Sidan 52 av 83 FörstaFörsta ... 242505152535462 ... sistasista
Visar resultat 511 till 520 av 823

Ämne: Det ryktas att.....

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trident Visa inlägg
    Du får en defensiv bonus på 0-50% som mindre spelare. Är du hälften så stor som anfallaren så har du en total bonus på 15% vilket inte är kattskit.

Katapulter och hövdingar påverkas också men har en annan formel.

Jag vet inte om detta säger dig något men bara för att du är självutnämnt proffs betyder inte att alla andra är idioter.
    jodå har i många år suttit där räknat och funderat över bonus hit och ditt för att lyckas så ja jag vet. Jag kan den biten väl. MEN jag har även sutit och räknat på det här med KP och jag har lärt om och lärt nytt och kommer alltid säga att det är fel att ta bort kp byggnader.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Vad får dig att tro att ett konto med 30 byar som har en medelpop på 500 har mindre trupp än ett konto med högre medelpop på sina byar?

Att du bombar bort KP betyder inte per automatik att du har få byar.
    Antingen vet du inte vad vi pratar om just nu, eller så gör du inte det.

30 byar med medelpop på 500. Det är typ i Eg vad jag förstått (Slow.se) och det är väl väldigt sent att börja anfalla då? Eller? Eller var det den där släggan som jag pratade om, vilket är ett utav undantagsfallen?

Så hur skall du nu ha det? Ryktas att jag väntar på svaret.
    Början på det nya; Sez17: Skolfröken
    Sez18: "lIlustration" Pop 2, Off 1
    Sez19: "Passion" Pop 1
    Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
    Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
    S19: "allane" Pop 1

Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av warlock Visa inlägg

30 byar med medelpop på 500. Det är typ i Eg vad jag förstått (Slow.se) och det är väl väldigt sent att börja anfalla då? Eller? Eller var det den där släggan som jag pratade om, vilket är ett utav undantagsfallen?

Ryktas att du drar allt till extremer. Som vanligt
    S3: Bäst

International top top pleyer. Very pro

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av UNS Visa inlägg
    Du gav ingen punkt att argumentera om (utöver det faktum att du alltid har rätt och att män är djävulens påfund). Visa mig något som gör att jag kan ta dig på allvar som spelare så kanske jag kan överväga att argumentera med dig. Bara sett en massa lekoffar och sandslott från dig.
    Hey alla män är inte idioter bara de som måste trycka ner kvinnor på något sätt vad vill du ha för bevis? Svensson duger tydligen inte trotts att jag körde det kontot 93% själv. jag står ju åtminstånde för den jag är det gör ju inte du.......

Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
    Hey alla män är inte idioter bara de som måste trycka ner kvinnor på något sätt vad vill du ha för bevis? Svensson duger tydligen inte trotts att jag körde det kontot 93% själv. jag står ju åtminstånde för den jag är det gör ju inte du.......
    Ja att reta några spelare under de första 50 dagarna är en bragd, håller med till fullo. Avgjorde säkert hur servern slutar.
    Är det mitt kontonamn du vill ha så kan du få det vid senare tillfälle, så får du se hur ett riktigt toppkonto spelas.

Standard

Citat Ursprungligen postat av warlock Visa inlägg

Du fick ett liknande extremsvar som du själv gav. Att du föredrar +60 byar på speed innebär inte att du inte kan hålla igång samma trupproduktion på ett konto som har mindre pop.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Ja att reta några spelare under de första 50 dagarna är en bragd, håller med till fullo. Avgjorde säkert hur servern slutar.
    Är det mitt kontonamn du vill ha så kan du få det vid senare tillfälle, så får du se hur ett riktigt toppkonto spelas.
    Ryktas att det finns inga toppkonton på s3 inte något av internationell topp klass i alla fall.

Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
    Ryktas att det finns inga toppkonton på s3 inte något av internationell topp klass i alla fall.
    Om det är vad din "elitförmåga" ser så litar jag på det. Du är ju trots allt beblandad med "internationella elitspelare"
    Men antar du menar ryska spelare när du säger internationell?

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Du fick ett liknande extremsvar som du själv gav. Att du föredrar +60 byar på speed innebär inte att du inte kan hålla igång samma trupproduktion på ett konto som har mindre pop.
    Vem har pratat om speed? Du drar slutsatser efter min profil och skiter fullständigt i det jag skriver. Ryktas att balansen måste nås igen.

Jag är inte van med Slow i T4.4, och då är det ju helt legitimt att fråga?

Ryktas att du undvek att svara om när du själv bombar ditt konto för att ta bort investerade KP byggnader, för att frigöra den höga popbonusen (rentav nollad försvarsbonus för dem du skulle ha attackerat). Sker det i ett tidigt skede så stämmer allt jag har sagt, på ett ungefär. Sker det i en mycket sen del utav servern, säg dag 150 ish, så kvittar försvarsbonusen rätt så mycket, då folk kan skicka något som heter förstärkning ^^. Sker detta i slutskedet utav servern för att rensa så mycket trupp det bara går för VU-betydande artefakter, så är det ett undantag jag tagit upp innan.
    Början på det nya; Sez17: Skolfröken
    Sez18: "lIlustration" Pop 2, Off 1
    Sez19: "Passion" Pop 1
    Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
    Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
    S19: "allane" Pop 1

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Om det är vad din "elitförmåga" ser så litar jag på det. Du är ju trots allt beblandad med "internationella elitspelare"
    Men antar du menar ryska spelare när du säger internationell?
    ryssar? vad fick du ryssar ifrån?

Sidan 52 av 83 FörstaFörsta ... 242505152535462 ... sistasista

Regler för att posta