Visar resultat 1 till 2 av 2

Ämne: CO-spelare till nystartat german-konto.

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard CO-spelare till nystartat german-konto.

Jag har spelat på diverse olika toppkonton (dock aldrig på en speed server) tidigare i livet, har haft uppehåll på ett par år och har möts av en hel del nytt, räcker inte med att spelet har utvecklats, verkar som om att ytterst få av mina f.d. vapendragare ännu spelar så därför ger jag mig ut på jakt efter nya.

Ser gärna att du är över 18, men det är absolut inget krav, handlar mest om att jag tror att vi har mer gemensamt om du ligger över denna ålder.
    Startbyn har fina crop-byar i kvadranten vilket har gett kontot en boost i potential, varav jag gärna vill gå all-in, var beredd på att det kommer att bli drag!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni når mig lättast via PM här på forumet om ni har några frågor. Vid intresse så får ni jätte gärna presentera er lite kort.

Spelade ni för 2-4 år sedan får ni gärna nämna något konto värt namnet ni spelat på.

/S
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2015

Lightbulb Intresserad

Hej! Är en kille på 21 år som har spelat travian i några år, däremot mest på S1 där jag har haft hand om stora konton.
    Pimkim - Top 10 hade även hand om Vu 2011. - (Co med 2 andra spelare (Bror och polare)
    På Pimkim var vi även grundare till ~Angels~ som du säkert har hört talas om tidigare, top 3 ally på s1 server.
    Cederic - Top 100 konto även där hade hand om vu 2010 (Co med 3 andra spelare (Bror och 2 randoms)

Har spelat lite oseriöst innan på ett Speedkonto innan.

Har haft ett uppehåll nu på 2-3 år och vill gärna ta upp intresset igen!

Har tillgång till spelet 24/7 då även mitt arbete innefattar att sitta vid en dator då det är enkellt att sätta igång farmsen på nytt.

Vid intresse så når du mig på skype på eddie.zec1 även mail på eddiejobb@hotmail.com

Tack på förhand!

Regler för att posta