Sidan 24 av 83 FörstaFörsta ... 1422232425263474 ... sistasista
Visar resultat 231 till 240 av 823

Ämne: Det ryktas att.....

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trident Visa inlägg
    Lejonstjarna, om du med det menar att ett svinn på under 7 samt 8 procentenheter per dag är oacceptabelt så kan du enkelt räkna på vad som är mest effektivt. Vill du inte plundra in vad som krävs för att hålla stora baracker och stall igång med tränare och tillbehör på hjälten så behöver du inte det, men det kommer ta ett tag innan du har byar nog att skeppa de råvaror som krävs för att hålla köerna på 39-52 miljoner per vecka.

Sedan missade du att jag nämnde förekomsten av att du håller din huvudoff säker och plundrar med mindre offar, skitoffar som försörjer sig självt och som du plundrar när magasinen sväller över. Då slipper du ö h t oroa dig över trupp som du tappar och huvudoffen kan stå parkerad lite varstans för att inte väcka uppmärksamhet.
    fast i dags läget har man ju inte en eller två offar som bara står det gick an för för några år sen. På dagens server så rullar ju både två och tre offar mot den leda fi samt att man farmar. spelet har utvecklats i alla falla de riktigt duktiga spelarna har det så.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trident Visa inlägg
    Det vet jag såklart inte men jag tror knappast det.
    Tror gör man i kyrkan, har sällan stött på någon som truppar mer än jag själv och en av anledningarna är att jag har sorg på kontot när det dör 1 klubba mot ett residens, effektiviserad farmning och byggnation genererar stora truppmängder, alla förluster blir stora förluster på den totala truppen oavsett vad man bygger, om det är släggor, off eller def.

Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    fast i dags läget har man ju inte en eller två offar som bara står det gick an för för några år sen. På dagens server så rullar ju både två och tre offar mot den leda fi samt att man farmar. spelet har utvecklats i alla falla de riktigt duktiga spelarna har det så.
    Börjar låta avancerat. Har du verkligen hela TVÅ-TRE offar? Vilka nymodigheter

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    Tror gör man i kyrkan, har sällan stött på någon som truppar mer än jag själv och en av anledningarna är att jag har sorg på kontot när det dör 1 klubba mot ett residens, effektiviserad farmning och byggnation genererar stora truppmängder, alla förluster blir stora förluster på den totala truppen oavsett vad man bygger, om det är släggor, off eller def.
    Så du följer taktiker som varit allmänt vedertagna sedan 2006, och det får dig att sticka ut ur mängden? Got it.
    Senast redigerad av UNS den 15-12-18 klockan 11:41
    S3: Bäst

International top top pleyer. Very pro

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av UNS Visa inlägg
    Börjar låta avancerat. Har du verkligen hela TVÅ-TRE offar? Vilka nymodigheter
    .
    nej jag är inte tillräckligt duktig än för att ens försöka men jag har haft nöjet att få sitta på sådana konton som sitter och det är lite ståpäls att se vad riktigt duktiga spelare presterar.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Så du följer taktiker som varit allmänt vedertagna sedan 2006, och det får dig att sticka ut ur mängden? Got it.
    Funny guy...
    Men eftersom folk bygger lite trupp så är det inte allmänt vedertaget sedan 2006, men det är klart, återigen så kan ju folk ha olika standard dom spelar efter...

Av erfarenhet vet jag att folk slarvar när dom spelar, dom slarvar bort trupper och i slutändan får dom små trupper, det är fakta, inget rykte, inte sagt att du gör det dock.

Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Funny guy...
    Men eftersom folk bygger lite trupp så är det inte allmänt vedertaget sedan 2006, men det är klart, återigen så kan ju folk ha olika standard dom spelar efter...

Av erfarenhet vet jag att folk slarvar när dom spelar, dom slarvar bort trupper och i slutändan får dom små trupper, det är fakta, inget rykte, inte sagt att du gör det dock.
    Ryktas att standarden för många verkar vara att inte ha över nivå 10 fält i HS (de som lyckats byta HS, dvs) förrän efter dag 50 på den här servern. Ingen nämnd ingen klämd.

Av ren nyfikenhet, var tillverkas små trupper? I tomteverkstaden och/eller i ponnystallet?
    S3: Bäst

International top top pleyer. Very pro

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Ryktas att standarden för många verkar vara att inte ha över nivå 10 fält i HS (de som lyckats byta HS, dvs) förrän efter dag 50 på den här servern. Ingen nämnd ingen klämd.

Av ren nyfikenhet, var tillverkas små trupper? I tomteverkstaden och/eller i ponnystallet?
    Ponnystall och dvärgbaracker, byggnader man får om man spelat sedan start, specialare...

Standard

Tror gör man i kyrkan, har sällan stött på någon som truppar mer än jag själv

Glömt dom gamla tiderna kompis =) ?
    Sez5: DreamHacker - Dx
    Sez7: The Chosen Ones - n00bs
    Sez19: Balona - n00bs
    Sez 20: Schnare - n00bs

S1: Monkey - Dx

"Schnare" var härskaren över det största personliga riket.

"Schnare" krossade mer trupper än alla andra, och var den mäktigaste samt den mest fruktade ledaren.

"Thanatos" var härskare över det största personliga riket, följt av "Vulcan" och "Monkey".

Standard

Ryktas att jag inte visste någon om lords innan servern och valde att ta alla skämt om dem med en nypa salt men efter ha sett deras offensiva förmåga idag så får jag nog ställa in saltet i skafferiet igen. För er som undrar vad vi fick beskåda så var det;
    vågor med 20 sec mellanrum
    ensam hjälte först
    Bräckor + lite små trupp sist
    Senast redigerad av Ond & Elak den 15-12-18 klockan 21:24

Junior Member Lord Oves avatar
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ond & Elak Visa inlägg
    Ryktas att jag inte visste någon om lords innan servern och valde att ta alla skämt om dem med en nypa salt men efter ha sett deras offensiva förmåga idag så får jag nog ställa in saltet i skafferiet igen. För er som undrar vad vi fick beskåda så var det;
    vågor med 20 sec mellanrum
    ensam hjälte först
    Bräckor + lite små trupp sist
    Men vi fick ju Artifakter för mindre förra rundan såklart man måste testa om det går o komma igenom lika lätt
    Pågående:

Avslutade:
    s1 - 11/12 dave (TG) vinst
    s3 - 14/15 Reelex (WoL)
    s1 - 15/15 Lord Ove (#1) Raderad
    s3 -15/16 Lord Kenny Lords (vinst)

Sidan 24 av 83 FörstaFörsta ... 1422232425263474 ... sistasista

Regler för att posta