Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 54

Ämne: Gissa leken

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    Och när jag tittar så ser jag förlorade artefakter och förlorade offar.. Från er sida..
    65k yx i en bortsprängd HS nu senast, om mina vänner nu inte ljög för mig

Men fortsätt ni att samla offpoäng på nataren..
    Ja det är modigt av krigarna i Mysa att börja kriga nu på slutet när ARG först tog in dom under sina vingar efter att dom varit totalt inkapabla att driva en egen ally, sen skonade ARG dom under hela midgame trots allt fulspel p.g.a. att dom bönade och bad på sin profil att de ville vara ifred och inte skulle göra just som dom gör nu.

Riktiga tappra krigare. Samma krigare som satt och läckte info samt spionerade, spelar på flera konton och konstant ljuger.

LEGENDER är vad Mysa är.

Så klart att dessa kommer vinna s2 tillsammans med deras block som utgör de flesta spelarna på hela servern!

Än så länge så har alla i tråden också gissat på Mysa, utom en som inte klarade att gissa alls, trots flera försök
    Senast redigerad av Trav den 15-12-19 klockan 01:51

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Tack för de fina orden allesammans!
    Vi kanske inte vinner servern blir nog rätt svårt att ta ett Vu nu & börja bygga men tycker iallafall att vi har krigat bra.

Sen offpoäng blir lite svårt för oss att toppa när ni knappt deffar era offbyar/hsar och inte vill jag anfalla nybörjade med bräckor för offpoäng eller nataren.
    Hur som helst mycket snack från ARG men bara väldigt få presterade offare.
    Däremot ett par bra deffare har ni, synd att deffledningen inte vet vad man ska deffa bara.
    Eloge till Katastrof,Mitho & Zeback som faktiskt gjorde något med sina offar innan de blev tagna.
    Iof har vi inte tagit Mithos offbyar utan väggat men nära nog.
    Senast redigerad av Loffe den 15-12-19 klockan 03:16

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

OscarNordin
    Guest

Standard

Kommer ni ihåg tiden då Mr.Nice hade ett forumskonto som inte blev bannat efter 2 dagar?

Näää, inte jag heller! :/

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av OscarNordin Visa inlägg
    Kommer ni ihåg tiden då Mr.Nice hade ett forumskonto som inte blev bannat efter 2 dagar?

Näää, inte jag heller! :/
    *Redigerat av Moderator*

De två senaste som skrev inlägg här verkar inte ha kapacitet till att gissa, vilket tråden handlar om

Jag gissar på att Mysa för jag tror att dom är lika grymma som dom säger sig vara här på forumet. Kan ju inte bara vara snack. Om nu ARG är så kassa som vi säger och inte ens kan deffa borde Mysa plus 4a andra allianser klara detta hur lätt som helst. Ni är ju trots allt mer än 3x fler också!!

*Redigerat av Moderator*
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 18:40 Anledning: Regelbrott

Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av jordgubbe2 Visa inlägg
    *Redigerat av Moderator*

De två senaste som skrev inlägg här verkar inte ha kapacitet till att gissa, vilket tråden handlar om

Jag gissar på att Mysa för jag tror att dom är lika grymma som dom säger sig vara här på forumet. Kan ju inte bara vara snack. Om nu ARG är så kassa som vi säger och inte ens kan deffa borde Mysa plus 4a andra allianser klara detta hur lätt som helst. Ni är ju trots allt mer än 3x fler också!!

Redigerat av Moderator*
    Kan väl gissa nu då.
    Tror ARG vinner tyvärr men vad ska man göra.
    Vi har presterat bra & försökt göra så de andra kan Bygga klart sitt VU men inte lätt att ha kattas nog att sänka vu't 6 gånger så nataren vinner när vi bara är 4 offare
    Speciellt inte när ingen av oss har byggt kattas sen start.
    Men du kan ju alltid tro att ni var bäst på att offa men det var ni verkligen inte.
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 00:15 Anledning: Citerat inlägg har redigerats

Tratt sevrar - Fåglarna
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

OscarNordin
    Guest

Standard

*Redigerat av moderator*
    Resultatet när logiken inte ens vill försöka längre.

Resultatet när ordet kapacitet blir lite för komplext.

Resultatet när man testar på sarkasm för första gången.

*Redigerat av Moderator*
    Resultatet när man tror att det finns ett linjärt samband mellan personligheten på Travian-forumet och i verkligheten.

*Redigerat av Moderator*
    Resultatet när man inte har något mer att komma med men ändå vill fortsätta skriva.

Är det bara en tidsfråga innan Mr.Offerkofta får nobelpriset i litteratur?

Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 00:16

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Loffe Visa inlägg
    Kan väl gissa nu då.
    Tror ARG vinner tyvärr men vad ska man göra.
    Vi har presterat bra & försökt göra så de andra kan Bygga klart sitt VU men inte lätt att ha kattas nog att sänka vu't 6 gånger så nataren vinner när vi bara är 4 offare
    Speciellt inte när ingen av oss har byggt kattas sen start.
    Men du kan ju alltid tro att ni var bäst på att offa men det var ni verkligen inte.
    För mig handlar det inte om att vara bäst på en sak. Vi spelar för att vinna. Vi är 44st, ni är 5 allys. Både jag men flera har självklart växlat om från att dominera i början som offare till att träna deff till VU. Handlar om att anpassa sig för att vinna utan att behöva ljuga eller fuska.

*Redigerat av Moderator*

God jul ändå.

Citat Ursprungligen postat av OscarNordin Visa inlägg
    Resultatet när logiken inte ens vill försöka längre.
    Resultatet när ordet kapacitet blir lite för komplext.
    Resultatet när man testar på sarkasm för första gången.
    Resultatet när man tror att det finns ett linjärt samband mellan personligheten på Travian-forumet och i verkligheten.
    Resultatet när man inte har något mer att komma med men ändå vill fortsätta skriva.
    Är det bara en tidsfråga innan Mr.Offerkofta får nobelpriset i litteratur?

Du klarar alltså inte av att gissa?

Du klarar alltså inte av att bemöta det jag säger utan svammlar om resultat, fast att resultatet är att ni förlorar. Både här där ni är flera mot en, men även i spelet när ni är många mot färre.

Att du kallar mig offerkofta är ju så ironiskt det bara kan bli.

Varför blandade du dig öht kan du svara på det. Du spelade ju inte ens på s2!

*Redigerat av Moderator*
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 17:15 Anledning: Regelbrott

Reg.datum
    Jan 2015

Standard

För mig/oss handlar det inte om att vara bäst på en sak. Vi spelar för att vinna. Vi är 44st, ni är 5 allys. Både jag men flera har självklart växlat om från att dominera i början som offare till att träna deff till VU. Handlar om att anpassa sig för att vinna utan att behöva ljuga eller fuska.
    Om hela eran ally har byggt deff till det vu't och ni sitter på 1.8 mille har ni fan inte byggt mycket deff ni
    Vi är 8st aktiva konton och har en mille deff samt större offar än någon annan på servern men fan ni kan detta!
    Och märks att du byggt massa deff till vu't!
    Ni har ju hela 80k spjut!!!!! Helt galet!!!!!!
    (Möjligen Ikeal har mer off oklart)
    Senast redigerad av Petro den 15-12-21 klockan 00:16

Tratt sevrar - Fåglarna

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Om inte VU-hållarna i KFET köpt sina instruktioner på IKEA så hade nog detta vart en promenadseger..
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Loffe Visa inlägg
    Om hela eran ally har byggt deff till det vu't och ni sitter på 1.8 mille har ni fan inte byggt mycket deff ni
    Vi är 8st aktiva konton och har en mille deff samt större offar än någon annan på servern men fan ni kan detta!
    Och märks att du byggt massa deff till vu't!
    Ni har ju hela 80k spjut!!!!! Helt galet!!!!!!
    (Möjligen Ikeal har mer off oklart)
    Vi har mer än 1.8

Behöver jag skriva att många av oss har både tränat deff och off. Samt att vi har ju omsättning på våra trupper, sitter inte och ljuger för att träna trupper ifred för att sedan använda dom sista veckan på hela rundan. * Redigerat av Moderator *

Frågan är varför era 5 allianser inte ens hade en mille, knappt en halv-- utan ni bara sitter och skryter som vanligt.

Tycker du inte det blir konstigt om ni är så duktiga och så många men ändå ser spelet ut som det gör?

Någon annanstans var det någon av er som sa att vi bara attackerade natarn? Sanningen är ju att ni 5 allianser inte har någon deff för att vi har dödat den under hela rundan och det vet ni ju om? Fattar inte vem ni ljuger för alla som spelar på s2 vet ju detta...

Ni har knappast haft mest off, inte ens i närheten. Bara det att många andra har använt sin redan för snart är rundan slut och då ser vi vem som vann och använde sina trupper på rätt sätt
    Senast redigerad av Petro den 15-12-20 klockan 17:19 Anledning: Regelbrott

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta