Sidan 22 av 83 FörstaFörsta ... 1220212223243272 ... sistasista
Visar resultat 211 till 220 av 823

Ämne: Det ryktas att.....

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av UNS Visa inlägg
    Ja kan man inte använda hjälten som folk (och avgöra var offbyar är genom att titta på bylistor) får man deffa farmer med den istället. Alla kan ju inte vara smarta.
    Det ryktas att det är smartare att deffa upp farmer, så att folk dessutom tappar off på det.
    Synd bara att det inte görs i så stor utsträckning längre, ett effektivt sätt att blöda fienden på trupp.

Om man är smart dvs..
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    Det ryktas att det är smartare att deffa upp farmer, så att folk dessutom tappar off på det.
    Synd bara att det inte görs i så stor utsträckning längre, ett effektivt sätt att blöda fienden på trupp.

Om man är smart dvs..
    Ryktas att jag minns gångerna när farmdeffning skadade mitt konto som om det vore igår. Eller vänta... det gör jag inte alls. För duktiga spelare stoppar farmningen på ett par timmar. Men förstår till fullo om någon har blött dig på trupp på det viset.
    Senast redigerad av UNS den 15-12-16 klockan 20:39
    S3: Bäst

International top top pleyer. Very pro

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2015

Standard

Om man är smart dvs..
    toppen nu kommer varenda stolle stå med deff i by helvetarna. kan du inte försöka hitta nån trovärdig lögn. nu kommer det stå typ 300 flaxar i varenda by.

Standard

Citat Ursprungligen postat av sheriff woody Visa inlägg
    toppen nu kommer varenda stolle stå med deff i by helvetarna. kan du inte försöka hitta nån trovärdig lögn. nu kommer det stå typ 300 flaxar i varenda by.
    Ryktas att det isåfall är dags att skapa några rena Natar-listor.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Ryktas att jag minns gångerna när farmdeffning skadade mitt konto som om det vore igår. Eller vänta... det gör jag inte alls. För duktiga spelare stoppar farmningen på ett par timmar. Men förstår till fullo om någon har blött dig på trupp på det viset.
    Duktiga spelare har såpass mycket utgående att det känns när någon deffar 80-90% av de etablerade farmerna.
    Pajas.

@Sherrif woody: Kanske dags att någon lär ut hur man spelar då.
    Senast redigerad av Sonny den 15-12-16 klockan 22:15
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.

Nuvarande:

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Och vad har dött under dessa timmar? Eller det kanske inte skadar dig att förlora några 1000 trupp?

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2015

Standard

Duktiga spelare har såpass mycket utgående att det känns när någon deffar 80-90% av de etablerade farmerna.
    Pajas.

@Sherrif woody: Kanske dags att någon lär ut hur man spelar då.
    kan väl säga det samma, du är väl också gammal i gemet.

har försökt lära folk att hur man timmar anfallen slutar med att dom blev jäkligt bra på det, bara synd att det var mot min hs. så inga goda erfarenheter där.

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Ryktas för vi är ju fortfarande på ryktas tråden att jag avskyr allt som gör att mitt konstverk (läs off) blir nerkladdat på något viss. Att deffa farmer är lika enligt mig som att gå fram tills någons halvfärdiga mästerverk och spruta på en massa färg och kleta ut. Mycket irriterande och ger mig definitivt pms om något.

jag avskyr att förlorar trupp på farmning ja jag vet att det händer dagligen... Sen fattar jag farmdeffar få vi dras med tyvärr. Jag avskyr fenomenet förstår dess syfte men avskyr det lika mycket för det.

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    Och vad har dött under dessa timmar? Eller det kanske inte skadar dig att förlora några 1000 trupp?
    Folk som aldrig farmat storskaligt och blivit utsatta för de där hemskheterna kommer aldrig att förstå.
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:

Nuvarande:

Standard

Folk som aldrig farmat storskaligt och blivit utsatta för de där hemskheterna kommer aldrig att förstå.
    Jag har farmat storskaligt på svenska servrar och knappast tyckt att det varit mer än irritationsmoment.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Sidan 22 av 83 FörstaFörsta ... 1220212223243272 ... sistasista

Regler för att posta