Sidan 109 av 111 FörstaFörsta ... 95999107108109110111 sistasista
Visar resultat 1 081 till 1 090 av 1103

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    anledningen att ni förlorade servern är faktiskt du och ditt beteende på forumet. det drog till sig släggor.
    Så du på allvar vill få oss att tro att om Castor hade varit den sötaste gulligaste (vilket han e om man lär känna honnom) så hade alla låtit bli att anfalla ledande vu. Och låtit oss vinna. Jo rödluvan är med en saga

Pågående:
    S4 -Fracti
    Avslutade:
    SEZ
    7: Kajsa Kawat
    8: Angus Kawat
    9: Kajsa kawat -> http://travian-reports.net/se/report/740037b8f77
    10:Olympen
    11: Earthquake ->http://www.travian-reports.net/se/report/146262738cb
    12 -15 glömda
    16: Raderad
    17: Treklöver
    VM -kval
    11. Medusa
    14: Medusa
    S2 -2010 .Sweet
    S2-2011 .Archi -> http://forum.travian.se/showthread.p...e-av-s2-Maj-11
    S1 2010 . Zigge ->Atlantis - Deffreckord?
    S2 2013 Trauma
    S3 -- Animal Mother

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

vist vist jag är inte hatad i er NHE kanske inte av alla men någon spred ju en riktig lögn om mig i er chatt i natt vid 00:18 så jo jag är hatad
    Men det är fel, det spreds inga lögner om dig i våran chat, det talades om dig 1 gång, och det var efter den gången du postade förfalskade loggar, och det endaste som sas då var att du måste ha problem och att det var synd om dig, det var allt, var ingen som skrev lögner och du var inget topic i våran chat, verken jag, Jackz eller Kajsa.

Din attityd mot mig från början gjorde att jag reagerade
    Jaha, min attityd?
    När jag blir förbannad när du postar det du gjorde? Jo, tro fan jag får en attityd då.

sen hänger det kvar sen spedd då vi spelade i samma ally jag lämnade efter en vecka pga av ditt beteende. du var otrevlig kallade mig dum utan att jag ens tilltalat dig.
    Så du har spelat i min ally, där jag utan att du sagt nåt blev kallad dum av mig?
    Och när var det, i vilken ally och på vilket konto spelade du.

Och tror du verkligen att jag har drivit allys med flera 100 medlemmar sedan första speed genom att skriva hur dumma folk är i alliansen i alliansens chatter?
    Tror du folk följer mig för att jag är ett svin, att jag är taskig, mobbar, trakasserar, eller kan det vara så att folk faktiskt följer mig för att jag ger 100% för ALLA jag spelar med, att jag offrar allt, bygger mest, sliter mest för alla, från den minsta till den största, får dom att utvecklas och får dom att prestera mer än dom aldrig presterat innan genom att vara en förebild och för att jag kan detta spel jävligt bra?

anledningen att ni förlorade servern är faktiskt du och ditt beteende på forumet. det drog till sig släggor.
    Klart det inte var.
    Vi drog till oss släggor på vårt VU för att vi låg först, vi var tvungna att sänkas och om vi inte blev sänkta skulle vi vunnit, så enkelt är det.
    Dom var tvungna att ta våran Unika, om inte så hade vi vunnit.
    Vi förlorade för att vi hade mest def och bästa förutsättningarna för att vinna, det drog till sig anfall i ett försök att stoppa oss, det dödade närmare 2.5 mille def i den Unika byn, vilket försvagade VU så muren kunde sänkas så att VU släggorna klarade dra ner dom levlarna som behövdes.
    Det var anledningen att vi förlorade, inget annat(plus att VU hållaren drog så vi inte kunde flytta artefakten och BP)
    Var inget kollektivt hat som gjorde att Cirkus och LGTG bombade oss, Cirkus alla anfall berodde inte på hat och ej heller Wols anfall.

Just nu på s1 är jag inte välkommen i någon ally
    Men det beror på DIG, inte på dom.
    Och jag har inge problem med att spela vart jag vill, med vem jag vill och att få mängder av spelare att kollektivt samarbeta, och tror mig, det är inte för att jag är ett hatat svin.

när några bytte ally så gav min dåvarande sitter ut min offstorlek. för att få byta ally
    Välkommen till verkligheten, det sker dagligen, på alla servrar och har så skett under alla tider mot alla splare vid skilda tilfällen, det betyder inte att man är hatad...

