Tjenare!

Jag är en spelare med flera års erfarenheter som söker, eller vi bygga upp ett team till nästa sez som startar nu på måndag. Mina tidigare erfarenheter är ganska bra, mitt absolut bästa konto var till BadBoys på nox som jag spelade på, det var ungefär 2-3 år sen men vi hade runt 20-35 byar nånstans. Låg alltid topp på plundrare. Sen har jag spelat på konton som Tussilago, Rille nånting m.m.

Jag söker ett konto som vill köra en väldigt offensiv germaner runda, då menar jag väldigt offensiv.
Vi ska ha folk som täcker i princip alla tider så att kontot är igång 24/7.
Alla på kontot ska gulda, så att vi kan få bra saker till hjälten, göra mycket NPC-växel, osv när det behövs och självklart Guldklubb, 25% råvaror, plus som är igång hela tiden under kontots gång.

Lite om mig själv:
Jag heter Rasmus, 16 år (låt inte åldern skrämma, alla mina tidigare erfarenheter är från när jag var allt ifrån 10-16.) och spelat sen jag var runt.. 9-10 år nånstans.
Jag är kapabel av att gulda ganska mycket, lever mestadels på mitt studiebidrag, men nån slant i månaden får ju gå till guld såklart.
Mina tider är 8:15-16:00 (när jag hinner, i skolan, precis börjat första året på gymnasiet inom Ekonomi-programmet så mitt schema är ganska tajt och ganska mycket lektioner.) Så behöver ju minst en till dessa tider såklart.
Annars är mina tider då jag i princip alltid kan vara aktiv 17:00/18:00-01.00. För jag gymmar alltid efter skolan.
Jag har vilket chattprogram ni på kontot vill att jag ska ha, men antar att folk fortfarande håller sig till Skype.

Ifall nån finner nåt intresse av mig, så kan ni kontakta mig här på forumet så tar vi det vidare på skype senare och ifall ni behöver några frågor är de bara att ställa.

mvh Rasmus