Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Vilka spel spelar du just nu?

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard Vilka spel spelar du just nu?

Jag tänkte utöka min kunskap, så det inte bara handlar om frukost längre, utan även om spel. För jag är ju trotsallt frukost-experten, men även spel-experten. För vad i livet är viktigare än en riktigt frukost bara? Givetvis - ett bra spel.

Så vad spelas? Det släpptes nyligen Far Cry4, Dragon Age 3 kommer upp snart och den 14 februari så får vi the Witcher 3.
    Senast redigerad av Lord-Arnold/Ante den 14-11-20 klockan 10:43 Anledning: Bananer
    "Lägger inte ner värderingar i om folk har andra åsikter än mig, men jag står för det jag säger.'

Senior Member Jacces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Roligt att se lite fler personer i de här delarna av forumet! Själv har jag kört en hel del League of Legends sedan 2011, men efter ca 3 000 timmars speltid har jag börjat tröttna på det. Jag har också kört en hel del Minecraft (skaffade det i Alphan, ungefär när Nether kom ut), men har börjat tröttna på det med efter att ha lagt ner mycket tid på det (har gjort det mesta där, t.ex. ren survival, bygga diverse saker i creative, bygga olika saker med redstone, testat massa minigames, kört med mängder av olika mods och modpacks etc).
    Så i dagsläget så kör jag en hel del olika saker, som CS:GO, Mount & Blade: Warband (just nu med moddet Prophesy of Pendor), Diablo 3 (om än inte så mycket), Total War: Rome 2 och då och då även Warcraft 3.
    Bäh bäh bäh

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

far cry 4 och Destiny

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Diverse: Guild Wars 1 och 2, Hearthstone, League of Legends, Dota 2, XCOM: Enemy Within, Legend of Grimrock 2, Dragonfable, Awesomenauts, Skyrim med ungefär en lika lång lista som körs mer sällan.
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jacce Visa inlägg
    Roligt att se lite fler personer i de här delarna av forumet! Själv har jag kört en hel del League of Legends sedan 2011, men efter ca 3 000 timmars speltid har jag börjat tröttna på det. Jag har också kört en hel del Minecraft (skaffade det i Alphan, ungefär när Nether kom ut), men har börjat tröttna på det med efter att ha lagt ner mycket tid på det (har gjort det mesta där, t.ex. ren survival, bygga diverse saker i creative, bygga olika saker med redstone, testat massa minigames, kört med mängder av olika mods och modpacks etc).
    Så i dagsläget så kör jag en hel del olika saker, som CS:GO, Mount & Blade: Warband (just nu med moddet Prophesy of Pendor), Diablo 3 (om än inte så mycket), Total War: Rome 2 och då och då även Warcraft 3.
    Jamen det låter nice. Jag drar minecraft ibland, är väldigt mycket för TF2 för stunden och ska möjligtvis gå med i 4vs4 turnering, och väntar på the witcher 3. Däremot är jag fortfarande fan av dels warcraft 3 - tack vare att man kan ladda ner så mycket olika banor till det spelet än och Diablo 2!
    "Lägger inte ner värderingar i om folk har andra åsikter än mig, men jag står för det jag säger.'

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av cheff Visa inlägg
    far cry 4 och Destiny
    Så var du nöjd med Destiny? Själv blev jag besviken tyvärr, spelet saknades något. Vet inte om det var frukost eller bara det faktum att det blev ganska tråkigt efter ett tag. Däremot så är ju Far Cry 4, ursäkta, det ser* väldigt intressant ut. Man kan spränga pirayor med granatkastare from en gyrocopter. (Jag tror de stavas så)

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av King of Doom Visa inlägg
    Diverse: Guild Wars 1 och 2, Hearthstone, League of Legends, Dota 2, XCOM: Enemy Within, Legend of Grimrock 2, Dragonfable, Awesomenauts, Skyrim med ungefär en lika lång lista som körs mer sällan.
    Aah, Legend of Grimrock är ju ganska oldschool baserat som jag förstått det. Är du nöjd sofar det andra spelet i serien? Jag tror det släpptes nyligen.

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord-Arnold/Ante Visa inlägg
    Aah, Legend of Grimrock är ju ganska oldschool baserat som jag förstått det. Är du nöjd sofar det andra spelet i serien? Jag tror det släpptes nyligen.
    Jag har kommit en bra bit in och tycker än så länge att det är väldigt bra.
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av King of Doom Visa inlägg
    Jag har kommit en bra bit in och tycker än så länge att det är väldigt bra.
    Kul att höra! :> Jag vet att legend of grimrock ska vara väldigt baserade på hur gamla dungeon-rpg spel var. Vilket gör det ganska intressant egentligen. Finns ju så mycket bra spel ifrån 90-talet faktiskt.

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord-Arnold/Ante Visa inlägg
    Så var du nöjd med Destiny? Själv blev jag besviken tyvärr, spelet saknades något. Vet inte om det var frukost eller bara det faktum att det blev ganska tråkigt efter ett tag. Däremot så är ju Far Cry 4, ursäkta, det ser* väldigt intressant ut. Man kan spränga pirayor med granatkastare from en gyrocopter. (Jag tror de stavas så)
    Destiny är roligt om man kör med andra som man känner, blir skittråkigt om man är ensam, + det är ett spel som upprepar i stort sätt allt innehåll och ger inte mycket tillbaka till själva spelaren, så... blev ganska besviken i överlag. MEN! jag har ett par vänner som spelar med mig så det är nog den enda anledningen till att jag fortfarande spelar

Far cry 4 är egentligen bara far cry 3 med nya karaktärer och enstaka förbättringar, ex. nya fordon som du nämnde

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta