Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 51 till 54 av 54

Ämne: Gissa leken

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    Jag gissar på att ARG är lite ARGa över att ha tappat en viss artefakt..
    *Redigerat av Moderator*

Citat Ursprungligen postat av OscarNordin Visa inlägg
    Inga problem, bräck-kungen hämtar tillbaka den på nolltid!
    Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    Äntligen en spade! börjar gräva en gropp som jag fyller med lite vatten vart efter jag puttar ner Nice i gropen. sen hoppar jag runt nice och slår han i huvudet med spaden och skriker vi tog artyn vi tog artyn.

Är det så att mysas förstärkningspatrull är helt inkapabla till att se tidpunkten på när när de flesta inlägg skrevs och de små skorna som jag frågat allyn i veckor om någon vill ha eller behöver.

Att ni känner att stort behov av dom nu i slutet på servern får stå för er. Kan ju lova att ni inte hade tagit dom för i midgame.

Vad ska jag med skorna till när jag bara tränar deff och väntar på att ni ska våga bli slaktade i VU:et? Ska bli intressant när ni skryter om era VU släggor sen =)

Blir liksom bara massa slag i luften att ta arts eller bomba byar precis när en server tar slut. Visar ju bara hur meningslös och inkapabel man varit hela rundan genom att vänta med sån tills nu?

Är man efter så är man...
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 18:24

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    Jag gissar på att ARG är lite ARGa över att ha tappat en viss artefakt..
    Blir väl så när man spenderar mer tid på forumet än på spelet

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av jordgubbe2 Visa inlägg
    *Redigerat av Moderator*

Är det så att mysas förstärkningspatrull är helt inkapabla till att se tidpunkten på när när de flesta inlägg skrevs och de små skorna som jag frågat allyn i veckor om någon vill ha eller behöver.

Att ni känner att ett stort behov av dom nu i slutet på servern får stå för er. Kan ju lova att ni inte hade tagit dom för i midgame.

Vad ska jag med skorna till när jag bara tränar deff och väntar på att ni ska våga bli slaktade i VU:et? Ska bli intressant när ni skryter om era VU släggor sen =)
    tror inte vi pratar om dina skor du har ingen kol precis vi har tagit trys arkitekt och bankat lite på ert vu.
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 22:48 Anledning: Citerat inlägg har raderatss

Administratör Stellaminis avatar
    Reg.datum
    Sep 2013

Exclamation Tråden låses!

Jaha, så har ännu en tråd spårat ur, fullt med påhopp, förolämpningar och andra regelbrott.

Tråden låses tills vidare.

Med vänlig hälsning
    Stellamini
    FA

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Regler för att posta