Folk vägrar helt enkelt spela med mig eller ha mig i sin ally det är mobbing tycker jag Samma var på s3 jag var inte välkommen någonstans ingen ville ta in mig.
    Återigen, det är inte alla andras fel, det är endast ditt fel, du brände alla skepp på att vara med i min ally genom att skriva som du skrev, och jag exkluderar ingen baserat på skvaller, jag hade inte haft några problem att ta med dig, men som sagt, du sökte inte, du exkluderade dig själv genom att klipp o klistra med allians loggar

för jag har ändrat mig och från mig kommer endast sanningen tyvärr kan den göra jävligt ont.
    Du glömde, vart spelade du, konto namn!
    Senast redigerad av Castoor den 15-06-26 klockan 08:37

Senior Member Gummi/Piffs avatar
    Reg.datum
    Dec 2012

Standard

Citat Ursprungligen postat av lejonstjarna Visa inlägg
    Precis som mitt beteende gör att jag blir utfryst. Just nu på s1 är jag inte välkommen i någon ally, när några bytte ally så gav min dåvarande sitter ut min offstorlek för att få byta ally.
    Folk vägrar helt enkelt spela med mig eller ha mig i sin ally det är mobbing tycker jag.
    Så du medger att ditt beteende (har aldrig spelat med dig så jag vet inte) är anledningen till att ingen vill spela med dig? Samtidigt är det mobbning när de inte vill spela med dig, hur ska du ha det? Och nu får du det att låta som att vi skulle ha tagit in spelaren ifråga för den infon, det stämmer inte.
    Avslutade servrar:
    s1 14 - Nostromo - Reign-Beaux, s1 15 - Zarak,
    s2 16 - TENCHU - Algol,
    s3 14-15 - A A - Tobias,
    s4 13-14 - KIDS - Cyrus, s4 15 - MP - Solmyr,
    s5 13-14 - DEiTY - Daimyo, s5 14- TIKS - Aczalgaea,
    com3 16-17 - TVE - Hydra,
    com7 12-13 - AE- Piff,
    com6 15-16 - ? - Kashmira (http://forum.travian.com/showthread.php?t=156483)

Pågående servrar:

Supermoderator Peas avatar
    Reg.datum
    Nov 2014

Standard

Nu stoppar vi denna pågående diskussion då den börjar spåra ur.
    Detta är en ryktas tråd, inte ett diskussionsforum där större delen av era inlägg är av privat natur.

Ta det privat med berörda parter hädanefter eller starta en diskussionstråd i någon annan del av forumet och håll er till reglerna.

Jag varnar inte fler gånger.
    Med Vänlig Hälsning

Pea - Forumsmoderator

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Det ryktas om att en viss herre inte är långt från avstängning, fjärde gången gillt?!

Senior Member ekelunds avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av die hard Visa inlägg
    Det ryktas om att en viss herre inte är långt från avstängning, fjärde gången gillt?!
    ja lejonstjearna borde nog plockas på ett par varningar med dom där påhoppen de e ju verkligen ett rykte som florerar !
    runda 4 grande formica/leoric
    runda 7 the chosen ones - n00bs
    T4.4
    runda 19 Blind - n00bs <- tokdeff
    runda 20 schnare -n00bs <- buren av linken
    runda 22 Lasse - https://gyazo.com/3f74e285bd7e2112ca4df289eaaf47d7 pangpang

"Schnare" var härskaren över det största personliga riket
    "Schnare" krossade mer trupper än alla andra, och var den mäktigaste samt den mest fruktade ledaren.

castor var är du , vi är tillbaka , och vill ha lite motstånd!

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Det ryktas om att större gnällspikar än Lord J och Lannister får man leta efter. Tycker inte ni ska utala er om överskattning när ni inte klarar av att avsluta/vinna ett krig mot 15 stycken (och ja, vi hade också några nybörjare).
    "Enda HS av värde dem plockade"
    Ja, ni tog ju inte en enda av värde av oss så, HAHAHA

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2015

Standard

Grattis till LGTG och CIRKUS för vinsten. Vet inte om det fanns någon värdig vinnare på servern egentligen, men ni krigade mest och all ära för det.

Junior Member Levis avatar
    Reg.datum
    Jun 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): Helt klart The Dentist i WoF. Alltid på plats med deff och en mycket trevlig bekantskap i chatten. Kommer sakna dig och hoppas att vi snart spelar sida vid sida igen. Sötare kille får man leta efter.

