Visar resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Ke Lundes Sällskap hjular ut

Senior Member Elfereths avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard Ke Lundes Sällskap hjular ut

Vilket elände.

Persikorna norpade tidigt Sällskapets framtida huvudstäder och artefakter precis framför våra reinkarnerade näsor. De tog vår plan, kastade upp den i luften, blandade den med lakrits, åt upp den och förvarade exkrementerna i sina grottor.

Vi slogs lite. Skickade lite katapulter. Klagade på att travian blivit alldeles för enkelt. Vår spelstil var ålderdomlig. Vi dansade i månens sken. Vi pekade på konstiga människor och skrattade åt dem.

Men det värsta av allt är att jag, Elfereth, vid flera tillfällen bjöd in oanständiga människor att spela i Ke Lundes färger. Jag lät dem missbruka hans namn. Det skäms jag för och jag kommer aldrig att förlåta mig själv eller acceptera andras förlåtelse.

Ke Lundes Sällskaps närvaro på S5 är slut och vi stoppar minnena av den under en ful stol.

Dock!

Dock!

Vi har lyckats med en sak:

http://i.imgur.com/y3JgXcp.png

Skål på er, dårar.
    Ke Lundes Sällskap

Där mord står mot mord.

Standard

All heder åt Er! Ni lade grus i maskineriet och satte myror i brallorna på våra kärnfrukter och i det stora hela gjorde ni en enkel sak betydligt svårare.

Skål själv!

Citat Ursprungligen postat av Elfereth Visa inlägg
    Vilket elände.

Persikorna norpade tidigt Sällskapets framtida huvudstäder och artefakter precis framför våra reinkarnerade näsor. De tog vår plan, kastade upp den i luften, blandade den med lakrits, åt upp den och förvarade exkrementerna i sina grottor.

Vi slogs lite. Skickade lite katapulter. Klagade på att travian blivit alldeles för enkelt. Vår spelstil var ålderdomlig. Vi dansade i månens sken. Vi pekade på konstiga människor och skrattade åt dem.

Men det värsta av allt är att jag, Elfereth, vid flera tillfällen bjöd in oanständiga människor att spela i Ke Lundes färger. Jag lät dem missbruka hans namn. Det skäms jag för och jag kommer aldrig att förlåta mig själv eller acceptera andras förlåtelse.

Ke Lundes Sällskaps närvaro på S5 är slut och vi stoppar minnena av den under en ful stol.

Dock!

Dock!

Vi har lyckats med en sak:

http://i.imgur.com/y3JgXcp.png

Skål på er, dårar.

Member
    Reg.datum
    Dec 2011

Standard

Nej, aldrig lakrits.

Senior Member Skäggödlans avatar
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Elfereth Visa inlägg
    acceptera andras förlåtelse.
    Oroa dig ej, jag kommer aldrig förlåta dig!
    "Faithless is he that says farewell when the road darkens" - Gimli
    "There's some good in this world, Mr. Frodo... and it's worth fighting for" - Sam Gamgee

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Var de ni som gav gratis deffpoäng till P idag?

Member
    Reg.datum
    Dec 2011

Standard

Om du tänker på detta:

Veckans försvarare
    Nr. Spelare Poäng
    1. Fumeiyo 73404

Så kommer det nästan helt uteslutande från

Veckans anfallare
    Nr. Spelare Poäng
    1. Mr X 10775
    2. Baar 9633

Det vill säga O|Sylt, en allians som absolut inte ska förväxlas med Ke Lunde.

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Som att ställa en fråga om ozonlagret börjar tunnas ut och du visar fakta på hur mycket gas kossor producerar när de rapar och fiser...

Dessutom lever Ke lundes ande kvar "källa Ke lunde" i Onionen och du kan inte mena att gemene man ska ha koll på vilka som är vilka.

Senior Member Elfereths avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av nuske Visa inlägg
    Dessutom lever Ke lundes ande kvar "källa Ke lunde" i Onionen och du kan inte mena att gemene man ska ha koll på vilka som är vilka.
    Du kan vara en gemen man!
    Ke Lundes Sällskap

Där mord står mot mord.

Member
    Reg.datum
    Dec 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av nuske Visa inlägg
    Som att ställa en fråga om ozonlagret börjar tunnas ut och du visar fakta på hur mycket gas kossor producerar när de rapar och fiser...

Nej, så är det inte alls. Din liknelse där passar inte alls in på den här situationen. O|Sylt är inte samma sak som Ke Lunde men det kan pga historien som varit finnas anledning att tro det, därför jag poängterade att de inte ska förväxlas. Uppenbarligen fanns ju den risken eftersom du var tvungen att fråga. Så jag förstår inte alls varför du tror att jag förväntar mig att gemene man ska hålla koll på det. Bara för att jag säger att de inte ska förväxlas så betyder ju inte det att jag inte inser att folk faktiskt förväxlar dem, snarare tvärtom!

Alltså svarade jag på din fråga om det var Ke Lunde som gett P "gratis" deffpoäng, och det svaret var nej.

Regler för att posta