela bunten.

Även hur tråkigt det var att anfalla ARG var som ni inte ens försökte göra något tillbaka utan bara tog det, artis deffades knappt inga mot anfall med de få offarna de hade kvar men men kanske är svårt att göra något när ingen lyssnar.

Så här kommer jag minnas s2: En rolig runda där jag lärt mig att vissa tar spelet lite för seriöst och att jag passar bättre i en liten allians där alla lyssnar än en stor allians då blir det med störst sannolik rebell av lilla mig

Även lärt mig att analysera anfall så man kan "räkna" ut var det är skarpt tack Warlock för detta <3 Även lärt mig offa riktigt bra tack för övningen ARG

Tack för undan önskar Olof på Fåglarna som styrt kontot själv under 90% av tiden även om folk tror vi var 6st så stämmer det inte <3
    Senast redigerad av Loffe den 16-01-09 klockan 05:14

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Junior Member Resistanssons avatar
    Reg.datum
    May 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sonny Visa inlägg
    Mest överskattade:
    SP-Troll
    Trodde de skulle ha något större att komma med..
    we are 10 accounts...vs a lot of account, seriously you expect much more than what we did?
    MvP (Most valuble Player): ikeaibrahumoivic, the player who I fight throughout the server

MvO (Most valuble Officer):advokaten, he never surrunder

Bäste lagkamrat/teamspelare: nitramson and stenbock : )

Bäst defensivt: i dont remember, but kfet made a good defense at some time

Bäst offensivt: ikeaibrahimovic, We destroy a great player as laxflax and another kfet, stolen the MM kfet and and we destroyed many capitals and offensive

Mest underskattade: i think that LV, ARG not forcefully attacked

Mest överskattade: ARG, They looked better than they showed at the end

Bästa manipulatör: i dont know

Respekt åt: again to advokaten, as I said earlier, he did not surrender and that makes him a good player. and MYSA geat player

Bästa team:sp troll, there were few accounts but gave war from beginning to end

Mest irriterande: SNIIS, always attacked the nearby Wonder mushrooms

Trevligaste spelaren: i dont understan

Bästa startspelaren: i dont understand

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse: when we stole the wonder of kfet, and followed that, as we can keep

Sjukt tung händelse: when almost we stole the artifact of great spies to trade prince, but then we stole jeje

Så här kommer jag minnas s2:[/QUOTE] a fun server, although low level
    Senast redigerad av Resistansson den 16-01-07 klockan 08:01

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2011

Standard

MvP (Most valuble Player):
    Tycker att Try och hans VU sitters gjorde ett riktigt fint jobb med vårt VU! Annars tycker jag Bull och hans gerillataktiker var rätt sköna!

Skulle säga att Rickard på Destiny styrde upp allt väldigt bra! Annars ger jag eloge till MYSA och Al-Thor...

Rickard, Axel, Bull, Dachvid och Joel för att nämna några få...
    Annars tycker jag hela ARG har varit väldigt trevliga att spela med

Bäst defensivt:
    Tycker att vi deffare i ARG skötte oss hyfsat bra, vi stoppade de flesta LV offar medans vi hade mer problem med MYSA...

Bäst offensivt:
    MYSA helt klart, stora offar som är vältajmade är svåra att ta bort!

Mest underskattade:
    Bull, han hade ingen VU slägga men var hela tiden irriterande med sina blixtar och snabba anfall! En riktigt härlig kille som hela tiden gav 110% för oss i ARG!

Mest överskattade:

LV, känner att det var mycket snack och liten verkstad i LV... Ni presterar inte i mina ögon!
    Visst ni vann servern men ärligt nu, hade ni kunnat vinna utan MYSA?

Bästa manipulatör:

-

Respekt åt:
    ARG och Trollen, tycker vi kämpade på bra ända in i slutet! Vi var hela tiden en minoritet på servern men lyckades ändå sätta upp en bra fight...

Bästa team:
    MYSA eller ARG, beror på om man räknar prestationer eller skönaste gänget!

Mest irriterande:
    Trollen i början av servern på forumet när de spammade en massa Sen vänjer man sig och till slut älskar man dom....