MvO (Most valuble Officer): Mystogan i Anon. Förvisso hade jag inte äran att spela med dig särskilt länge, dock var det den bästa tid jag någonsin varit med om. Under din ledning skapades en av de starkaste allianserna på hela servern, hade du inte varit tvungen att avbryta spelet tidigt är jag säker på att vi hade vunnit.

Bäste lagkamrat/teamspelare: The Dentist i WoF. Igen.

Bäst defensivt: Hurre i P4F. Din deffning av en icke namngiven ledare i en icke namngiven allians var legendarisk, du försvarade din artefakt som en sann försvarare.

Bäst offensivt: Många kandidater, tycker personligen att Nataren står ut som den jag personligen skulle vilja ha vid min sida i framtida strider.

Mest underskattade: Återigen The Dentist i WoF. Alla hade höga förväntningar på dig och du lyckades ändå överträffa dem, det med råge. En eloge till dig (återigen).

Mest överskattade: Alliansen TF. Flertalet medlemmar spelade med en sådan apati att man kan undra om de hade märkt, eller för den delen ifrågasatt, om de blivit beordrade att skicka deff och råvaror till Multihunter (vilket inte går eftersom att inte Multihunter deltar aktivt i spelet, ifall någon i TF faktiskt undrar ). Detta under ledning av en ledning som inte riktigt tycks veta vad den gör och agerar i tron att alliansmedlemmarna i själva verket är dess barnbarn.

Bästa manipulatör: Dalmasen. Mycket hån och förlöjligande har riktats mot en spelare som redan från början hade för avsikt att just så skulle ske, som en del i en mycket diabolisk och effektiv plan. Tror inte att någon ens kan drömma om vilken roll du haft i att styra serverns utgång. Dig vill man inte ha som fiende och jag är glad att vi spelade sida vid sida.

Respekt åt: Mystogan. Vill återigen betona den avgörande roll du hade för att styra serverns utgång. När serverns spelare slutligen lyfter blicken och med ett vidare perspektiv riktar den mot serverns helhet tror jag att de kommer att bli mycket förvånade och imponerade över hur du, trots att du sedan länge slutat spela, styrt hela serverns utgång in i minsta detalj.

Bästa team: Helt omöjligt att inte välja P4F. Kommer att sakna er och hoppas att vi möts igen.

Mest irriterande: När deffen till Hurre kommer en minut sent för att somliga i TF inte kan hålla reda på minuter och sekunder. Suck...

Trevligaste spelaren: The Dentist, trodde jag redan skrivit det?

Bästa startspelaren: Även här måste The Dentist nämnas, att någon kan bygga upp ett konto till sådan storlek så fort är häpnadsväckande och mycket imponerande!

Att minnas: Hurres reaktion på TF:s klantiga deffning. Där fick somliga minsann så att de teg, tyvärr inte tillräckligt länge.

Sån miss när... TF ännu en gång misslyckas med att skicka deff till Hurre. Tur att han på egen hand klarade biffen, dock med minsta möjliga marginal. Inte alla som kan försvara sig så väl mot tre topprankade allianser på egen hand.

Sjukt skoj händelse: När The Dentist glömmer att han har webbkameran på... Inget mer behöver sägas.

Sjukt tung händelse: När Mystogan var tvungen att sluta spela. En del motivation försvann onekligen där...

Så här kommer jag minnas s3: Jag kommer att minnas alla trevliga stunder vi hade tillsammans i allianschatten. Vissa trevliga medspelare står också ut, samtliga nämnda ovan. Kommer också att minnas att jag aldrig mer skall förlita mig på TF som en allierad.

Junior Member Levis avatar
    Reg.datum
    Jun 2015

Unhappy

Citat Ursprungligen postat av Lord J Visa inlägg
    Grattis till LGTG och CIRKUS för vinsten. Vet inte om det fanns någon värdig vinnare på servern egentligen, men ni krigade mest och all ära för det.
    Emmm... Ingen värdig vinnare? Känner du till alliansen Anon? Eller P4F? Har du någon aning om precis hur mycket vi kämpat och vilken roll vi haft? Vissa tror att man bara kan titta på ranking för att kunna avgöra var makten finns. Somliga vet bättre. Ända skälet till att vi inte tog ett eget VU var att vi inte ville ha exakt alla mot oss, tvåblocksservrar är tråkiga.

Sidan 109 av 111 FörstaFörsta ... 95999107108109110111 sistasista

Regler för att posta