Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Nomineringstråd

Standard Al-Thor

MvP (Most valuble Player):
    Amanda på Eaglequeen, som satt sent på nätterna och stod ut med både mig och Olof samt lite annat gott folk från LV. Att ha henne sittandes vid rodret i VU:t i slutet var en trygghet och hon ska ha en eloge för det arbete hon har utfört. Utan dig Amanda hade detta inte gått hur mycket jag och Olof än hade kämpat.

MvO (Most valuble Officer):
    Al-Thor / Fåglarna (Jag ska fan unna oss denna!)
    Fanns en tanke bakom allting vi gjorde och sedan när vi började samarbeta med Rajz som kunde styra LV offarna VISSTE vi att vi hade vunnit servern.

Bäste lagkamrat/teamspelare:
    Olof på Fåglarna självklart, aldrig samarbetat med någon såhär bra. Vilket team vi har varit och vilket jobb vi har gjort Olof grymt.

Bäst defensivt:
    Jag kommer utan tvekan säga Olof. Har spelat detta spel i ett par år nu och Olof är utan tvekan en av de bästa när det gäller att lista ut det skarpa. Jag har lärt mig ett och annat utav honom denna runda och det tackar jag för.

Bäst offensivt:
    Dalleman, sveper 2 vu:n och bygger i slutändan en VU-slägga som är värd namnet sjukt synd att du förlorade halva offen i kanske ett av de finaste anfallen i hela servern. Jag vill även lägga till Frej här, det kunnande som denna herr besitter finns inte hos någon annan i hela servern.

Mest underskattade:
    Allfader, det har en del dyrt fått smaka. Han har levererat på högsta nivå ända in i sista. Sedan vill jag även lägga till Hugleik som kanske skickade de avgörande 2 anfallen efter att ha softat större delen av servern.

Mest överskattade:
    ARG, jag trodde de hade vunnit servern (det trodde de själva med, har tom konversationer från en del utav spelarna där de tror att det kommer bli tråkigt utan motstånd). Men de tog inte tag i kriget mot LV riktigt som de borde sedan Zeback slutade och vi lämnade allyn. De tappade även energin i allyn mot slutet. Att några få sedan i slutet av servern kommer hit och klagar på att man är få till antalet är bara absurt. Om jag hade sagt någon vecka innan artefaktsläppet att ARG, CHP, halva CO och SP Troll kommer alliera sig i endgame så skulle alla gett de segern.

Bästa manipulatör:
    Håller med Olof där, han själv. Manipulerade tom mig.

Respekt åt:
    Rajz som började bygga katas i allra sista stund och satt och kämpade på ända in i slutet med de. Jag är ledsen att de inte behövdes, riktigt tråkigt. Vill även passa på att ge Rimfaxe en del beröm för det arbete hon har lagt ner i sitt team. Att sitta och våra deffledare för LV är nog inte den mest tacksamma uppgiften men få hade gjort det bättre och ingen hade nog hållit fast vid det lika bra som du.

Bästa team:
    Mysigaste MYSA. Klart bästa offensiverna i servern och jag minns inte särskilt många anfall emot oss utav betydelse som kom igenom.

Mest irriterande:
    Att behöva tajma samma mål från 3 byar, kommer aldrig att göra om det tog hela dagen och man var helt slut i slutet.

Trevligaste spelaren
    Listan kan göras lång men jag har min egen favorit, Anne på kontot Freja. Utan tvekan den trevligaste mysigaste personen jag lärt känna denna runda.

Bästa startspelaren:
    Tror inte att någon kan skriva någon annan än Zeback här.

Att minnas:
    När den gamla ledaren i ARG döpte om sin "offby" till "ARG vinnare av S2-2015", långt innan vi hade sagt sista ordet.

Sån miss när...
    Vet inte vilken jag ska nämna att jag landade 2 minuter försent mot Zotlox offby, att jag inte fick iväg 2 vågor emot katastrofs offby på samma sekund (du kunde räddat byn din tok istället döper du om den till övertagen prova att mellandeffa nästa gång) eller att jag skickade på helt fel byar mot Tistallion, tror nog den sista var värst. Men ledde till att vi fick reda på att hans HS off var odeffad och då nollade vi den istället. Ibland är det bra att misslyckas.

Sjukt skoj händelse:
    Att inte ARG-SP fick med sig arkitekten i vad som kunde ha dragit ut servern ytterligare 3 veckor. Men till ARG:s tillfredsställelse kan jag säga att vi hade fortfarande off kvar som kunde sänka VU:t och vi hade också svarat med att sänka ert VU. Så det är bara skönt att det inte gick så tar den här servern slut någon gång förhoppningsvis.

Sjukt tung händelse:
    När Dalleman tappade halva offen och vi var tvungen att ändra om hela planeringen och jag fick gå in först.
    Jag vill även lägga till här att varken jag eller Olof njöt av att anfalla våran gamla ally. Värst var det att anfalla spelare som man har haft bra kontakt med som BULL. Innan Olof kunde klicka på den jävla anfall knappen emot BULL tog det minst 2 veckor.

Så här kommer jag minnas s2: En sådan stark och individuell skicklig allians som ARG förlorar servern eftersom de inte kan samarbeta tillräckligt bra offensivt. Sedan har de serverns bästa deffkonton i sin ally men det räcker inte när inte offarna kan leverera.

Standard

MvP (Most valuble Player): I vårt gäng var det utan tvekan Try och Mitho...som tog på sig en oerhörd börda...när resten av gänget sviktade!...

