Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Vilka spel spelar du just nu?

Senior Member Elfereths avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Jag spelar förtvivlat om alla Half-Life-spelen för sjuttifjärde gången i någon slags desperation över att Half-Life 3 aldrig behagar dyka upp.
    Ke Lundes Sällskap

Där mord står mot mord.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Elfereth Visa inlägg
    Jag spelar förtvivlat om alla Half-Life-spelen för sjuttifjärde gången i någon slags desperation över att Half-Life 3 aldrig behagar dyka upp.
    Lika bra det! Så bra som Half Life 2 serien var så är det väl lika bra att de får ta sin tid på sig. Men vi har verkligen väntat för länge, så nu jäklar. Ska vi bojkotta Gabens jul-rea? Tror jag får med mig Brouhaha på detta, då vi diskuterade problemet med vad som händer när Gabe sätter rea på allt. Givetvis pratar jag om pesten som dragit över Steam - kids.

Killing Floor brukade vara och är givetvis ett fint spel vänner, anhöriga och 2007 medlemmar. Det är roligt att spela med vänner och mycket mod-möjligheter. Däremot satte Gabe 75% rea på det spelet...Det blev sig aldrig mer likt igen. Tyvärr. Och på toppen av kakberget så gjorde han det även f2p en hel vecka. Sen dess har lag-arbete varit förlorat, då jag inte lyckats hitta ett Svennar som..velat spelat ihop. En liten Sverige orgie är aldrig fel tycker jag. Däremot är det svårt att hitta bra lagkamrater i spelet numera.
    "Lägger inte ner värderingar i om folk har andra åsikter än mig, men jag står för det jag säger.'

Senior Member Brouhahas avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord-Arnold/Ante Visa inlägg
    Ska vi bojkotta Gabens jul-rea? Tror jag får med mig Brouhaha på detta, då vi diskuterade problemet med vad som händer när Gabe sätter rea på allt.
    Det här blir min första jul med Steam och du ber mig att bojkotta rean? :O
    If we're still alive in the morning, then we'll know we're not dead.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Brouhaha Visa inlägg
    Det här blir min första jul med Steam och du ber mig att bojkotta rean? :O
    Tja, vi gör det egentligen för en bra sak. :O Däremot, med en god-frukost så går det givetvis att undvika bojkottning. Så se till att äta en rejäl frukost den dag då rean startar, vilket brukar vara 18 december, tror jag.
    "Lägger inte ner värderingar i om folk har andra åsikter än mig, men jag står för det jag säger.'

Senior Member jakks avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Steams rea är manlig. Jag spelar mest Skyrim nu.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Spelar de spelen mina vänner brukar spela, vare sig de är meh eller fantastiska. Gmod, hearthstone, civ V etc. Egentligen vill jag spela rollspel men tiden har inte varit på min sida de senaste månaderna.

Citat Ursprungligen postat av cheff Visa inlägg
    Far cry 4 är egentligen bara far cry 3 med nya karaktärer och enstaka förbättringar, ex. nya fordon som du nämnde
    Håller spelet en i handen like mycket som trean gör? Det är en dealbreaker för mig.
    Ke Lundes Sällskap

[#IRCwars]

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spear Visa inlägg
    Håller spelet en i handen like mycket som trean gör? Det är en dealbreaker för mig.
    njae, det skulle jag inte säga faktiskt...

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av cheff Visa inlägg
    Destiny är roligt om man kör med andra som man känner, blir skittråkigt om man är ensam, + det är ett spel som upprepar i stort sätt allt innehåll och ger inte mycket tillbaka till själva spelaren, så... blev ganska besviken i överlag. MEN! jag har ett par vänner som spelar med mig så det är nog den enda anledningen till att jag fortfarande spelar

Far cry 4 är egentligen bara far cry 3 med nya karaktärer och enstaka förbättringar, ex. nya fordon som du nämnde
    Det är helt förståeligt ändå. Team-work gör alla spel bättre. Till och med budget spel som "Contagion". Som jag brukar köra med Brouhaha ibland. Det är något med att spela med vänner. Magin. Och passionen för spel kanske.

Däremot får vi ju inte glömma att vi har apor och elefanter att rida på i Far Cry 4. Vilket är ganska ballt ändå. Jag kommer givetvis döpa min första elefant till Lasse för att hylla honom efter min anka, höll jag på att säga, men katt.*

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av jakk Visa inlägg
    Steams rea är manlig. Jag spelar mest Skyrim nu.
    Mja, vi får väl se vad som händer på denna rea. Jag hoppas på lite 75%or. Jag tycker ändå vi har förtjänat det. Vi som jobbat hårt för Sverige och Travian.

Senior Member cheffs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord-Arnold/Ante Visa inlägg
    Däremot får vi ju inte glömma att vi har apor och elefanter att rida på i Far Cry 4. Vilket är ganska ballt ändå. Jag kommer givetvis döpa min första elefant till Lasse för att hylla honom efter min anka, höll jag på att säga, men katt.*
    kan man rida på apor?

Pågående:
    s3 - 16/17 - ??? [???]
    -----
    Avslutade:
    s3 - 14/15 - Traviusen [WoF]
    s1 - 15/15 - Lord Puff [#1] Raderat
    s3 - 15/16 - Inaktiv [Lords] Synd att jag klanta bort 108k klubbor några dagar innan

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta