Sidan 57 av 83 FörstaFörsta ... 747555657585967 ... sistasista
Visar resultat 561 till 570 av 823

Ämne: Det ryktas att.....

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kejsaren Visa inlägg
    Ryktas att Betty inte sov något inatt
    Ryktas att det inte är ekonomiskt försvarbart att sova.
    Senast redigerad av Batfak den 16-02-09 klockan 21:06

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glitterboy Visa inlägg
    Ryktas att du inte missat något som angår dig, då du varit marionettdocka sen dag 1?
    Klyftigt av dig att spara offen, för din egen agenda. Det gjorde vi också, men du har missat mycket händelser under den tid som du varit bakbunden. Du borde befinna dig långt högre upp i näringskedjan för att kunna skada dina mål, så även vi, men jag antar att vi båda gjorde misstaget att lita på fel personer.
    vad grundar du detta på?

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glitterboy Visa inlägg
    Äntligen så börjar fler än lejonstjärna få upp ögonen för Pangea och alla andra patetiska megablock... Vi har hoppat ur Pangea konstellationen efter ett internbråk och kommer att körs international warstyle. Ryktas att många kommer att få lära sig att ordet turk betyder stark!
    lorderna var fler konton förra rundan och lyckades inte vinna. nöt,exc,fn,um,toe,w 00. kanske ser lite tuffa ut men kollar du hur dom byggt så kanske det finns lite anfallsglädje att plocka popen för dom. tror inte det finns mer trupp där än någon annanstans.

vill ni gå mot vu så borde ni klara det. 15 bra konton borde klara denna serven med seger. bättre är inte pangeablocket annars hade dom inte allierat så.

Standard

Ryktas att blockstrukturen from. denna morgon nu i stort sett är komplett...
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av sheriff woody Visa inlägg
    lorderna var fler konton förra rundan och lyckades inte vinna. nöt,exc,fn,um,toe,w 00. kanske ser lite tuffa ut men kollar du hur dom byggt så kanske det finns lite anfallsglädje att plocka popen för dom. tror inte det finns mer trupp där än någon annanstans.

vill ni gå mot vu så borde ni klara det. 15 bra konton borde klara denna serven med seger. bättre är inte pangeablocket annars hade dom inte allierat så.

Det är bara luftslott och rosa moln

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Ryktas att det positiva med pangea är att lorderna ännu en gång kommer förlora. ryktas dock om att trots att pangea sitter på över 65% av alla konton så tror jag de kommer misslyckas helt enkelt för att de tror för mycket om sig själva :S

ryktas att jag brukar hålla på underdogen men va fan hejja pangea gogogog

Standard

Citat Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
    Ryktas att det positiva med pangea är att lorderna ännu en gång kommer förlora. ryktas dock om att trots att pangea sitter på över 65% av alla konton så tror jag de kommer misslyckas helt enkelt för att de tror för mycket om sig själva :S

ryktas att jag brukar hålla på underdogen men va fan hejja pangea gogogog
    Ryktas att om NÖT har en konfederation med W 00 som gått in i UM, är det då inte sannolikt att dra slutsatsen att NÖT är eller kommer tillhöra deras block? Isåfall stämmer inte din uträkning.

Nu står jag alltså utanför alla block så jag är knappast partisk åt något håll.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trident Visa inlägg
    Ryktas att om NÖT har en konfederation med W 00 som gått in i UM, är det då inte sannolikt att dra slutsatsen att NÖT är eller kommer tillhöra deras block? Isåfall stämmer inte din uträkning.

Nu står jag alltså utanför alla block så jag är knappast partisk åt något håll.
    Inte jag som stod för den uträkningen måste jag erkänna var någon som skrev den siffran på skype i går så jag stal den där ifrån.

Jätte bra att det finns någon som vågar vägra block men snälla sluta farma mig jag hatar när någon gör det och jag inte har trupp går så mycket guld då..

Standard

Ja nu verkar det berömda pangea blocket som folk pratat om en längre tid ha visat sig. Frågan är om halva servern räcker för detta block eller om den nuvarande konstellationen bara är toppen av ett isberg?
    Jag gissar på att det snart kommer att komma in en hel del ledare för att blåneka och mörka sitt deltagande i Pangea. även om Isberget under ytan nu näst intill inte är någon hemlighet. Någon som sätter emot?

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kejsaren Visa inlägg
    Ja nu verkar det berömda pangea blocket som folk pratat om en längre tid ha visat sig. Frågan är om halva servern räcker för detta block eller om den nuvarande konstellationen bara är toppen av ett isberg?
    Jag gissar på att det snart kommer att komma in en hel del ledare för att blåneka och mörka sitt deltagande i Pangea. även om Isberget under ytan nu näst intill inte är någon hemlighet. Någon som sätter emot?
    ja du kommer vel blåneka tills din röv blir blå men du hade gärna vart med eller vänta du är ju med

Sidan 57 av 83 FörstaFörsta ... 747555657585967 ... sistasista

Regler för att posta