Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Nomineringar!

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard Nomineringar!

Mindre än 24h kvar av servern så jag tar mig friheten att slänga upp denna tråd

Nu till nomineringarna:

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så kommer jag att minnas sez 20:
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Standard

MvP (Most valuble Player): Många

MvO (Most valuble Officer):kanske gänget på Schnare kontot förtjänar att nämnas

Bäste lagkamrat/teamspelare: många men jag nämner ändå Gold som höll mig sällskap på kvällarna & Portugal som jag gjorde lite småsaker tillsammans med

Bäst defensivt:Jag vet ärligt inte vem som egentligen förtjänar den positionen men jag drar till med Besökarna.

Bäst offensivt:Portugal

Mest underskattade:Nataren

Mest överskattade:Många allianser förväntade man mer av

Bästa manipulatör:inte Tarzan denna runda

Respekt åt: dom som kämpar hårt även i motvind

Bästa team:SG & Noobs

Mest irriterande: att Nataren faktiskt är dom som förtjänar att vinna

Trevligaste spelaren:Många trevliga spelare jag spelat med i Noobs SG och WWW ingen nämnd ingen glömd.

Bästa startspelaren:minnet är kort men gott så jag kan inte säga något

Att minnas:-

Sån miss när...-

Sjukt skoj händelse:Rundan har varit ganska trevlig men inget som sticker ut

Sjukt tung händelse:att rundan inte är slut än

Så kommer jag att minnas sez 20:En runda där vinst betyder mer än lojalitet & där spelar kvalitén är lägre än någonsin

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Svåraste rundan helt klart med dessa nomineringar, jag har själv inte bidragit till så mkt mer än sitta i min hörna och prodda falanxer och försökt rädda Brandtie.
    Inte en större susning om vad som egentligen har hänt på servern.

MvP (Most valuble Player): För mig rent personligen som har gjort att jag har orkat denna rundan. Olof på sjösidan, Nordic och Jacob på Brandte och Persson på Schnare.

MvO (Most valuble Officer): ...

Bäste lagkamrat/teamspelare: svårt när jag mest teamt med Brandtie så ja ok Brandtie! Får nog nämna Olof (sjösidan) här med som ställer upp precis alltid och överallt.

Bäst defensivt: Allt mellandeffande/deffande på Brandties konto, allt väggande mot Besökarna. Alla ni som varit med där nominerar jag till bäst defensivt.

Bäst offensivt: Otroligt snygga attacker från Brandtie. Har inte sett så många rapporter från Portugal men med tanke på offpoängen och att du alltid spelar "rent" så bör du nämnas här med.

Mest underskattade: Brandties startby! Både offensivt och defensivt. Seg sak det där

Mest överskattade: Alla? Eller iaf ganska många spelare.

Bästa manipulatör: ...

Respekt åt: Alla som orkar spela aktivt hela rundan. Även respekt till Brandtie som stod ut med massor med dagar med konstanta rödsvärd.

Bästa team: Får vara ego och säga teamet "I vår hörna "

Mest irriterande: Att kriget mot snobbar i vår hörna tog slut så fort. Var liksom jaha? Nu då?

Trevligaste spelaren: Många trevliga, skulle vilja nämna alla i noobs, även de i GOM och min ex co. ♥ Även Gasen

Bästa startspelaren: Började 11 dagar för sent så vet ej

Att minnas: Killarnas min på schnare när jag poppa om de

Sån miss när... att jag sa "ja" till att spela denna rundan! Tack Nordic för ännu en sabbad sommar!

Sjukt skoj händelse: När jag fick in en co på kontot

Sjukt tung händelse: När samma co lämna kontot

Så kommer jag att minnas sez 20: Besvikelser så kommer jag nog att minnas denna rundan, får hoppas att jag kommer att se på det annorlunda om ett tag.

Känslan av att komma ikläm mellan spelare som jag gillar.

Kommer också att minnas bristen på rödsvärd mot mitt konto
    Är ju nästan så att Pastorn skulle ha trivts på mitt konto denna runda.

Extra tack Till TBV som gick med på att byta falanxer (405k + 100k) mot 2 byggplaner så att jag och Olof kunde bygga på vårt försvarslösa fuskbygge.

Pop: 2. sommar GOM 60045 49
    hjälte: 34. sommar 197 981629
    off: 58. sommar 60045 49 307625
    def: 386. sommar 60045 49 3044
    Senast redigerad av solbackaa den 15-09-20 klockan 19:01
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Member Arken71s avatar
    Reg.datum
    Oct 2012

Wink

MvP (Most valuble Player): Deluxe för hennes vilja och envishet

MvO (Most valuble Officer): ??

