Sidan 49 av 83 FörstaFörsta ... 39474849505159 ... sistasista
Visar resultat 481 till 490 av 823

Ämne: Det ryktas att.....

Member
    Reg.datum
    Feb 2015

Standard Ryktas att -S- är på randen till förfall!

Ryktas att -S- är på randen till förfall efter att deras ledare gett upp alldeles för tidigt och därmed lämnat sina anhängare till vargarna. Ska man räkna detta som en seger för -TOE-?
    Senast redigerad av Miramis den 16-02-01 klockan 12:09
    Din verklighet, är din, ty min behöver inte vara samma som din.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Miramis Visa inlägg
    Ryktas att -S- är på randen till förfall efter att deras ledare gett upp alldeles för tidigt och därmed lämnat sina anhängare till vargarna. Ska man räkna detta som en seger för -TOE-?
    Hade inget att göra med att vi gav upp det hade att göra med att vi såg inte tillräkligt stor utmaning på servern och valde därför att spendera vår tid på annan server där det händer lite mer och inte alla är kompisar och motståndarna faktiskt har offar (Y) sen får du tolka det som en vinst för ToE om du vill men kollar du under deras skal så ser du att de inte har lyckats bomba något nästan och de bara har en off kvar (Y) hur de nu ska klara sig resten av servern vet jag inte och ja struntar fullständigt i det då jag inte är kvar men ja!!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Hade inget att göra med att vi gav upp det hade att göra med att vi såg inte tillräkligt stor utmaning på servern och valde därför att spendera vår tid på annan server där det händer lite mer och inte alla är kompisar och motståndarna faktiskt har offar (Y) sen får du tolka det som en vinst för ToE om du vill men kollar du under deras skal så ser du att de inte har lyckats bomba något nästan och de bara har en off kvar (Y) hur de nu ska klara sig resten av servern vet jag inte och ja struntar fullständigt i det då jag inte är kvar men ja!!
    En utmaning i sig är väl att ligga bättre till i ranking än ~150 på servern? Säg vad du vill men brist på utmaning har det knappast funnits. Att ni sedan vill gå "all in" (vägga?) innan artefakterna dyker upp får stå för er.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Björn Visa inlägg
    Hur kan attacken varit väl utförd om den som skickade attacken fick reda på att fälten var på n7? Det betyder ju att man inte nollat dem...
    Ryktas att det enbart var ett rykte.
    Enligt ryktet nollades fälten och i och med att det bara tog några timmar att återställa fälten startade nästa rykte att fälten enbart var på n7.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ryktas att nollade byar är överskattat och att bara man spelar bättre än sin fiende, så kan inte fienden göra nytta utav resurserna som denne får.
    Början på det nya; Sez17: Skolfröken
    Sez18: "lIlustration" Pop 2, Off 1
    Sez19: "Passion" Pop 1
    Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
    Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
    S19: "allane" Pop 1

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av warlock Visa inlägg
    Ryktas att nollade byar är överskattat och att bara man spelar bättre än sin fiende, så kan inte fienden göra nytta utav resurserna som denne får.
    Ryktas att du var en smart en.
    Servrar på senaste tiden:
    Sez 20: KebabPanda
    TT Kval: Speciella
    TT Final: Speciella - Dopad ryss mot Svenska vikingar gick inte så bra

Nuvarande:
    Se1: Surskallar

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trident Visa inlägg
    En utmaning i sig är väl att ligga bättre till i ranking än ~150 på servern? Säg vad du vill men brist på utmaning har det knappast funnits. Att ni sedan vill gå "all in" (vägga?) innan artefakterna dyker upp får stå för er.
    om du syftar till vår popranking vi hade så låg vi kring där ja. men jag vet inte med dig jag har alltid tyckt trupp går före pop`? ligga i top på alla listor utan poplistan är inget som stör mig för jag anser inte det är viktigt. sen undrar jag vem som påstår att vi gått all in?

Standard

om du syftar till vår popranking vi hade så låg vi kring där ja. men jag vet inte med dig jag har alltid tyckt trupp går före pop`? ligga i top på alla listor utan poplistan är inget som stör mig för jag anser inte det är viktigt. sen undrar jag vem som påstår att vi gått all in?
    Personligen anser jag att det går att göra både och. Som offare lär du växa i början och sedan bomba bort överflödig KP så att du bara har råvaruproduktionen kvar. Pop går inte före allt men ett välutvecklat konto betyder inte att du tummar på trupp - det är snarare tvärtom.

Om ni genomför omfattande katasanfall och väggningar, så som det låter på er; då tyder det väl på att ni inte rustar fullt inför artefakter? Det är helt upp till er men det är knappast ett mått på vilken klass servern håller, eller vilka utmaningar det utgör.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Tror inte jag har sett en större off än på runt 15k från er. Så det stämmer ju inte riktigt det heller.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Miramis Visa inlägg
    Ryktas att det där med att alla FA, MHs och annat travian admin pack är av en lägre utvecklad ras fortfarande stämmer.

ToE består av 4 aktiva konton och vi hade kunnat jaga dem sista med till kartans slut men är det värt det? bättre att lägga guld på en server som kommer bli något (Com inte s1).

Sidan 49 av 83 FörstaFörsta ... 39474849505159 ... sistasista

Regler för att posta