Sidan 81 av 83 FörstaFörsta ... 31717980818283 sistasista
Visar resultat 801 till 810 av 823

Ämne: Det ryktas att.....

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av HenryStar Visa inlägg
    Jag tar inte ut segern i förskott för jag sitter och väntar på dig att du skall avgöra servern. Nu får du bevisa för alla att du inte är ett totalt fiasko.
    ousch nu gäller det att prestera alltså skrattar ja jag är ju den jag är vi får se om det blir hitt eller plat fall

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av Maria/Lejon Visa inlägg
    ousch nu gäller det att prestera alltså skrattar ja jag är ju den jag är vi får se om det blir hitt eller plat fall
    Japp, väntar fortfarande...

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Japp, väntar fortfarande...
    ja du får ju vänta 12 timmar inna jag kan skicka offen igen har ju bara en off

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2014

Standard

ja du får ju vänta 12 timmar inna jag kan skicka offen igen har ju bara en off

HAHAHAHA Jag väntar tålmodigt nu när du ska avgöra servern som du tjatat om i 229 dagar!!

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

HAHAHAHA Jag väntar tålmodigt nu när du ska avgöra servern som du tjatat om i 229 dagar!!
    såå en fråga om du får spekulerar helt vilt hur tror du jag tänker och vad tror du min plan är?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2014

Standard

såå en fråga om du får spekulerar helt vilt hur tror du jag tänker och vad tror du min plan är?
    Jag tror du är ett totalt fiasko, men väntar ändå vänligt på dig för att du ska bevisa motsatsen

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

jasså det är bara på 97 är ni såå säkra på vinst?
    98 nu och motståndarnas är nere på 1 (+/- 3). Samt att alla offar verkar ha traskat iväg någonstans, kan dock finnas någon fin off kvar som kanske kan ta ner vårt vu 1 nivå.

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av cheff Visa inlägg
    98 nu och motståndarnas är nere på 1 (+/- 3). Samt att alla offar verkar ha traskat iväg någonstans, kan dock finnas någon fin off kvar som kanske kan ta ner vårt vu 1 nivå.
    ja det ser svårt ut men det gjorde det med 2006 i vm finalen i jousting, det snurrade ordentligt i min kola av all moffa efter vurpan i semin som gjorde att jag bröt fyra revben och höger nyckelben men jag kom igen och stod överst på pallen ändå innan dagen var slut. inget är över bara för att det ser så ut lärde jag mig där.

Jag prestera bäst i underläge

Men jag håller med det ser svårt ut.

Junior Member
    Reg.datum
    May 2016

Standard This is the end...

...ryktas det...

Det ryktas också att Monroe hade tänkt att gratulera de kommande vinnarna till denna server...
    ...sen dök det upp ett litet IMG från Lordsens blindtarm INFRA så nu är det ryktet dött.

Det måste dock sägas att bli anklagad för att vara dåliga spelare av någon i en stödally till Lordsen är ju en självmotsägelse av skrattretande mått. Tror nog att en viss kejsare hade huvudet lite väl djupt instucket i sin ishink när han skrev ihop det...

Vi har gjort och vet om våra misstag denna server men det att vi blockade för en tid med Lordsen/INFRA är det enda av dem vi faktiskt ångrar.

Men det var ju i alla fall något vi kunde åtgärda!

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2014

Standard

Du behöver inte gratulera Claudius, för snart ska Maria avgöra servern ju

Sidan 81 av 83 FörstaFörsta ... 31717980818283 sistasista

Regler för att posta