Sidan 50 av 106 FörstaFörsta ... 40484950515260100 ... sistasista
Visar resultat 491 till 500 av 1057

Ämne: Det ryktas att

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jmagic Visa inlägg
    Ja han är en väldigt duktig av offare. Men detta är stor Gorre som kör med sin andra son lill gorre 2

Raymons beskrivning stämmer väldigt bra dock har det ändrats lite den här rundan "Nalle"
    betecknar att man samarbetar och känner Gorre. Är därför Vulcan och co tog av sig västarna när dom anslöt sig till #1...
    Chopper är far, flickvän och med lilla gorre som backup. Ingen koll på Chopper nu, men vet att de tidigare rundor vart toppfarmare på slow. Så antar det finns endel trupper där.

btw, mkt offpoäng betyder inte att man är bra offspelare? Det tyder ju bara på att man väggar.

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av n00bs Visa inlägg
    mkt offpoäng betyder inte att man är bra offspelare? Det tyder ju bara på att man väggar.
    Ohja, offpoäng betyder bara att man väggar, inget annat!

Angående att Empire samarbetar med Agrona. Givetvis, har man samarbete med en eller två personer i en annan allians är sannolikheten cirka 100% att båda dessa allians är allierade, det säger ju sig själv. Finns ju absolut inga andra tänkbara förklaringar för oss normalbegåvade människor. Ska man hitta andra förklaringar till detta mycket komplexa system bör man ligga på nobelprisnivå.

Nivån bara flödar här inne!

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av n00bs Visa inlägg
    Chopper är far, flickvän och med lilla gorre som backup. Ingen koll på Chopper nu, men vet att de tidigare rundor vart toppfarmare på slow. Så antar det finns endel trupper där.

btw, mkt offpoäng betyder inte att man är bra offspelare? Det tyder ju bara på att man väggar.
    Fel Stor Gorre är han som sköter det mesta på kontot och han är far. Sedan spelar gorre Chopper där som är son till han. Han som är backup är gorre Puppy (den skickliga offspelaren andra sonen till stor Gorre) som endast är där vid kriser. Hans flickvän spelar inte där. Så nu vet ni hur det ser ut på Chopper Eftersom jag är hans privatdeffare har han givit mig en rejäl lektion hur det ser ut=))

Member Apos avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Men jag är inte hans privata deffare längre, slutade med det för ett tag sedan. Jag vill ju ha egen off=))
    Eftersom jag är hans privatdeffare har han givit mig en rejäl lektion hur det ser ut=))
    Hur ska du ha det?
    Avslutade
    Pk4 (11-12): Apo - 4dots (http://prntscr.com/7i56yy)
    Se5 (13-14): Apo - Tor (http://prntscr.com/7i5880)
    Se5 (14-15): Apo - Persikorna (http://prntscr.com/7i59i1)
    Se1 (15-15): Enyo - Hades (http://prntscr.com/9o27zh)
    Se3 (15-16): Appe - Amarone (http://prntscr.com/bm5bxo)

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Det ryktas att Empire blir många med Agrona och alla Nallar
    S2 (1): Raymon - Ronin
    S5 (1): Raymon - E4F
    S1 (3): Raymon - Hedone/Strange
    S1 (4): JSS - KAOS
    S1 (5): Raymon - N
    S1 (6): Starscream - NoVa
    S1 (7): Sinoj - Olympos
    S1 (8): Dr Arkham - Rehab
    S1 (9): Cerberus - Hades

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2013

Standard

Ryktas att lasso har lyckats alliera servern. Rädd att inte klara sig ensamma?

Hades -> serverns stoltaste allians som bibehåller 22 spelare och hela serverns fruktan?

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Apo Visa inlägg
    Hur ska du ha det?
    Är svårt att välja, har man spelat som privat deffare åt en spelare kan man inte bara lämna uppdraget så jag är lite både och Behövde ju också hjälpa Empire att rensa lite AF och organisera allt, som man fick ett stort tack av ledningen

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Det ryktas att Empire blir många med Agrona och alla Nallar
    Alla nallar är ju i Empire! Vilket är typ 5 stycken. Resten tog av sig västarna och gick med i #1. Finns ingen i Agrona jag samarbetar med. Var en del förslag om att alliera oss med Agrona men det blev aldrig av, stora block är tråkigt och fegt. Så vad får alla här att vi är allierade med Agrona? ; )

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Alla nallar är ju i Empire! Vilket är typ 5 stycken. Resten tog av sig västarna och gick med i #1. Finns ingen i Agrona jag samarbetar med. Var en del förslag om att alliera oss med Agrona men det blev aldrig av, stora block är tråkigt och fegt. Så vad får alla här att vi är allierade med Agrona? ; )
    Måste man vara Nalle för att få hjälp av Gorre? Men det kan nog stämma, minns hur sur han blev när jag vägrade honom det nöjet, jävla trams med att "samla" på spelare.

Ni försöker ta över byar med Agrona, snor artefakter med Agrona, tror det är ganska låga odds på att ni deffar varandra med. Vet inte hur folk får för sig att det finns samarbete.
    S2 (1): Raymon - Ronin
    S5 (1): Raymon - E4F
    S1 (3): Raymon - Hedone/Strange
    S1 (4): JSS - KAOS
    S1 (5): Raymon - N
    S1 (6): Starscream - NoVa
    S1 (7): Sinoj - Olympos
    S1 (8): Dr Arkham - Rehab
    S1 (9): Cerberus - Hades

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Raymon Visa inlägg
    Måste man vara Nalle för att få hjälp av Gorre? Men det kan nog stämma, minns hur sur han blev när jag vägrade honom det nöjet, jävla trams med att "samla" på spelare.

Ni försöker ta över byar med Agrona, snor artefakter med Agrona, tror det är ganska låga odds på att ni deffar varandra med. Vet inte hur folk får för sig att det finns samarbete.
    Nu använder du plural. Kan du säga mig vilka mer övertagningsförsök och snodda artefakter vi gjort med Agrona förutom händelsen med Megamind? För om min matematik stämmer får jag bara ihop det till en snodd artefakt och ett övertagningsförsök på en by du var väldigt generös och ställde genom att ta den så vi slapp använda KP

Megamind är i vår allians Empire och har alltid varit det fast i en annan ambassad. Självklart deffar vi inte varandra! Gick igår ut ett deffcall om Laff från Agrona var på intåg mot en by.
    Självklart kan Gorre hjälpa spelare som inte är nallar men vill man ha mycket hjälp och stöd ska man vara nalle om jag förstått saken rätt. Har för mig att han ville att jag skulle skriva mini nalle i profilen när vi först mötte varandra och han hjälpte mig.

"Samla på spelare"? Du är inte sugen på att bli en nalle? Är själv en mini nalle men om jag fortsätter stödja honom och andra nallar kan jag nog bli en riktig nalle=))

Sidan 50 av 106 FörstaFörsta ... 40484950515260100 ... sistasista

Regler för att posta