Hej allesammans!

Jag behöver någonting att fördröja tiden med och travian har alltid varit bra till det.

Jag är en 17 årig kille som har spelat på massa olika konton och servrar, men mest på speed servrar. Det senaste kontot jag spelade på hette "Kenze". Vi gjorde relativt bra ifrån oss. Tror detta var 2013 kanske 2014. Innan det så spelade jag på konton på Tussilago, Cuko, Milton, det är massor mer. Men kommer tyvärr ej ihåg namnen på alla.

Som sagt så kan jag spela i princip alla tider i nuläget, jag har tillgång att spela på både mobil och dator.
Anledningen till att jag kan spela alla tider är för att jag hoppat av mina studier. Och kommer ej att söka jobb inom ett par månader, så har lite tid att spendera framför datorn.

För mig kvittar det ifall vi spelar romare, galler eller germaner. Jag har erfarenheter ifrån alla olika stammar. Det enda jag föredrar är att vi spelar off. Jag avskyr att spela deff.

OBS: Den enda nackdelen är att jag _INTE_ kommer att ha tillgång till att lägga in guld. Då jag inte har någon inkomst alls i nuläget.

Ifall ni känner för att ha med mig är det bara att hojta till här på forumet, så får ni min skype eller vad ni nu föredrar för chattprogram.

MVH Raxx ~

EDIT: Kan även tillägga att det inte spelar någon roll ifall det är svenska speed, norska, US, sålänge det är en speed. Spelat early, mid och end-game innan så kan allt det där.