Trevligaste spelaren:
    När det gäller ARG så finns det för många att välja på, så jag säger alla!
    Bland motståndarna så var Grogg3r en trevlig granne, en annan fiende som jag tycker var trevlig är Olof på Fåglarna

Bästa startspelaren:
    Zeback utan tvekan, det kontot växte som ogräs i början av servern! Synd att han inte stannade kvar dock...

Att minnas:
    När Mitho dödade 7k av Dallemans katas, riktigt fint verkligen!

Ett personligt och väldigt egoistiskt minne som jag tar med mig är att jag tog mig in på top 10 pop ett tag...

Sån miss när...
    Zipit misslyckades totalt och gav mig en Top 3 deffmedalj

http://travian-reports.net/se/report...db,27915ca4139

Sjukt skoj händelse:
    När trollen stal VU under näsan på KFET

Sjukt tung händelse:
    Att förlora helt klart...

Hyfsat rolig server där jag främst minns killarna jag spelat med i ARG och hur trevligt och roligt vi hade det med "Radio ARG" på kvällarna/nätterna

-------------------

Tack allihopa för en väldigt trevlig server, både medspelare och motspelare!

//Mvh Nickepicke, ARG
    Finns inte mycket att säga här

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard Dags för mina nomeneringar och avslöja serverns största snackis.

Kära med och motspelare serven lider mot ett slut och jag har den viktigaste uppgiften kvar för mig. Men det kommer bli en hemlighet Dock ska ni få läsa mina hyllningar till en ally som gjorde det omöjliga med fyra offkonton.
    MvP (Most valuble Player): Olof/ fåglarna Al-thor Frej och Allfader

De här fyra musketörerna sänkte och stred som om de var galna. trots mina många servers så har jag aldrig sätt och eller vart med om något liknade!
    MvO (Most valuble Officer):Olof på fåglarna och Al thor. ett litet hedersomnämnande från C.O tiden Freddy på fretor. varför för att de är outstandign bra! C.O lyckades tack vare Olof och freddy. mysa lyckades tack vare olof och Al thor. de ögat för spelat som de här tre killarna har gör dem till världselit! Ja det är precis vad de är världselit!

Bäste lagkamrat/teamspelare: hela underbara mysa! Tack för att jag fick komma in igen och spela klart med er!

Bäst defensivt: olof du är så jävla bra att du inte fattar det!

Bäst offensivt:Mysa alla kontona

Mest underskattade: Underskattar gör bara förlorare och oerfarna.

Mest överskattade: alltså arg skakar på huvudet vissa slet men det var fler som gjorde bort sig.

Bästa manipulatör:Mysas forums krigare jag, oskarnordin och Jmagik vi var lysande!

Respekt åt: Att mysa lätt mig komma in i det mysiga efter att vart frånvarande.

Bästa team: Mysa

Mest irriterande: Att jag överhuvudtaget lätt Bull komma in i C.O. det förstörde C.O och tvingade mig att radera.

Trevligaste spelaren: kontoägaren vars konto jag fick komma in på Bitty på Harley Quinn. men det är tätt följd av alla i mysa och egelqween

Bästa startspelaren:zeback han är bäst på starter inget snack om saken.

Att minnas: att jag lyckades vända ett deffkonto utan hs till ett okej offkonto med två offar det var bra jobbat. sen ett minne jag tar med mig är när olof frågar vilka artys vill du ha vi hämtar dem. Ja ni har svaret vilka jag ville ha för jag har dem.

Sån miss när... Ja alla mina misslyckande offensiver som olof hjärtat räddade åt mig så de vart suce i alla fall. ni fattar inte hur bra de där killarna är de är bättre än bäst!

Sjukt skoj händelse: att få spela klart

Sjukt tung händelse: Att behöva radera think pink det bästa kontot jag haft på länge. Jag grät när jag raderade.

Så här kommer jag minnas s2: omvälvande med både positiva och negativa händelser men jag har hittat det bästa teamet man kan spela med. jag är så tacksam och glad att jag fick vara med i Mysa. För tänk vad som hänt om jag inte torkat snoriga näsor, eller tvättat av polly kladdig fingrar så de kunde sända attacker. Tänk om Mysas lilla mamma och cherlader inte vart närvarande och hejat på sina pojkar och uppmuntrat all galenskap. Jag jag är helt övertygad om att om jag inte funnits i periferin så hade de inte vart så galet underbara och då ja då hade servern slutat helt annorlunda.

OscarNordin
    Guest

Standard

MvP (Most valuble Player): Mr.Nice

MvO (Most valuble Officer): Mr.Nice

Bäste lagkamrat/teamspelare: Mr.Nice

Bäst defensivt: Mr.Nice

Bäst offensivt: Mr.Nice/ARG, sista offensiven från ARG var bland det bästa jag sett under modern tid.

Mest underskattade: Mr.Nice

Mest överskattade: Fåglarna

Bästa manipulatör: Mr.Nice

Respekt åt: Mr.Nice

Bästa team: Mr.Nice

Mest irriterande: Fåglarna

Trevligaste spelaren: Mr.Nice

Bästa startspelaren: Mr.Nice

Att minnas: Mr.Nice

Sån miss när... Mr.Nice ensam krossade hela oppositionen.

Sjukt skoj händelse: När vi på fåglarna lyckades deffa en resursby vs Mr.Nice efter 78 försök.

Sjukt tung händelse: När vi valde att gå emot Mr.Nice

Så här kommer jag minnas s2: Mr.Nice som var totalt dominant genom hela servern.

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

MvP (Most valuble Player): Olof på Fåglarna

MvO (Most valuble Officer): De som fixade ihop offensiverna i Mysa

Bäste lagkamrat/teamspelare: Olof på Fåglarna som höll ihop det hela bra, jag trodde inte att de skulle klara sig efter avhoppet från ARG

Bäst defensivt: Någon i Mysa

Bäst offensivt: Någon i Mysa

Mest underskattade: Allyn Mysa

Mest överskattade: Mr Nice och resten av medlemmarna i ARG.

Bästa manipulatör: Vet ej

Respekt åt: Alla som stannade i ARG

Bästa team: Mysa

Mest irriterande: Folk som helt tappar kontrollen och vräker ur sig helt otroligt omöjliga saker. Liksom what? Hej stekpanna utan hjärna

Trevligaste spelaren: Al-Thor <3 Jaja du är med mysig Olof

Bästa startspelaren: Zeback

Att minnas: Att allyn behöll namnet som jag döpte allyn till fast jag slutade att vara aktiv <3

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse: Att inte ARG kommer att vinna fast de trodde det?

Sjukt tung händelse: Att inte Olof kunde ta det lite lugnare vilket var syftet med min avlastning på kontot.

Så här kommer jag minnas s2: Forumkrigen, alla multikonton och that rage.
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): Mitho, otroligt skickliga killar på det kontot som höll ARG flytande under slutspelet

MvO (Most valuble Officer): Någon av de som planerat offar hos MYSA

Bäste lagkamrat/teamspelare: Alla de deffare från ARG som ställt bra upp

Bäst defensivt: Vet ej

Bäst offensivt: Mitho

Mest underskattade: Jag

Mest överskattade: LV, flest medlemmar i enskild allians på servern, men inte så mycket krut

Bästa manipulatör: Eaglequeen

Respekt åt: SP trollen som gjorde denhär servern lite roligare

Bästa team: Trollen

Mest irriterande: -

Trevligaste spelaren: Många trevliga spelare hade vi i ARG

Bästa startspelaren: Är väl inte så mycket frågan om här, Zeback

Att minnas: Hur snabbt vi fick igång VU-byggandet

Sån miss när... vi deffade unika arkitekten för lite, samt alltför många som slutade bygga off efter att vi hade tagit VU:t.

Sjukt skoj händelse: Att jag fick tag på en artefakt även om jag var mycket inaktiv vid art-släppet

Sjukt tung händelse: Att jag var mycket inaktiv vid art-släppet så det blev ganska pinsamt små offar

Så här kommer jag minnas s2: Som en relativt tråkig server, endast två block som körde mot varandra, inga "uppstickare" alls.

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta