Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 21 till 30 av 30

Ämne: Nominerigstråd

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Vill ge en eloge till mig och Victor som hann fram till vår fina HS, vet att det var andra som var intresserade av den
    Hahaha, är fortfarande bitter över detta, kommer hemsöka mig länge

hockeyfrilla
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    Hahaha, är fortfarande bitter över detta, kommer hemsöka mig länge
    Haha :P Gick ju helt okey ändå

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2014

Standard

MvP (Most valuble Player): Kanel o Tant åke

MvO (Most valuble Officer): Dos Amigos

Bäste lagkamrat/teamspelare: Djungellegenden

Bäst defensivt: När deffen kom från cirkus kom den rejält o vid rätt tider aldrig problem med vetet.

Bäst offensivt: Fortis

Mest underskattade: Gerilla kanske

Mest överskattade: NHE off var klen men wol/f som helhet

Bästa manipulatör: LUC. Jag gick för att sno unika skorna blev väggad av LGTG's egna deff

Respekt åt: Alla som jobbar med VU

Bästa team: LGTG/Cirkus såklart

Mest irriterande: Dom som vifta med vita flaggan i A A för att sedan gå med FASS

Trevligaste spelaren: Jenny på Dancer så klart

Bästa startspelaren: Minns inte riktigt men Zokky var väl med bra i början

Att minnas: Tror jag var den enda som plockade 2 unika af från nataren/fiender?

Sån miss när... Jag tappade Unika skorna innan dom ens han komma hem

Sjukt skoj händelse: Att unika tränaren inte kostade med att hämta från A A

Sjukt tung händelse: När hs offen blev väggad hos LUC

Så här kommer jag minnas s3. Allt för många nätter på soffan för att inte klockan ska störa övriga familj

/Bonden

Junior Member
    Reg.datum
    May 2015

Standard

Grattis L.G.T.G/Cirkus till segern.

MvP (Most valuble Player): Jeromeo, Lord E, Lord G, Lord J, Lord Shaggy, Ishink, Hans Osterman, Lord William, Kejsaren, Linkan m.fl. Vi som startade Das Reicht efter några glas öl som senare efter att blivit bannad blev Wings of Liberty (WoL).

MvO (Most valuble Officer): Hagge och hans mästarplaner som körde över n00bs.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Förutom ovannämnda, Reelex, Koala, Traviusen, Krona m.fl. Framför allt Ishink som var min deffare genom hela servern och han slängde sig upp på nätterna för att skicka deff och hjälpte till med att flytta mina artefakter 24/7 osv osv.

Bäst defensivt: Ishink och Kejsaren

Bäst offensivt: Krona och Guan Yu

Mest överskattade: Gerilla och Cirkus.

Bästa manipulatör: Guan Yu, Kent-Jesus, Eke m.fl.

Respekt åt: Alla som spelade för första gången och var i särklass bättre än många gamla veteraner.

Mest irriterande: Kent-Jesus, Eke m.fl.

Trevligaste spelaren: Alla närmaste i WoLF.

Bästa startspelaren: Lammstek som satte skräck i hela sydväst.

Att minnas = sjukt skoj händelse: När vi i WoLF hade alliansfest och det ramlade in folk under kvällen och till sist stod vi en massa människor på natten och dunkade händerna i taket och skrek "WoL, WoL, WoL" , likt en sekt.

Sjukt tung händelse = sån miss när: Jag ingick i ett avtal med manipulatören Guan Yu.

Så här kommer jag minnas s3: Eke var lika irriterande som en bajskorv som bara flyter upp när man försöker spola ner den i toaletten, men sen kom Gerilla (Kent-Jesus) och tog över Ekes irriterande roll, men hans respekt försvann lika snabbt som hans off när han attackerade en av de största alliansernas ledare. Sen kom Guan Yu med sin trevliga stämma, trots varningar från flera håll om hans bitterhet och slughet.

Annars minns jag S3 som en trevlig server och det trevliga var att få spela med så många vänner!

Avslutningsvis: Vi ses till hösten Guan Yu!

Standard Grattis till alla som orkade rundan ut

Vill ge en eloge till alla som orkade hela rundan. Alla ni är vinnare på ett sätt.

Vill dock tacka två speciella spelare

Jenny och Sigge !

Utan er hade jag inte spelat rundan eller orkat eller.

Ni har peppat och motiverat mig.

Ger också Castor en guldstjärna.

Du ger Travian det, det behöver.

Grattis till segern LGTG och Circus. En ära att spela med er. Grymma spelare alla.

//Fortisetliber

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2015

Standard Tack Forti ;)

Citat Ursprungligen postat av Fortisetliber Visa inlägg
    Vill ge en eloge till alla som orkade hela rundan. Alla ni är vinnare på ett sätt.

Vill dock tacka två speciella spelare

Jenny och Sigge !

Utan er hade jag inte spelat rundan eller orkat eller.

Ni har peppat och motiverat mig.

Ger också Castor en guldstjärna.

Du ger Travian det, det behöver.

Grattis till segern LGTG och Circus. En ära att spela med er. Grymma spelare alla.

//Fortisetliber
    Tack själv! Du är en fantastisk offspelar, en underbar människa och en dag ska jag se till att du spelar en HEL slow, om det så innebär att jag måste binda fast dig vid laptopen

Du gjorde en fantastisk server!!

Kramar till dig

Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

MvP (Most valuble Player): Ofog med sitters, ingen ville ta på sig att hålla vu men ni ställde upp. Synd bara med romarmuren annars hade vi varit ännu mer överlägsna.

MvO (Most valuble Officer): Toyboy@Dos Amigos du fixade allt ledningsjobb som inte jag hade tid till och var ett bra bollplank vid deffplaneringen.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Svårt att nämna några men ni 11 konton som har spelat med mig de senaste rundorna ska ha ett stort tack, men även ni "nya" som anpassade er och spelade på vårt sätt.

Bäst defensivt: Cirkus, utan tvekan. Vi pekade och de flesta lydde, var lyckat de flesta gångerna. Inte många offar som slank igenom och det kanske säger en del om fiendens offkvalitéer.

Bäst offensivt: Krävs aktivt offande för att det ska göra skada, annars byggs allt upp innan man offar igen. Cirkus var väl bäst på det. Annars ska ju de som bygger släggor ha en eloge, tack ni i cirkus som ställde upp även om det inte var planerat ifrån start.

Mest underskattade: Gerilla antar jag, även fast jag vet att de har flera vassa spelare.

Mest överskattade: NHE, skrevs så mycket ifrån deras sida att det var dem som inte ville ha samarbete med oss och LGTG. För att det skulle alliera sönder servern, men iap med alla allianser utom cirkus gick visst bra.

Respekt åt: Alla deffare och offare som går upp mitt i natten för att tajma.

Bästa team: Cirkus-deffare.

Mest irriterande: Allt tjafs på forumet. Samt att NHE mot slutet bara hade offensiver mot oss de veckorna när jag inte var hemma och kunde ordna med deffplaneringen.

Trevligaste spelaren: Tallanvor@fet men lycklig (även fast du lurade in mig i cirkusen) och resten av er som jag haft kontakt med ingame eller via Skype.

Bästa startspelaren: Zokky kanske?

Att minnas: Vill någon minnas en server som allierats sönder med diverse iap:er och pakter? Kanske, inte jag iallafall.

Sån miss när...: Vi var sååå nära unika dieten vid släppetoch jag ångrar att jag valde att spela deff.

Sjukt skoj händelse: När vi plockade alpha's katapulter och när vi sen väggade hans resterande trupp för att toyboy inte orkade gå upp mitt i natten och kolla efter intajmade hjältar. Där kom ingen hjälte men truppen väggades rejält, första och enda väggen vi ställde upp mot honom trots intensivt fejkande i 2-3 dagar.
    Var även skoj när jag läste mrdarthy och berättade redan när de första fejksen skickades var han skulle gå skarpt och visst några timmar senare så skickades attacken och där stod en fet vägg.

Sjukt tung händelse: När Åke slösade bort sin off hos mcskurry och när trix glömde bräckorna mot Luc.

Så här kommer jag minnas s3: Aldrig mer deff..
    S2(2): Jompa
    S7(1): Jompa91 (LF)
    S2(3): Jompa91 (NsG)
    S1(4): Jompa91 (Exq)
    S1(5): Jompa91 (N)
    S5(3): Jompa91 (Bur)
    S3(5): Ekorren (Babbo)
    S1(7): Jompa91 (Olympos) http://forum.travian.se/showthread.php?t=49293
    Finalen 2013: Sheriffen (DD)
    S1(8): 167 Kilo Kärlek (Rehab)
    S3(8): Ekorren (CIRKUS)
    S1(9): Tartaros (Hades)

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): Krona. Byggde den överlägset största släggan och är en sjukt trevlig person. Utan tvekan servens största vinnare. Hjälpte WoL mycket och vi har haft många trevliga diskussioner (på olika nivåer) i ledarchatten.

MvO (Most valuble Officer): Lannister och krona. Vi drev ca 100 spelare tillsammans i stort sett själva efter art-släppet. All eloge.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Koala och Gabbe. Piff och puff. Satt uppe flera nätter och alltid trevliga i chatten. Utan er hade jag svält betydligt mer än 20k klubbor på fyllan.

Bäst defensivt: NHE och neq vid arkitekten. Fick in precis rätt mängd deff.

Bäst offensivt: Helt klart Bister. Vi satt länge och diskuterad hur vi skulle bli av med hans off pga för mycket jobb, men hans off dog aldrig hos Gerilla. Den kom bara hem med fler artefakter.

Mest underskattade: WoLs nybörjare. Många som spelade sin första runda och tryckte ut 2-300k prettar. All eloge till Ishink, Hans osterman mfl.

Mest överskattade: n00bs (som kan svenska på forumet igen, grattis). Sa att de var så bra, men svårt att deffa 4 konton när man har 3 stora alliansers deff bakom sig.

Respekt åt: Gamla ägaren av Koala-kontot. Utom honom hade jag varit körd för länge sedan.

Bästa team: Koala, Hagge, Reelex-bröderna, Lannister, kejsaren och traviusen. Ni har förgyllt hela rundan.

Mest irriterande: Kent-Jesus avskyr ju alla, och Eke är ett prakt-skämt. Så får nog dra till med när Castoor visade sig att inte vara en man av sina ord. Annars hade vi vunnit.

Trevligaste spelaren: gabbe, Hagge, reelex, koala, Lannister mfl.

Bästa startspelaren: Lord Nevyn och Lammstek. Fruktade i hela sydväst.

Att minnas: Många trevliga prickar och många dryga as.

Sån miss när...: jag tappade minst 100k off på fyllan för att jag inte flyttade offen vid attacker.

Sjukt skoj händelse: När folk som ville bli av med offen kom och klagade på svårare mål än de de fick hos Gerilla. En tränare, örnöga och dåre dög inte tydligen. Även när man låg vaken och var orolig att vi inte skulle lyckas att plocka Bonnies offby och sedan förlorade vi totalt 10 soldater på det.

Sjukt tung händelse: När Lord William sket i att deffa sin hs mot Bonnie. Enda hsen av värde som de plockade.

Så här kommer jag minnas s3: Noobs. Noobs överallt. Har fått så många konstiga frågor.

Junior Member Levis avatar
    Reg.datum
    Jun 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): Helt klart The Dentist i WoF. Alltid på plats med deff och en mycket trevlig bekantskap i chatten. Kommer sakna dig och hoppas att vi snart spelar sida vid sida igen. Sötare kille får man leta efter.

MvO (Most valuble Officer): Mystogan i Anon. Förvisso hade jag inte äran att spela med dig särskilt länge, dock var det den bästa tid jag någonsin varit med om. Under din ledning skapades en av de starkaste allianserna på hela servern, hade du inte varit tvungen att avbryta spelet tidigt är jag säker på att vi hade vunnit.

Bäste lagkamrat/teamspelare: The Dentist i WoF. Igen.

Bäst defensivt: Hurre i P4F. Din deffning av en icke namngiven ledare i en icke namngiven allians var legendarisk, du försvarade din artefakt som en sann försvarare.

Bäst offensivt: Många kandidater, tycker personligen att Nataren står ut som den jag personligen skulle vilja ha vid min sida i framtida strider.

Mest underskattade: Återigen The Dentist i WoF. Alla hade höga förväntningar på dig och du lyckades ändå överträffa dem, det med råge. En eloge till dig (återigen).

Mest överskattade: Alliansen TF. Flertalet medlemmar spelade med en sådan apati att man kan undra om de hade märkt, eller för den delen ifrågasatt, om de blivit beordrade att skicka deff och råvaror till Multihunter (vilket inte går eftersom att inte Multihunter deltar aktivt i spelet, ifall någon i TF faktiskt undrar ). Detta under ledning av en ledning som inte riktigt tycks veta vad den gör och agerar i tron att alliansmedlemmarna i själva verket är dess barnbarn.

Bästa manipulatör: Dalmasen. Mycket hån och förlöjligande har riktats mot en spelare som redan från början hade för avsikt att just så skulle ske, som en del i en mycket diabolisk och effektiv plan. Tror inte att någon ens kan drömma om vilken roll du haft i att styra serverns utgång. Dig vill man inte ha som fiende och jag är glad att vi spelade sida vid sida.

Respekt åt: Mystogan. Vill återigen betona den avgörande roll du hade för att styra serverns utgång. När serverns spelare slutligen lyfter blicken och med ett vidare perspektiv riktar den mot serverns helhet tror jag att de kommer att bli mycket förvånade och imponerade över hur du, trots att du sedan länge slutat spela, styrt hela serverns utgång in i minsta detalj.

Bästa team: Helt omöjligt att inte välja P4F. Kommer att sakna er och hoppas att vi möts igen.

Mest irriterande: När deffen till Hurre kommer en minut sent för att somliga i TF inte kan hålla reda på minuter och sekunder. Suck...

Trevligaste spelaren: The Dentist, trodde jag redan skrivit det?

Bästa startspelaren: Även här måste The Dentist nämnas, att någon kan bygga upp ett konto till sådan storlek så fort är häpnadsväckande och mycket imponerande!

Att minnas: Hurres reaktion på TF:s klantiga deffning. Där fick somliga minsann så att de teg, tyvärr inte tillräckligt länge.

Sån miss när... TF ännu en gång misslyckas med att skicka deff till Hurre. Tur att han på egen hand klarade biffen, dock med minsta möjliga marginal. Inte alla som kan försvara sig så väl mot tre topprankade allianser på egen hand.

Sjukt skoj händelse: När The Dentist glömmer att han har webbkameran på... Inget mer behöver sägas.

Sjukt tung händelse: När Mystogan var tvungen att sluta spela. En del motivation försvann onekligen där...

Så här kommer jag minnas s3: Jag kommer att minnas alla trevliga stunder vi hade tillsammans i allianschatten. Vissa trevliga medspelare står också ut, samtliga nämnda ovan. Kommer också att minnas att jag aldrig mer skall förlita mig på TF som en allierad.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord J Visa inlägg
    Så här kommer jag minnas s3: Noobs. Noobs överallt. Har fått så många konstiga frågor.
    Hehe, då gjorde vi iaf avtryck

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Regler för att posta