Bäste lagkamrat/teamspelare: Alla som jag haft samröre med denna runda

Bäst defensivt: Utan för VU't -?- så kan jag inte komma på nån direkt

Bäst offensivt: n00b's måste jag nog säga för alla de ggr de rev olika VU, med stöd av ett par till

Mest underskattade: Underskattar aldrig en motståndare

Mest överskattade: .R allyn

Bästa manipulatör: Powerking för den enorma mängd dynga som kom ur hans mun.

Respekt åt: Alla de som orkade hålla igång hela denna server

Bästa team: Finns flera så lite svårt att sätta vilken som va bäst

Mest irriterande: Powerking igen

Trevligaste spelaren: Deluxe som stod ut med min riktigt kassa engelska

Bästa startspelaren: ???

Att minnas: Hur många gånger vårt VU reste sig ur askan och kämpade upp mot toppen varje gång trots uselt med defftrupper

Sån miss när... Jag tog in Powerking till vår ally

Sjukt skoj händelse: ?????

Sjukt tung händelse: Att vi inte vann

Så kommer jag att minnas sez 20: Att Nataren tog hem spelet
    Jag har alltid rätt, du vet bara inte om det än.

Standard

MvP (Most valuble Player): Linken, Persson, Ekelund

MvO (Most valuble Officer):Inte Linken iaf....anföll fel by, väggade stammisar och tappade massa i ett övertag på random by <3 =)

Bäste lagkamrat/teamspelare: Linda, Ekelund, Linken, Persson. Linda för hennes hjälp med deff och att hon erbjöd sin deff trots av vi "krigade" om 1a plats. De andra tre för ett fläckfritt CO-spel

Bäst defensivt: Linda och Olof.

Bäst offensivt: Gillar inte att framhäva mig själv, men måste nog göra det här. Tog ca 10-12 byar av fienden utan att tappa trupp eller misslyckas. Annars satt STORM och Brandtie på fina offar!

Mest underskattade: n00bs ? Fick en avgörande EG roll.

Mest överskattade: Alla seriösa EG allianser.

Bästa manipulatör: Var är du Castor ?!

Respekt åt: Brandtie som hade ett grymt konto trots en tung start med köttad HS. starkt att orka vända tillbaka.

Bästa team: n00bs och Schnare

Mest irriterande: Travian verkar gå ut på att 50% hjälper någon som kallas för Tarzan och övriga 50% krigar mot denna Tarzan. Vet inte vem du är eller vart du spelar/spelat men du kan väll sluta att irritera 50% av servern. Till övriga 50%: sluta bry er om tarzan.

Trevligaste spelaren: Ekelund, Linken, Persson, Brandtie, Olof

Bästa startspelaren: Portugal vann ju klättrare första veckan.

Att minnas: Vinnare av popen och offen =)

Sån miss när... : Vi misslyckas inte.

Sjukt skoj händelse: När .R inte fattade att det inte räcker md två BP inom alliansen utan en av dom måste vara på VU-kontot.

Sjukt tung händelse: 57 byar....

Så kommer jag att minnas sez 20: Vinnare av offen och popen =)
    Senast redigerad av n00bs den 15-09-20 klockan 16:01
    Sez5: DreamHacker - Dx
    Sez7: The Chosen Ones - n00bs
    Sez19: Balona - n00bs
    Sez 20: Schnare - n00bs

S1: Monkey - Dx

"Schnare" var härskaren över det största personliga riket.

"Schnare" krossade mer trupper än alla andra, och var den mäktigaste samt den mest fruktade ledaren.

"Thanatos" var härskare över det största personliga riket, följt av "Vulcan" och "Monkey".

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): Gänget på schnare, samt Linda och Olof som ställde upp med deff

MvO (Most valuble Officer): Har inte sett några bra offensiver denna rundan, bara massa random anfall.
    Så får nog ge denna till oss på Schnare som verkade styra EG med än alla som brydde sig om EG.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Schnare gänget, samt Linda som alltid ställde upp med deff!
    Även Våra allierade, speciellt Nataren, kul att få hjälpa dom att vinna

Bäst defensivt: Linda och Olof, samt SG och WWW som ställde upp med deff under mid-game när vi behövde

Bäst offensivt: Brandtie, för att ha krigat solo mot halva .R utan hjälp från n00bs.
    Samt Portugal, som haft bra med trupp och krigat på bra hela rundan!

