Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 54

Ämne: Gissa leken

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av jordgubbe2 Visa inlägg
    Vi har mer än 1.8

Frågan är varför era 5 allianser inte ens hade en mille, knappt en halv-- utan ni bara sitter och skryter som vanligt.

Tycker du inte det blir konstigt om ni är så duktiga och så många men ändå ser spelet ut som det gör?

Någon annan stans var det någon av er som sa att vi bara attackerade natarn? Sanningen är ju att ni 5 allianser inte har någon deff för att vi har dödat den under hela rundan och det vet ni ju om? Fattar inte vem ni ljuger för alla som spelar på s2 vet ju detta...

Ni har knappast haft mest off, inte ens i närheten. Bara det att många andra har använt sin redan för snart är rundan slut och då ser vi vem som vann och använde sina trupper på rätt sätt
    Jo för Zotlox & Tislantion använde ju sina offar så bra glömde det.
    Juste de tappade sina byar.... fan glömde
    Och som jag redan skrivit har vi inte en enda trupp i vu't vi kan inte mata det så vi har ingen deff där.
    Såfort ni vunnit tack vare mitho kan du få bilder på våra konton där det märks att vi har så mycket deff jag säger att vi har.
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 01:16

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Bild på mitt kan ni få nu.

https://gyazo.com/5477ac6496dc9e9453c6261c6bd0651d

Jag har nog det sämsta kontot någonsin dock.. Tack för den liksom
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Loffe Visa inlägg
    Jo för Zotlox & Tislantion använde ju sina offar så bra glömde det.
    Juste de tappade sina byar.... fan glömde
    Och som jag redan skrivit har vi inte en enda trupp i vu't vi kan inte mata det så vi har ingen deff där.
    Såfort ni vunnit tack vare mitho kan du få bilder på våra konton där det märks att vi har så mycket deff jag säger att vi har.
    Vi kommer vinna tack vare ALLA i ARG. Alla ställer upp och gör en skitbra insats. Verkligen så att vi inte hade kunnat vinna mot så många om inte alla ställer upp och sammarbetar samt kompromissar. Alla insatser, deffare som offare från början till slut.

Så det går till i ett LAG, ett koncept som personerna i mysa har svårt att förstå tror jag. Lite för mycket ego?

Varför skulle jag vilja ha bilder på era konton? Kom igen nu, haha!

Däremot är jag imponerad av SP trollen som faktiskt tog ett VU av er samt har dödat mer trupper än de flesta andra på servern och klarat sig helt på egen hand hela rundan.

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    Bild på mitt kan ni få nu.

https://gyazo.com/5477ac6496dc9e9453c6261c6bd0651d

Jag har nog det sämsta kontot någonsin dock.. Tack för den liksom
    Är det den miljonen deff som loffe nyss talade om?
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 18:27 Anledning: Dubbelpost

Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Vi kommer vinna tack vare ALLA i ARG. Alla ställer upp och gör en skitbra insats. Verkligen så att vi inte hade kunnat vinna mot så många om inte alla ställer upp och sammarbetar samt kompromisser.

Så det går till i ett LAG, ett koncept som personerna i mysa har svårt att förstå tror jag. Lite för mycket ego?

Varför skulle jag vilja ha bilder på era konton? Haha! Kom igen nu..
    Vet mycket väl vad ett lag är du har väl sett våra LAG offande
    Glömde att jag satt o fixade deff till alla era hsar när jag nyss kom in i ARG men jag var väl spion för LV då samtidigt som jag bombade deras Hsar & väggade de med min egna deff men du är smart =)

Jag sa att vi hade en mille i hela allyn inte på ett konto.
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 01:17

Tratt sevrar - Fåglarna
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Reg.datum
    Jan 2015

Standard

*Redigerat av Moderator*

Åhnej S2 "eliten" kommer tro jag fick spion info & tycka jag är kass buh huh.
    Fan asså du är fan bäst på allt, Bygga deff,Offa,Sanningar,Forumskrig.

Försöka sabba arg hade vi inte en enda plan att göra förens du började snacka lögner på forumet därremot lämna & bomba lucky var en idé
    Men kanske ska sluta skriva här man kan ju bli hatad av Eliten
    Hörs en annan server när du möter riktiga spelare så får vi se hur det går
    Testa S1 vet ja, du och ARG lär sopa mattan med Hades de är ingenting jämnfört med Mr nice!
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 18:31 Anledning: Citerat inlägg har raderats

Tratt sevrar - Fåglarna

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Reg.datum
    Jan 2015

Standard

*Redigerat av Moderator*

Märker att du kan ta ironi iallafall.
    Och tack för tipsen ska testa dessa!
    Du kan väl testa att köa bräckor
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 18:33 Anledning: Citerat inlägg har raderats

Tratt sevrar - Fåglarna

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

* Redigerat av Moderator*

det är inte över förrns vut är på 100 och ni vunnit och tills dess ska man inte ta ut någon seger......