MvO (Most valuble Officer): Kan nämna flera....Jag älskar Er Alla!

Bäste lagkamrat/teamspelare: Helt klart min polare Mr.Q .. Quiltor13
    En Man som kämpar med "jobbet" att vara ensamstående Pappa och samtidigt försöka få "egentid" för att spela detta märkliga spel!

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade: Maria aka Lejonstjärnas manipulativa förmåga...som fick hela Gänget i MYSA att "springa hennes ärenden"

Mest överskattade: Förmodligen vårt eget gäng ARG...som inbillade oss alldeles för tidigt att "segern va i hamn"!

*Redigerat av Moderator*

Respekt åt:

Bästa team:

*Redigerat av Moderator*

Trevligaste spelaren: Hagbard, Vidar, o massa fler av LV.spelare som jag terrade i hela gamet...Men Inte ett Ont Ord!...Heder Till Er Alla!

Bästa startspelaren: Zeback helt klart som Nr.1
    Sen tänker jag vara så "fräck att utnämna Mig Själv!
    Så fort jag fick igång mina Blixtar....så fimpade Jag min Omgivning rätt så effektivt!
    ...såg till att att ett flertal av potentiella FI avslutade sin "karriär" på servern i förtid!
    Icke att förakta!

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

*Redigerat av Moderator*

/Bull
    Senast redigerad av Petro den 16-01-08 klockan 19:52 Anledning: Regelbrott

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2016

Standard

MvP (Most valuble Player): Olof på Fåglarna, hade aldrig hängt med till slutet utan honom.

Olof på Fåglarna och Al-Thor, motivering behövs knappast där.
    Tycker även Eaglequeen förtjänar det. Vilken kämpe, jag hade emigrerat till Grönland för mindre.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Al-Thor tror jag nog allt förtjänar denna mest, riktigt bra att ha med att göra.
    Hedersomnämnande till min favoritfarbror, Quiltor, en riktig teamspelare.

Bäst defensivt: Mysa

Bäst offensivt: Mysa

Mest underskattade: Dretfader kanske?

Mest överskattade: Mr Nice

Bästa manipulatör: Mr Nice.
    Olof också, han lyckas ju med allt den lilla jäveln.

Respekt åt: Olof och Al-Thor

Bästa team: Mysa <3

Mest irriterande: Bull

Trevligaste spelaren: osrs, även fast han är dansk

Bästa startspelaren: zeback

Att minnas:
    När Al-Thor var så jävla fantastisk och piskade igång mitt konto

Sån miss när... Vad än Al-Thor skrev får passa in här.

Sjukt skoj händelse: Rabarbernatten

Sjukt tung händelse:
    När Sonny lämnade :O (men sen blev allt bra igen när han kom tillbaka)

Så här kommer jag minnas s2: Att jag är en lat jävel som har lyckats dras med till slutet men det är enbart tack vare Lejon som styrde upp kontot och har kämpat sig blå med det. Tack så hemskt mycket!

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2015

Standard

MvP (Most valuble Player):
    Olof helt klart.

Olof och Al-thor.

Bäste lagkamrat/teamspelare:
    Svårt att välja bara en då alla verkligen har ställt upp och gjort allt dom kunnat, men om jag ska välja någon så är det nog olof som har hjälpt mig och lärt mig sjukt mycket under denna runda.

Bäst defensivt:
    Blir nog en jämn match mellan RImfaxe och Olof på denna, Rimfaxe slet verkligen som ett djur tiden jag var i LV och lyckades väldigt många gånger att lista ut vart den skarpa var på väg, Dock så var det deffen som skulle ut som hade problem.

Bäst offensivt:
    MYSA offarna så klart!

Mest underskattade:
    Måste nog nominera mig själv här, inte mycket travian i bagaget här inte men efter ha varit med i MYSA och blivit upplärd av dom bästa spelarna på denna server så blev till och med jag en hyffsad travian lirare haha

Mest överskattade:
    ARG....

Bästa manipulatör:
    vet ej..

Respekt åt:
    Al-Thor,Olof och frej att dom hade tålamod med mig och mina missar i offensiverna som vi hade haha.

Bästa team:
    MYSA

Mest irriterande:
    Att folk inte kan skilja på spel och irl....

Trevligaste spelaren:
    Helt klart Anne på kontot Freja

Bästa startspelaren:
    Zeback

Att minnas:

Sån miss när...
    När jag och frej skulle ta över Zebacks offby, Jag skulle komma efter frej men kom före och siktade inte ens mot palatset utan körde mot residenset ist så mina talare gjorde inte ett skit vettigt då haha men tur är att frej inte litar på någon och tajmar in fler talare så vi (han) fixade det ändå

Sjukt skoj händelse:
    När jag fick gå med i MYSA och hjälpa dom vända servern

Sjukt tung händelse:
    När min hs blev nästan total bombad...
    Så här kommer jag minnas s2:
    Rolig och väldigt seg server men även en väldigt lärorik server för min del iaf.

Allfader.
    Pågående:
    s3 - Mysan - 17

Avslutade.
    TT - llIicit - Illicit 16/17
    S1 - Romerska Bågar - GODIS
    TT - Allfader - SWEDEN 15/16
    s2: Allfader - 2015 - Mysa
    s1: Skoningen - 2015 - Raderad - SoA
    s19: skoningen - 2014 - Raderad - DM

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta