Sidan 110 av 111 FörstaFörsta ... 1060100108109110111 sistasista
Visar resultat 1 091 till 1 100 av 1103

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Levi Visa inlägg
    Emmm... Ingen värdig vinnare? Känner du till alliansen Anon? Eller P4F? Har du någon aning om precis hur mycket vi kämpat och vilken roll vi haft? Vissa tror att man bara kan titta på ranking för att kunna avgöra var makten finns. Somliga vet bättre. Ända skälet till att vi inte tog ett eget VU var att vi inte ville ha exakt alla mot oss, tvåblocksservrar är tråkiga.
    Anon var det inte samma som swe på förra s2 ?Alliansen med mest text på sin profil
    Pågående Berserken s3

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av berserken Visa inlägg
    Anon var det inte samma som swe på förra s2 ?Alliansen med mest text på sin profil
    Helt ärligt, visst knappt att denna allians fanns, haha. Men ja, dem var säkert duktiga och avgjorde servern

Junior Member Levis avatar
    Reg.datum
    Jun 2015

Standard

Mycket text eftersom att vi hade mycket av värde att framföra, inte som WoL, WoF eller KE, som fyller sina presentationer med svärd och diverse former av skryt. Angående vilka namn alliansen tidigare har spelat under vill jag av strategiska skäl helst hålla det hemligt. Hur som helst var vi bäst, därtill en av de största allianserna på servern.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Mycket text eftersom att vi hade mycket av värde att framföra, inte som WoL, WoF eller KE, som fyller sina presentationer med svärd och diverse former av skryt. Angående vilka namn alliansen tidigare har spelat under vill jag av strategiska skäl helst hålla det hemligt. Hur som helst var vi bäst, därtill en av de största allianserna på servern.
    Ni är 6 spelare som inte ens har 8 k pop tillsamamns, svårt att se att ni var bäst när ni dödat 41 k trupper totalt 157 k deff poäng, imponerande!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av die hard Visa inlägg
    Helt ärligt, visst knappt att denna allians fanns, haha. Men ja, dem var säkert duktiga och avgjorde servern
    Har för mej jag såg anon i attackloggen emellanåt.Men inte som anfallare
    Pågående Berserken s3

Reg.datum
    Jun 2015

Thumbs down

Ni är 6 spelare som inte ens har 8 k pop tillsamamns, svårt att se att ni var bäst när ni dödat 41 k trupper totalt 157 k deff poäng, imponerande!
    Du har inte tänkt på att det finns andra sätt att spela på än direkta anfall? Eller att man kanske använder sig av allierade för vissa saker? För att inte tala om antal spelare eller pop, sedan när har det någon betydelse? Se oss mer som en form av strategisk ledning. Hur mycket operativ verksamhet tror du att exempelvis en bolagsstyrelse ägnar sig åt? Tror du att överbefälhavaren för en stridsmakt själv deltar rent fysiskt i strider? Du måste nog använda dig av ett vidare perspektiv än så för att kunna uppfatta åtminstone en liten del av vår vidd. Betänk också att våra medlemmar finns inom fler ambassader än just den som bär namnet Anon. Vi är lite som en överstatlig organisation i det avseendet, nationsgränser och liknande är inget som begränsar vårt välde.

Member
    Reg.datum
    Feb 2015

Standard Noryb betyder troll på gammelryska sibir språket.

Sluta mata trollet Uppenbart att personen i fråga är ironisk.

PS Vänligen sluta mata alla troll i tråden
    Din verklighet, är din, ty min behöver inte vara samma som din.

Reg.datum
    Jun 2015

Standard

Citat Ursprungligen postat av Miramis Visa inlägg
    Sluta mata trollet Uppenbart att personen i fråga är ironisk.

PS Vänligen sluta mata alla troll i tråden
    Jag förstår att de påståenden jag gör kan framstå som radikala, dock vill jag försäkra dig om att deras förankring i verkligheten är högst förankrad. I syfte att föregå eventuella påpekanden om verklighetsuppfattning och dess subjektivitet vill jag också betona att den verklighet som här avses är den som återfinnes i skärningspunkten mellan största möjliga antal i detta sammanhang relevanta och samexisterande verkligheter. För somliga kan det emellertid vara svårt att på ett rättvisande sätt bearbeta all den information som ett så vidgat perspektiv på tillvaron medför, varför resulterande missförstånd och feltolkningar är väntade och oundvikliga. Möjligen kan man spekulera i huruvida förmågan att bearbeta och tolka tillvarons olika aspekter kan uppvisa en negativ korrelation med förekomsten av dylika missförstånd och feltolkningar.
    Senast redigerad av Levi den 15-06-27 klockan 19:45

Member
    Reg.datum
    Feb 2015

Standard

Jag förstår att de påståenden jag gör kan framstå som radikala, dock vill jag försäkra dig om att deras förankring i verkligheten är högst förankrad. I syfte att föregå eventuella påpekanden om verklighetsuppfattning och dess subjektivitet vill jag också betona att den verklighet som här avses är den som återfinnes i skärningspunkten mellan största möjliga antal i detta sammanhang relevanta och samexisterande verkligheter. För somliga kan det emellertid vara svårt att på ett rättvisande sätt bearbeta all den information som ett så vidgat perspektiv på tillvaron medför, varför resulterande missförstånd och feltolkningar är väntade och oundvikliga. Möjligen kan man spekulera i huruvida förmågan att bearbeta och tolka tillvarons olika aspekter kan uppvisa en negativ korrelation med förekomsten av dylika missförstånd och feltolkningar.

Sannerligen ett fabulöst ordförråd.
    Senast redigerad av Miramis den 15-06-27 klockan 20:13
    Din verklighet, är din, ty min behöver inte vara samma som din.

Reg.datum
    Jun 2015

Exclamation

Citat Ursprungligen postat av Miramis Visa inlägg
    Sannerligen ett fabulöst ordförråd.
    Skulle uppskatta ett bemötande av sakfrågan, i den mån sådan existerar. Fabulöst fabulerande ligger inte i min natur, jag är en jordnära person. 163 centimeter lång närmare bestämt.
    Senast redigerad av Levi den 15-06-27 klockan 20:39

Sidan 110 av 111 FörstaFörsta ... 1060100108109110111 sistasista

Regler för att posta