Mycket text eftersom att vi hade mycket av värde att framföra, inte som WoL, WoF eller KE, som fyller sina presentationer med svärd och diverse former av skryt. Angående vilka namn alliansen tidigare har spelat under vill jag av strategiska skäl helst hålla det hemligt. Hur som helst var vi bäst, därtill en av de största allianserna på servern.
Du har inte tänkt på att det finns andra sätt att spela på än direkta anfall? Eller att man kanske använder sig av allierade för vissa saker? För att inte tala om antal spelare eller pop, sedan när har det någon betydelse? Se oss mer som en form av strategisk ledning. Hur mycket operativ verksamhet tror du att exempelvis en bolagsstyrelse ägnar sig åt? Tror du att överbefälhavaren för en stridsmakt själv deltar rent fysiskt i strider? Du måste nog använda dig av ett vidare perspektiv än så för att kunna uppfatta åtminstone en liten del av vår vidd. Betänk också att våra medlemmar finns inom fler ambassader än just den som bär namnet Anon. Vi är lite som en överstatlig organisation i det avseendet, nationsgränser och liknande är inget som begränsar vårt välde.
Jag förstår att de påståenden jag gör kan framstå som radikala, dock vill jag försäkra dig om att deras förankring i verkligheten är högst förankrad. I syfte att föregå eventuella påpekanden om verklighetsuppfattning och dess subjektivitet vill jag också betona att den verklighet som här avses är den som återfinnes i skärningspunkten mellan största möjliga antal i detta sammanhang relevanta och samexisterande verkligheter. För somliga kan det emellertid vara svårt att på ett rättvisande sätt bearbeta all den information som ett så vidgat perspektiv på tillvaron medför, varför resulterande missförstånd och feltolkningar är väntade och oundvikliga. Möjligen kan man spekulera i huruvida förmågan att bearbeta och tolka tillvarons olika aspekter kan uppvisa en negativ korrelation med förekomsten av dylika missförstånd och feltolkningar.
Senast redigerad av Levi den 15-06-27 klockan 19:45