Mest underskattade: Nataren, dom kämpar på bra med alla sina byar, och lyckades äntligen vinna

Mest överskattade: Linken, tajmar in exakt på sekunden vid anfall, men fel by

Bästa manipulatör: Måste nog säga Tarzan tyvärr.. på något sätt får han massa allianser att lyssna på honom.
    Och får halva .R att anfall n00bs åt honom.
    Skumt att folk fortfarande lyssnar

Respekt åt: Brandtie, som blivit bombad och anfallen en massa, och ändå kommer tillbaka och krigar hela rundan!

Bästa team: Ingen allians är värd att vara bäst denna
    Nataren var ända värda vinnaren

Mest irriterande: När man planerar anfall och Linken prickar rätt sekund, men fel by ^^

Trevligaste spelaren: schnare gänget, samt Linda och Olof, även pri3st och xztream har varit trevliga och hjälpsamma!

Bästa startspelaren: Portugal, poppade på enormt bra, samt bjöd över på alla våra fina tavlor

Att minnas: När vi tog poprekord (4.4) och vann offrank

Sån miss när... Vi tog in Linken på kontot

Sjukt skoj händelse: När Tarzan hade planerat att gå om oss i offpoäng, men trodde att servern slutade vid 4, när det egentligen var 4h kvar

Sjukt tung händelse: Alla dessa fällor i våra 57 byar

Så kommer jag att minnas sez 20: Poprekord på 4,4, samt vinnare av offpoäng
    Senast redigerad av Persson den 15-09-20 klockan 16:30

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2012

Standard

MvP (Most valuble Player): Persson för sin pappa roll, pågarna på Brandtie för ett ihärdigt jobb och många fina attacker och Olof som hjälpte till med lite natt npc

MvO (Most valuble Officer): Schnare

Bäste lagkamrat/teamspelare: Linda helt klart

Bäst defensivt: Brandtie som mellandeffar som en gud och står ut med alla attacker, Linda och Olof får också nämnas som skicka falanxer i alla väderstreck

Bäst offensivt: Schnare

Mest underskattade: Nataren

Mest överskattade: Snobbarna

Bästa manipulatör: Tarzan tyvärr, förstår inte hur folk kan lyssna och lita på honom, riktig snake

Respekt åt: Vinnaren

Bästa team: n00bs <3

Mest irriterande: Att loosa offen

Trevligaste spelaren: Alla i n00bs och SG

Bästa startspelaren: PopPortugal

Att minnas: PontusP, mannen myten legenden

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse: Skypechatten är väl det som fått en att stå ut rundan

Sjukt tung händelse: När PontusP försvann

Så kommer jag att minnas sez 20: Tråkigaste och segaste rundan någonsin, dels mitt eget fel för att man kör solo och inte orkar offa eller farma, någon som vill hjälpa mig nästa runda?
    Allt innan dess känns väl ganska oviktigt?
    Sez 17: Agricola - Shaolin
    Sez 20: Hashtag - n00bs
    Sez 21: Abdulla - ÖL
    Sez 22: Thrombus - GG

Troligtvis gjort min sista runda.

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2011

Standard Noms

MvP (Most valuble Player): Alla

MvO (Most valuble Officer): Pri3st

Bäste lagkamrat/teamspelare: LA gänget

Bäst defensivt: svårt att säga men RPS var alltid där

Bäst offensivt: Storm hade en fin slägga så han kan få denna.

Mest underskattade: Xztream, han verkade inte vara mkt i början av rundan men emot slutet så hade han en del och säga till om.

Mest överskattade: Blankt

Bästa manipulatör: Jag

Respekt åt: Alla som orkade hela rundan.

Bästa team: Alla som höll ihop hela rundan

Mest irriterande: Dala67

Trevligaste spelaren: LA gänget

Bästa startspelaren: Kinapinnen

Att minnas: Varje gång VUt kom till 99 och sedan tillbaka till 0

Sån miss när... Folk litade på n00bs

Sjukt skoj händelse: Alltid trevligt i skypen

Sjukt tung händelse: vet inte riktigt vad den här menar, något med rustningar o göra?

Så kommer jag att minnas sez 20: Natarvinst
    Senast redigerad av Lövblåsarn den 15-09-20 klockan 20:27

Senior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

MvP (Most valuble Player): Alla de andra slöfockarna på schnare

MvO (Most valuble Officer): Pappa persson som faktiskt försökte hitta ork hos oss andra att göra ngt vettigt ibland.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Varit en solo runda för de flesta men måste nominera linda olof och hobban här. Alltid redo att hjälpa till o deras flaxxar har fått springa fint.

