Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 61

Ämne: Rapport tråd

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jmagic Visa inlägg
    Snacka inte om sådant du inte förstår. Endast en riktig noob har 300 bräckor. Så sluta skyll ifrån dig. Bara acceptera att du och dina vänner inte förstår verkstadens funktion.
    Ojdå, här hade vi en till som blev arg. Har ett litet tips åt dig, bryr du dig såhär mycket om vad folk gör i ett spel så är det nog dags att släppa datorn ett tag och ta tag i verkliga livet lite.

Annars cred till MYSA för sin rekrytering av forumskrigare! Vad krävs för att joina armén? Vara 14 år med aggressionsproblem?

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mob3n Visa inlägg

Annars cred till MYSA för sin rekrytering av forumskrigare! Vad krävs för att joina armén? Vara 14 år med aggressionsproblem?
    Nej vara en 37 årig fitta på 100 pannor med en höger och vänster krok som golvar de flesta. Du kommer aldrig platsa i MYSAs forumsarme jag har inte plats för silmjölkar och svaga indevider som inte vet hur man krigar in game.

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Tack våran forums armé är väldigt stark då majoriteten av våran armé inte ens spelar i allyn utan bara härjar på forumet!
    De har inte tid med spelet så det är på forumet de kör succé om någon är sugen på att gå med i våran forums armé är det bara att skicka iväg ett meddelande!

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

OscarNordin
    Guest

Standard

Ojdå, här hade vi en till som blev arg. Har ett litet tips åt dig, bryr du dig såhär mycket om vad folk gör i ett spel så är det nog dags att släppa datorn ett tag och ta tag i verkliga livet lite.

Ännu en klassiker! Brukar låta såhär när argumenten tagit slut

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Här i armen ställer vi alltid upp. Bara kul att reta upp nybörjare som dig som försöker försvara att du bara lyckats bygga 300 bräckor i sin off.
    S2 2010 skitugne
    Sez 9 Glömt namnet

Sez 10 musen1 Kom inte med i TP så blev 021IAS Respekt åt Herman
    Sez 11 magic XlK.O.H Respekt åt Casper, Asterix och Nero!

Se6 magic Enixium Respekt åt Miss A!
    Sez 14 strikerman00 JDPD Respekt åt Asterix
    Sez 16 magic TP, VVF ♥ All respekt åt SB teamet, Puma och VVF ♥

Se19 Dvärgen KO, GBHD, DM
    S1 (9) magic EMPIRE, Slöspel AB All respekt åt Cerberus!
    S4 (7) Ben Kenobi Lean Respekt åt Lean!

S1 (10) After Eight GODIS

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2015

Standard

Det var dock inte jag som var anfallaren i rapporten.

Och förlåt för att jag inte kommer med motargument mot era icke-argument Oscar

Senior Member jwilens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jmagic Visa inlägg
    Här i armen ställer vi alltid upp. Bara kul att reta upp nybörjare som dig som försöker försvara att du bara lyckats bygga 300 bräckor i sin off.
    Din oförmåga att tänka ett steg längre förundras mig.
    "Bara kul att reta upp nybörjare".

Det du missat, och man tyvärr måste förklara för dig, är att "nybörjare" håller spelet vid liv.
    Utan tillförsel av nya spelare dör det. Att då hacka på dom nya spelarna (inte sagt att just Mob3n är det, har jag ingen aning om) är väldigt kontraproduktivt.

Och att "kalla" spelare för nybörjare i ett spel, måste nog vara det tydligaste tecknet på att man inte har några fler vettiga argument.

Gör om, gör rätt. Tänk om, tänk rätt.

Edit:
    Rapporttråd.
    Väggar: http://travian-reports.net/se/report/25914e1e9dc
    Blir av med by: http://travian-reports.net/se/report/25915744cd4
    Senast redigerad av jwilen den 15-12-18 klockan 08:13
    Katastrof @ S3

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Har följt med på håll underhållningen det har bjudits på här på forumet men nu bestämde jag mig för att registrera mig Mycket underhållande "keyboard-warriors" som en viss allians fått tag på När ni nu lyckats ta över på forumet är nästa steg att anfalla annat än supportbyar

Roligt har varit följa med dessa mycker erfarna och duktiga spelare som tjatat om bräckor hela servern, när vi alla har sett att det räckte med 600 bräckor för att ta ner muren kring en VU-by som 5 allianser deffar upp

Och för att inte glömma vad tråden handlar om:

http://travian-reports.net/se/report/25942ce9bb6

Ett litet tips till alla: När ni fejkar någon med örnöga är det onödigt att slänga dit 20 trupper, räcker bra med 1 fotsoldat, 1 kavalleri och 1 katapult (möjligtvis en bräcka också om man känner för det) för att det skall se mera "äkta" ut

MVH
    En halvbrasiliansk halvfinne som spelar Travian för att ha roligt och för att ha något att göra på jobbet

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av jwilen Visa inlägg
    Din oförmåga att tänka ett steg längre förundras mig.
    "Bara kul att reta upp nybörjare".

Det du missat, och man tyvärr måste förklara för dig, är att "nybörjare" håller spelet vid liv.
    Utan tillförsel av nya spelare dör det. Att då hacka på dom nya spelarna (inte sagt att just Mob3n är det, har jag ingen aning om) är väldigt kontraproduktivt.

Och att "kalla" spelare för nybörjare i ett spel, måste nog vara det tydligaste tecknet på att man inte har några fler vettiga argument.

Gör om, gör rätt. Tänk om, tänk rätt.

Edit:
    Rapporttråd.
    Väggar: http://travian-reports.net/se/report/25914e1e9dc
    Blir av med by: http://travian-reports.net/se/report/25915744cd4
    Du glömde visa när du tappar första offbyn
    Vi älskar dig innerst inne katastrof finns bara inte så många andra att ta av <3

//Olof

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Senior Member jwilens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Glömde och glömde
    Tror faktiskt inte jag har rapport på det.

Skönt med lite kärlek så här inför jul
    Katastrof @ S3

Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta