Medlemmarna var inte nöjda med mig som ledare så jag överlät funktionerna till andra medlemmar, ingen ville ta på sig något. Sedan utsattes jag för ideliga kränkande tillmälen på Skype av medlemmarna och jag fick inget stöd. Sedan gav jag det 72 timmar och ingen gång under tiden slutade de kränkande tillmälena.
Trots vi hade problem med att få fram def och vete till VU:t så var det alltid halvmesyrer. När man sedan sa till om ett det var vetebrist så ville nya medlemmar ha order om att skicka vete varje dag. Ecurita insåg väl att det var omöjligt till slut. När jag rapporterade om att jag hade lagt mig på terminering för att avvakta om det blev ändring inom 72 timmar tog han beslutet om att terminera sitt konto strax därefter.
Sedan hade vi problem med våra samarbetspartner med vilka vi hade avtalat inför slutspelet i spelets inledning. Då diplomaten hade slutat så gällde tydligen inte det ingångna avtalet längre. Lite märkligt att avtalen numer är personliga i allianser.
Travian har en del stora brister, det största är spelarna själva.
Bra diplomater den här rundan hos andra allianser har varit Klurig och Besökarna. Trots att inga avtal gjordes med dessa spelare och deras allianser var det en fröjd att diskutera med bägge.
Sedan blev jag lack på gamarna, jag rensade byar och direkt vara alla på dessa som gamar. men själva rensade de inte. Så det blev ohållbart att man inte kunde ersätta förlorade trupper. Truppbeståndet minskade hårt.
Må minst sämsta allians vinna rundan.
/SingleStar