Bäst defensivt: Brandtie utan tvekan. Tror de flesta tänker om ifall de får lust att anfalla honom och nordic framöver

Bäst offensivt: Jadu varit en hel del attacker från alla håll här... Främst Brandtie och nordic som har gjort ett dunder jobb, storm för sin slägga, Meldende som krigar på non stopp. Även lord jaraxxus gjorde en snygg kontring tidigare denna rundan som är värd att nämnas.

Mest underskattade: Brandtie och sommar kontona. Omringade av fienden och ändå vågade ingen röra dem utan lät dem växa sig starka och när snobbarna väl försökte sig på ngt där resulterade det i att 3/10 radderade eller slutade.

Mest överskattade: Ingen aning

Bästa manipulatör: Tarzan. Lyckas få andra att anfalla åt honom, och för en gångs skull har han haft en CO som kunde skicka vågor (fejks dock kom bara skarpt en gång från honom som lätt mellandeffades ut på några av de aktiva n00bs kontona trots att det tidigt hette att han slagit ut oss)

Respekt åt: N00bs, SG och som hållit ihop som allianser i princip hela rundan med samma spelare o inte massa nytt blod hela tiden.

Bästa team: Är ego så måste säga n00bs och SG

Mest irriterande: Persson. Att man måste rapportera sin egen CO till MH säger väl det mesta

Trevligaste spelaren: Väldigt många, tomtarna på schnare, nordic, brandtie, Abbe Agent Z (zokim), hobban, Linda, Olof med många fler.

Bästa startspelaren: Portugal utan tvekan

Att minnas: När jag blir tillsagd o skicka attack på :R BP o får tider osv o skickar iväg attacken på rätt sekund men visar sig att jag anföll fel by haha, så kan det gå

Sån miss när... När Persson lurat in mig o börja spela igen o jag insåg hur lat han var

Sjukt skoj händelse: Att vi lyckats med vårt mål att reta upp så många spelare denna rundan och drygat oss mot nästan alla

Sjukt tung händelse: När vi tappade orken att va otrevliga på kontot och faktiskt gick att prata med under vissa perioder. Och att Mr watson fortfarande leker svårfångad till oss

Så kommer jag att minnas sez 20: Natarerna fick sin efterlängtade vinst.
    Senast redigerad av Thelinken den 15-09-20 klockan 22:24
    Sez 8. SW Ölvalde http://travian-reports.net/se/report/39054643118
    Comx2 sidrius Dx
    Sez 11. Torkat vatten http://travian-reports.net/se/report/1475211f83d
    Sez 13. PA Night whispers
    Sez 14. Random Name (slutade i förtid)
    Sez 16. Chapter1 <3 http://travian-reports.net/se/report/27952990aa9 Världsrekord
    Sez 19. Torkat vatten
    Sez 20. Schnare
    Sez 22. Final Chapter http://travian-reports.net/se/report/41363cb61e8

Junior Member
    Reg.datum
    May 2015

Standard Rps

MvP (Most valuble Player): Pri3st, Skötte diplomatin och ledde oss nästan i mål med många bra samarbeten.

MvO (Most valuble Officer): Pri3st här med ett antal bra aktioner. Mesta dels med oss i fd LA men även med noobs och T.B.V

Bäste lagkamrat/teamspelare: Hela LA gänget tight gäng som gjorde mycket jobb denna rundan.

Bäst defensivt: T.B.V alliansen för det överlägset bäst deffade vu (Med en gnutta hjälp från noobs)

Bäst offensivt: Många bra offar men portugal imponerade och sen storm med sin enorma slägga.

Mest underskattade: Xztream syntes inte så mycket i början av rundan men jobbade mycket i det tysta och fick en del resultat i slutet av rundan.

Mest överskattade: Takemine.

Bästa manipulatör: Singlestar för att lura in LA i LG för att sedan radera vu . Sen ifall det var han på både singlestar och vu kontot kan man med spekulera i.

Respekt åt: Kinapinnen. Har haft konstant krig och 1 på veckans anfallare många veckor i rad. Körde även på när co-slutat ett bra tag och raderade aldrig.

Bästa team: Storm gjorde det bra tycker jag.

Mest irriterande: Dala67

Bästa startspelaren: Kinapinnen

Sån miss när... 4inmotion misslyckades med timingen och takemine fick gå med sin off först utan bräckor.

Sjukt skoj händelse: När vi snodde robinK off by innan attacken han drog iväg landat.

Sjukt tung händelse: Vårt hs bombat till 50 pop och artefakt snodd

Så kommer jag att minnas sez 20: Dom "stora" allianserna går ej på vinst utan meningslösa krig p.g.a gamla fejder.
    Senast redigerad av RPS den 15-09-20 klockan 23:42

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta