Sidan 28 av 111 FörstaFörsta ... 1826272829303878 ... sistasista
Visar resultat 271 till 280 av 1103

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av jompa91 Visa inlägg
    Så du tror på fullaste allvar att vi bygger upp en offby i fiendeland utan permdeff (mat till trupp går alltid att lösa)?
    Visst vi är stora starka CIRKUS men vi tror faktiskt inte att ni är så värdelösa så att ni inte kan nolla en by, alltså hade vi ställt dit deff om vi velat ha kvar byn. Men byn har gjort sitt och du kan själv försöka räkna ut varför, TF och WoL/Wof har fått trupp väggad i liknande byar så ni kan ju slå era kloka huvuden ihop och lista ut vad de var till för.
    Ja, jag tror på fullaste allvar att ni gör det, är inte första gången det görs på olika servrar, jag vet att det byggdes off där, byn har scoutats och den har vart deffad vid tillfällen och off har setts i byn, och jag vet med säkerhet att det inte vart några oaser som rensats med offen då byn inte hade några, precis som alla andra off byar spelaren har, inga oaser..

Du kan hävda att det är annat den vart till för och att byn endast var en kattas by för artefakter, men det håller inte riktigt, och vad WoL och Wof har väggat är ganska ovesäntligt då ni inte kunde deffa denna pga av tiden det tog att anfalla, och även om du hävdar att mat till trupper alltid går att lösa så tvivlar på att ni håller en by som denna deffad under en så lång period, eller tvivlar, jag vet då byn haft def tidigare som svepts och som har skickats hem.

Nä, nu är vi inne på fakta så är väl dags att byta ämne, det är ju trots allt en ryktas tråd.

Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    då ni inte kunde deffa denna pga av tiden det tog att anfalla, och även om du hävdar att mat till trupper alltid går att lösa så tvivlar på att ni håller en by som denna deffad under en så lång period.
    Min egen deff hade nog längst dit och den kunde vara där på 6 timmar.. När ni scoutar så skickar ni skarpt samma kväll det vet vi, jag hade haft 2 timmar på mig att skicka min deff och vi hade lätt kunnat ställa upp en fin vägg för era offar att springa in i. Men vi har som sagt ingen nytta av byn längre.

Hade det varit en seriös offby och vi hade pumpat dit råvaror för att få upp en off så hade det deffats där, så att ni inte hade kunnat slå ut en offby gratis.
    S2(2): Jompa
    S7(1): Jompa91 (LF)
    S2(3): Jompa91 (NsG)
    S1(4): Jompa91 (Exq)
    S1(5): Jompa91 (N)
    S5(3): Jompa91 (Bur)
    S3(5): Ekorren (Babbo)
    S1(7): Jompa91 (Olympos) http://forum.travian.se/showthread.php?t=49293
    Finalen 2013: Sheriffen (DD)
    S1(8): 167 Kilo Kärlek (Rehab)
    S3(8): Ekorren (CIRKUS)
    S1(9): Tartaros (Hades)

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Min egen deff hade nog längst dit och den kunde vara där på 6 timmar.. När ni scoutar så skickar ni skarpt samma kväll det vet vi, jag hade haft 2 timmar på mig att skicka min deff och vi hade lätt kunnat ställa upp en fin vägg för era offar att springa in i. Men vi har som sagt ingen nytta av byn längre.

Hade det varit en seriös offby och vi hade pumpat dit råvaror för att få upp en off så hade det deffats där, så att ni inte hade kunnat slå ut en offby gratis.
    Du vet att vi anföll med Titanskor va?
    Eller missade du den detaljen?

Och vi scoutade inte innan vi anföll, så nä, ni vet inte att vi scoutar o sedan anfaller som regel, eller som ett klockverk som du vill få det till att vara...

Så sätt dig ner o räkna lite på def tider..

Ni gjorde en kalkylerad chanstagning att ni trode ni skulle hina deffa för att slippa massa minus i flera månader, det var för jobbigt att hålla deffen dom få gångerna den vart där, så ni chansade, så ni TRODE ni var safe, men det var ni inte, ni räknade lite fel...

Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    Du vet att vi anföll med Titanskor va?
    Eller missade du den detaljen?

Och vi scoutade inte innan vi anföll, så nä, ni vet inte att vi scoutar o sedan anfaller som regel, eller som ett klockverk som du vill få det till att vara...

Så sätt dig ner o räkna lite på def tider..

Ni gjorde en kalkylerad chanstagning att ni trode ni skulle hina deffa för att slippa massa minus i flera månader, det var för jobbigt att hålla deffen dom få gångerna den vart där, så ni chansade, så ni TRODE ni var safe, men det var ni inte, ni räknade lite fel...
    FASS som ni tajmade med scoutade innan.

Men lilla du, tror du seriöst att vi bygger 4 fäll-byggnader och 1 grotta i offbyarna ?
    Gör du det så får du nog komma och ta en lektion av mig.
    S2(2): Jompa
    S7(1): Jompa91 (LF)
    S2(3): Jompa91 (NsG)
    S1(4): Jompa91 (Exq)
    S1(5): Jompa91 (N)
    S5(3): Jompa91 (Bur)
    S3(5): Ekorren (Babbo)
    S1(7): Jompa91 (Olympos) http://forum.travian.se/showthread.php?t=49293
    Finalen 2013: Sheriffen (DD)
    S1(8): 167 Kilo Kärlek (Rehab)
    S3(8): Ekorren (CIRKUS)
    S1(9): Tartaros (Hades)

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

FASS som ni tajmade med scoutade innan.

Men lilla du, tror du seriöst att vi bygger 4 fäll-byggnader och 1 grotta i offbyarna ?
    Gör du det så får du nog komma och ta en lektion av mig.
    Ja, Får väl gå en kurs hos dig, du kan säkert lära mig ett o annat, lilla du...

Senior Member Mrs Ps avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Här går det minsann vilt till. Ryktas det....
    Mrs P
    -----------
    Avslutade
    Sez 3 Fusion@Crowd
    Sez 8 Mini-Hopp@Crowd --> Glock20@Crowd
    Sez 9 Kali@!Gyms -->The Unicorn@Mygs!
    Sez 10 Spökplumpen@Disney --> Gizmoduck
    Sez 11 Bakverk
    S1 Fjugen - Alpha
    S1 Rumtre - Alpha
    S5 Pea - EVUL
    S3 Petronella - Galaxy
    S1 Pope - Olympos
    S5 Ludde_06 - Troja
    S1 Syster Yster-Rehab
    Finalserver - Spirit
    Finalservern - Petro
    S5 Rumtre -Persikorna

Pågående
    S1 - Thanatos

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Det ryktas om mycket ju nu, ryktas det om

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2014

Standard

Ryktas att freden är över i sydväst...
    Och det ryktas likaså att Akademins sista tappra krigare är borta
    Senast redigerad av HenryStar den 15-03-06 klockan 15:48

Angry

Kan inte fatta att NHE tog över en av våra offbyar fast vi hade en "osynlig" iap. Det kommer smällas tillbaka vill jag lova!

Gör dig redo Castor, inom snart kommer vi och knackar på din port!

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Captain & Cola Visa inlägg
    Kan inte fatta att NHE tog över en av våra offbyar fast vi hade en "osynlig" iap. Det kommer smällas tillbaka vill jag lova!

Gör dig redo Castor, inom snart kommer vi och knackar på din port!
    Jaha...Kom du, inte för att jag vet vem du är eller var du spelar och vad jag vet har vi inte tagit över en offby, vi har nollat en, men med dom hade vi ingen iap...

Men vad vet jag, jag är bara en av ledarna i NHE, jag kanske missat att vi hade en iap..
    Senast redigerad av Castoor den 15-03-06 klockan 21:13

Sidan 28 av 111 FörstaFörsta ... 1826272829303878 ... sistasista

Regler för att posta