Ni kommer aldrig bli några moraliska vinnare ni har många skötsamma spelare men de du och *Redigerat av Moderator* pysslar med tar bort och smutsar ner deras insatser. det du gör här på forumet och på andra instanser gör att jag om jag spelat med dig hade kastat ut dig *Redigerat av Moderator*.

Du nice kan inte häller vara ärlig och spela ett ärligt spel. Du är så mycket värre än det du anklagar Olof och Al-thor för. Och jag har bevis för mina uttalanden dock är det mot forumsreglena att visa dessa bevis.

men jag tvättar gärna mr nice buk offentligt på skype bara adda mig där så ska jag visa saker som får de flesta att må så illa att de kräks.
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 01:11 Anledning: Citerat inlägg har raderats

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    det är inte över förrns vut är på 100 och ni vunnit och tills dess ska man inte ta ut någon seger......

Ni kommer aldrig bli några moraliska vinnare ni har många skötsamma spelare men de du och *Redigerat av Moderator* pysslar med tar bort och smutsar ner deras insatser. det du gör här på forumet och på andra instanser gör att jag om jag spelat med dig hade kastat ut dig *Redigerat av Moderator*.

Du nice kan inte häller vara ärlig och spela ett ärligt spel. Du är så mycket värre än det du anklagar Olof och Al-thor för. Och jag har bevis för mina uttalanden dock är det mot forumsreglena att visa dessa bevis.

men jag tvättar gärna mr nice buk offentligt på skype bara adda mig där så ska jag visa saker som får de flesta att må så illa att de kräks.
    * Redigerat av Moderator *

För det första har jag varken sagt att vi vunnit eller ens kommer vinna. Det jag skrev var:

Hellre vinna ärligt än att förlora som en fuskare!

Kanske även ska skriva: Hellre förlora ärligt än att vinna som en fuskare.

Sjukt om man ens ska behöva göra det för att förtydliga poängen.

På vilket sätt är jag inte ärlig eller spelar oärligt? Du behöver inte posta om du är feg utan du kan bara säga vad du fått för dig eller fantiserar om. Skulle det vara sant kommer jag erkänna. Men knappast då varken jag eller någon jag spelar med fuskar eller är oärlig vad jag vet.

*Redigerat av Moderator *
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 01:12 Anledning: Regelbrott

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

*Redigerat av Moderator*

För det första har jag varken sagt att vi vunnit eller ens kommer vinna. Det jag skrev var:

På vilket sätt är jag inte ärlig eller spelar ärligt? Du behöver inte posta om du är feg utan du kan bara säga vad du fått för dig eller fantiserar om. Skulle det vara sant kommer jag erkänna. Men knappast då varken jag eller någon jag spelar med fuskar eller är oärlig vad jag vet.

* Redigerat av moderator *
    Bara att du har lika många skype konton som forums konton och att ett nej tack tar du inte. senast nu på morgonen blockade jag dig igen. det säger allt.............
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 01:17 Anledning: Citerat inlägg har redigerats

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trav Visa inlägg
    Ja det är modigt av krigarna i Mysa att börja kriga nu på slutet när ARG först tog in dom under sina vingar efter att dom varit totalt inkapabla att driva en egen ally, sen skonade ARG dom under hela midgame trots allt fulspel p.g.a. att dom bönade och bad på sin profil att de ville vara ifred och inte skulle göra just som dom gör nu.

Riktiga tappra krigare. Samma krigare som satt och läckte info samt spionerade, spelar på flera konton och konstant ljuger.

LEGENDER är vad Mysa är.

Så klart att dessa kommer vinna s2 tillsammans med deras block som utgör de flesta spelarna på hela servern!

Än så länge så har alla i tråden också gissat på Mysa, utom en som inte klarade att gissa alls, trots flera försök
    Ryktas om att du verkar vara väldigt avundsjuk på mysa som faktiskt gjort något vettigt på servern Bara se och lär istället för att gråta

* Redigerat av Moderator *

Kanske även ska skriva: Hellre förlora ärligt än att vinna som en fuskare.

Sjukt om man ens ska behöva göra det för att förtydliga poängen.

På vilket sätt är jag inte ärlig eller spelar oärligt? Du behöver inte posta om du är feg utan du kan bara säga vad du fått för dig eller fantiserar om. Skulle det vara sant kommer jag erkänna. Men knappast då varken jag eller någon jag spelar med fuskar eller är oärlig vad jag vet.

*Redigerat av Moderator*

Bla bla bla. Att du ens orkar försöka bortförklara era misstag.
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 01:17 Anledning: Dubbelpost

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta