Sidan 75 av 106 FörstaFörsta ... 2565737475767785 ... sistasista
Visar resultat 741 till 750 av 1057

Ämne: Det ryktas att

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gary Doodlesack Visa inlägg
    Ryktas att Hades inte kan komma på något eget, utan måste kopiera speed-servern: http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801

Varför inte spela för vinst och visa att ni är duktiga istället för att larva runt?

Ryktas att årets dummaste inlägg har kommit fram. Det är ju ingen annan allians som försökt och lyckats med detta innan, så speed-rundan 4234238 måste vara först.

Standard

Citat Ursprungligen postat av OscarNordin Visa inlägg
    Ryktas att årets dummaste inlägg har kommit fram. Det är ju ingen annan allians som försökt och lyckats med detta innan, så speed-rundan 4234238 måste vara först.
    Ryktas att du inte får ta allt så seriöst.

Senast redigerad av Gary Doodlesack den 15-09-24 klockan 13:13 Anledning: Punkt

OscarNordin
    Guest

Standard

Jag är stenseriös!

Standard

Och n00bs lyckas trots att dom knappt försöker =)
    Sez5: DreamHacker - Dx
    Sez7: The Chosen Ones - n00bs
    Sez19: Balona - n00bs
    Sez 20: Schnare - n00bs

S1: Monkey - Dx

"Schnare" var härskaren över det största personliga riket.

"Schnare" krossade mer trupper än alla andra, och var den mäktigaste samt den mest fruktade ledaren.

"Thanatos" var härskare över det största personliga riket, följt av "Vulcan" och "Monkey".

Standard

Jag är stenseriös!
    Ryktas att jag inte var det...

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Så vi ska ta dina inlägg som skämt? Tyvärr men hittills har dina skämt inte fått mig skratta och jag brukar kunna hitta en hel del inlägg att skratta åt Lite svårt om man ska ta dig seriöst när du skriver ett inlägg som låter seriöst men sedan säger du att man inte ska ta dig seriöst.
    S2 2010 skitugne
    Sez 9 Glömt namnet

Sez 10 musen1 Kom inte med i TP så blev 021IAS Respekt åt Herman
    Sez 11 magic XlK.O.H Respekt åt Casper, Asterix och Nero!

Se6 magic Enixium Respekt åt Miss A!
    Sez 14 strikerman00 JDPD Respekt åt Asterix
    Sez 16 magic TP, VVF ♥ All respekt åt SB teamet, Puma och VVF ♥

Se19 Dvärgen KO, GBHD, DM
    S1 (9) magic EMPIRE, Slöspel AB All respekt åt Cerberus!
    S4 (7) Ben Kenobi Lean Respekt åt Lean!

S1 (10) After Eight GODIS

Standard

Det ryktas att jag ska vara seriös nu! :O

Citat Ursprungligen postat av Jmagic Visa inlägg
    Så vi ska ta dina inlägg som skämt? Tyvärr men hittills har dina skämt inte fått mig skratta och jag brukar kunna hitta en hel del inlägg att skratta åt Lite svårt om man ska ta dig seriöst när du skriver ett inlägg som låter seriöst men sedan säger du att man inte ska ta dig seriöst.
    Nu ryktas det även att jag inte har tvingat någon att skratta eller ens förväntat mig det. Jag bara skriver mina åsikter och jag måste väl få ha dessa även om ingen annan håller med mig. Vem har sagt att folk ska ta mig seriöst? Alla borde väl fatta att jag, med det användarnamn jag har, inte alltid är seriös utan gillar att retas?

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Det ryktas att vi valde att köra utan VU innan servern startade vilket var långt innan speed...

Vi körde för vinst förra rundan, men när hela servern går samman för att stoppa oss blir det lite hopplöst. Att alla olika sidor anfaller oss är ju som det ska vara, men när de två stora blocken som har en byggnadsplan var går ihop och sätter all sin deff i ena blockets VU blir det tufft. Allt slit man lagt ner på att se till att vi var de enda som kunde bygga och egentligen hade vunnit servern blir som bortblåst när de två blocken som ensamma var långt fler än oss går ihop.

Så som jag ser det går det inte att vinna nån svensk server på att vara få men duktiga, den andra sidan tar bara in mer och mer folk och tillslut går det inte att stå emot.

Larva runt? gör nåt åt problemet som vi uppenbarligen är istället för att whina här.
    Ryktas att det lät bittert, är deffen slut i #1 eller vad är problemet?
    Det ryktas att Raymon säger att andra är bittra, men jag tycker att det verkar som om han är bitter som drar upp en annan server som jag inte ens spelade på och därmed inte vet något om.

Det ryktas om att jag tycker att det är kul när folk blir så upprörda över mina små inlägg, som bara är till för att driva med er.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Det ryktas att Raymon säger att andra är bittra, men jag tycker att det verkar som om han är bitter som drar upp en annan server som jag inte ens spelade på och därmed inte vet något om.

Det ryktas om att jag tycker att det är kul när folk blir så upprörda över mina små inlägg, som bara är till för att driva med er.

Det ryktas att det bara var ett konstaterande att det inte är någon idé att försöka vinna genom att vara få men duktiga på servrar med spelare som Lasso. I slutändan handlar det mesta om deff och alltså antal spelare. Den som har med sig mest spelare vinner servern vilket har visat sig stämma de senaste 4 rundorna på s1 iaf.

För övrigt ryktas det att Lasso har fått med sig nästan alla mindre allianser samt TF, dags att göra det offentligt?
    S2 (1): Raymon - Ronin
    S5 (1): Raymon - E4F
    S1 (3): Raymon - Hedone/Strange
    S1 (4): JSS - KAOS
    S1 (5): Raymon - N
    S1 (6): Starscream - NoVa
    S1 (7): Sinoj - Olympos
    S1 (8): Dr Arkham - Rehab
    S1 (9): Cerberus - Hades

Standard

Det ryktas att det bara var ett konstaterande att det inte är någon idé att försöka vinna genom att vara få men duktiga på servrar med spelare som Lasso. I slutändan handlar det mesta om deff och alltså antal spelare. Den som har med sig mest spelare vinner servern vilket har visat sig stämma de senaste 4 rundorna på s1 iaf.

För övrigt ryktas det att Lasso har fått med sig nästan alla mindre allianser samt TF, dags att göra det offentligt?
    Det ryktas att det är därför jag inte har konfed/iap med någon annan - för att kunna göra vad jag vill med mina trupper!

Ryktas även att det är självklart att den som har mest deff vinner och det får man genom att interagera med andra på ett trevligt sätt och då blir det allieringar - frågor på det?

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Ryktas även att det är självklart att den som har mest deff vinner och det får man genom att interagera med andra på ett trevligt sätt och då blir det allieringar - frågor på det?

Metablock FTW!
    S2 (1): Raymon - Ronin
    S5 (1): Raymon - E4F
    S1 (3): Raymon - Hedone/Strange
    S1 (4): JSS - KAOS
    S1 (5): Raymon - N
    S1 (6): Starscream - NoVa
    S1 (7): Sinoj - Olympos
    S1 (8): Dr Arkham - Rehab
    S1 (9): Cerberus - Hades

Sidan 75 av 106 FörstaFörsta ... 2565737475767785 ... sistasista

Regler för att posta