Sidan 1 av 6 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 54

Ämne: Gissa leken

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard Gissa leken

Här tänkte jag att vi kunde leka gissa leken och frågan vi ska gissa om är vem som vinner s2.

1. MYSA, LV, AIE, LVT, Kfet
    2. SP Trollen
    3. ARG

Jag tror att Mysa kommer vinna tillsammans med sitt block. Kan man försonas efter att ha läckt info och snackat massor av skit bakom ryggen så gör man ju det för en anledning. Så det måste ju vara garanterad vinst vi talar om här. Speciellt med tanke på att mysa hela tiden talar om hur duktiga dom är och att allt handlar om att prestera.

För att förlora 5 allianser mot någon av de två andra allianserna kan ju inte vara något att skryta över. Vi har ju sett att dom krigat en hel del här på forumet.

Så jag gissar på 1 trots att dessa 5 ligger sist av totalt 3st VU. Blir spännande =)
    Senast redigerad av Trav den 15-12-19 klockan 00:48

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

gissar är inte min grej och tro gör jag bara på mig själv och vad jag presterar.... det är endgame och det är långt ifrån över.

men ARG ska inte vara så säkra att de går ur det här som vinnare inte om jag får bestämma lite jag kommer definitivt att lägga både några krokben och en och en annan snubbeltråd för att de ska stupa på målsnöret.

Men allt handlar om vad man presterar!

Så prestera eller avgå!

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    gissar är inte min grej och tro gör jag bara på mig själv och vad jag presterar.... det är endgame och det är långt ifrån över.

men ARG ska inte vara så säkra att de går ur det här som vinnare inte om jag får bestämma lite jag kommer definitivt att lägga både några krokben och en och en annan snubbeltråd för att de ska stupa på målsnöret.

Men allt handlar om vad man presterar!

Så prestera eller avgå!

Åkte inte du ur s2 någon vecka efter starten? Spelar du i Mysa nu säger du, intressat =)

Vem har sagt att ARG skulle vara säkra på att vinna. Dom är ju bara en ally som inte ens är full av spelare.

Jag förstod inte riktigt vem du gissade på, detta är gissa leken

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trav Visa inlägg
    Åkte inte du ur s2 någon vecka efter starten? Spelar du i Mysa nu säger du, intressat =)

Vem har sagt att ARG skulle vara säkra på att vinna. Dom är ju bara en ally som inte ens är full av spelare.

Jag förstod inte riktigt vem du gissade på, detta är gissa leken...
    Haha nepp ingen mysa här inte man kan förstöra för arg i flera allys än Mysa Dock hör jag till mysas forumskrigare.
    jag behöver inte gissa jag vet att det block jag tillhör kommer vina! För vi presterar!

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Haha nepp ingen mysa här inte man kan förstöra för arg i flera allys än Mysa Dock hör jag till mysas forumskrigare.
    jag behöver inte gissa jag vet att det block jag tillhör kommer vina! För vi presterar!
    Så du fick inte vara med? Var Mysa rädda att det skulle bli som det blev när du var ledare för CO?

Nu har du gjort två inlägg utan att gissa? Klarar du av att prestera en gissning?
    Senast redigerad av Trav den 15-12-19 klockan 01:26

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Att MYSA är den enda enskilda alliansen på servern som faktiskt presterar är väl dock inte så mycket att diskutera?

Bygg lerhögarna ni.. MYSA har krigat bäst, från vad jag har sett

Gissning: MYSA skiter i pajasallianserna runt sig och startar eget VU så fort de fimpat de sista fiendeoffarna..
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Vad konstigt för det säger du ju här:

Nu har du gjort två inlägg utan att gissa? Klarar du av att prestera en gissning?
    jag säger att jag tillhör mysas forumskrigare. jag säger att jag vet att arg inte ska slå sig för bröstet välkommen tillbaks Nice jag vet att du inte du blir långvarig denna gång heller

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    Att MYSA är den enda enskilda alliansen på servern som faktiskt presterar är väl dock inte så mycket att diskutera?

Bygg lerhögarna ni.. MYSA har krigat bäst, från vad jag har sett

Gissning: MYSA skiter i pajasallianserna runt sig och startar eget VU så fort de fimpat de sista fiendeoffarna..
    Åhh vad spännande, här har vi en som nästan klarar av att gissa. Gissar på att det är lejonstjarna som kallade på sina berömda Mysa krigare. Vilket fantastikst team ni är =)

Citat Ursprungligen postat av sdfy Visa inlägg
    MYSA har krigat bäst, från vad jag har sett
    Är du säker på att du tittar ordentligt? När jag tittar ser det ut såhär:

https://gyazo.com/4892d2924e911a699a0d5435278226c4

https://gyazo.com/091f7a36ee084df23076b93fce7fca2f

https://gyazo.com/e2baeaf139329582065cf2cdc114c392

Banned
    Reg.datum
    Dec 2015

Standard

jag säger att jag tillhör mysas forumskrigare. jag säger att jag vet att arg inte ska slå sig för bröstet välkommen tillbaks Nice jag vet att du inte du blir långvarig denna gång heller
    Ja jag hör att du säger att du är med i Mysa som forumskrigar =)

Vad svammlar du sedan om?

Du har fortfarande inte gjort någon gissning. Tycker du att det är så svårt att prestera en gissning?

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Åhh vad spännande, här har vi en som nästan klarar av att gissa. Gissar på att det är lejonstjarna som kallade på sina berömda Mysa krigare. Vilket fantastikst team ni är =)

Är du säker på att du tittar ordentligt? När jag tittar ser det ut såhär:

https://gyazo.com/4892d2924e911a699a0d5435278226c4

https://gyazo.com/091f7a36ee084df23076b93fce7fca2f

https://gyazo.com/e2baeaf139329582065cf2cdc114c392
    Och när jag tittar så ser jag förlorade artefakter och förlorade offar.. Från er sida..
    65k yx i en bortsprängd HS nu senast, om mina vänner nu inte ljög för mig

Men fortsätt ni att samla offpoäng på nataren..
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Sidan 1 av 6 123 ... sistasista

Regler för att posta