Sidan 19 av 28 FörstaFörsta ... 91718192021 ... sistasista
Visar resultat 181 till 190 av 280

Ämne: Det ryktas att

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rizzel8848 Visa inlägg
    Från början och hela tiden har det ju just varit Ke Lunde själva som gnäller och kastar skit
    Låt mig hjälpa dig att trycka på tillbaka knappen och quota hur det hela började.

Det ryktas att en tomteallians vid namn Ke Lunde lägger råvaror på att boosta upp kattas i en startby för att kunna vetelåsa en annan startby. Och med det sagt så har inte ens 1/3 av alliansen fått upp sin andra by. Bara det är ju en bedrift i sig...

Frågan är ju vad som är störst bedrift, att dom faktiskt lyckades vetelåsa en by eller att dom inte fått upp sina egna huvudstäder själva
    _________

Citat Ursprungligen postat av Wilding Visa inlägg
    Är du på riktigt dum i huvudet eller trollar du bara?
    Jag skrev ju att det aldrig har behövts några skills när man bygger ett konto, varken förr eller nu. Det enda man behöver är tid och lite grundläggande kunskaper om spelet. Det är klart att jag fattar ert budskap, men det innebär ju inte att jag behöver dela er åsikt, det förstår väl t.o.m. du? Spelet är som det är, deal with it.
    Då du uppenbarligen inte kommer ihåg var du själv skrev så frågar jag dig detsamma. - Är du på riktigt dum i huvudet eller trollar du bara?

Min åsikt är att ni suger eftersom ni inte hade koll på hur spelet fungerar numera och spelade enligt en metod som inte fungerar så bra längre. Skickliga spelare tar reda på vad som gäller
    Du antydde att om vi va skickliga spelare så skulle vi tagit reda på hur läget var, vilket jag svarade inte stämmer då det kvittar hur skicklig man är som spelare när man anser att spelstilen är brutalt värdelös och tråkig att köra efter.

För övrigt håller jag inte alls med i det aldrig krävts någon skicklighet för att bygga upp ett konto. Har du ens varit på en server som inte varit T4 med autoduck och allt annat skit? Förut var du död efter andra farmnings dagen om du inte byggde ditt konto rätt eller visste hur du skulle kunna överleva ovakade konto-timmar. Idag kan du logga in 10min om dagen utan att ens vara orolig att något ska hända ditt konto. Patetiskt.

Citat Ursprungligen postat av Xlore Visa inlägg
    Du är för rolig du Allt jag ser är "Vi misslyckades och skyller därmed allt på spelstil och nya uppdateringar, och passar på att kasta lite skit på sim-city fast alla andra har mer trupp än oss"
    Är rundan slut? Jag har visst varit mer inaktiv än jag trodde
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Johkie Visa inlägg
    Du antydde att om vi va skickliga spelare så skulle vi tagit reda på hur läget var, vilket jag svarade inte stämmer då det kvittar hur skicklig man är som spelare när man anser att spelstilen är brutalt värdelös och tråkig att köra efter.
    Om du hade testat en start på en liknande server innan du reggade dig här så hade du kanske insett att spelet inte tilltalar dig längre.

För övrigt håller jag inte alls med i det aldrig krävts någon skicklighet för att bygga upp ett konto. Har du ens varit på en server som inte varit T4 med autoduck och allt annat skit?
    Jag reggade mig på det här forumet 2007 vill jag minnas, tror du att jag inte spelade innan T4 kom? :P

Förresten så gillar jag inte själv att klubbjakt och annat roligt har försvunnit, starten är inte alls så kul nu som tidigare. Men din slutsats att det beror på att spelarna numera är skit finns det inget belägg för.

Standard

Ryktas att det inte ryktas så mycket i ryktastråden. Ryktas att det borde startas en bajskastartråd istället

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wilding Visa inlägg
    Om du hade testat en start på en liknande server innan du reggade dig här så hade du kanske insett att spelet inte tilltalar dig längre.
    Där får jag ändå hålla med dig kanske skulle varit det bästa valet. Dock har jag ett konto bara för att folk bad mig vara med på äventyr i antikens Europa och kör därför inte fullt ut. Ska dock följa ditt exempel om jag får för mig att spela seriöst igen.

Förresten så gillar jag inte själv att klubbjakt och annat roligt har försvunnit, starten är inte alls så kul nu som tidigare. Men din slutsats att det beror på att spelarna numera är skit finns det inget belägg för.
    Min slutsats har aldrig varit att spelarna är skit. Min slutsats är att spelstilen är skit, och alldeles för enkel. Detta i sin tur bjuder in dåliga spelare att lyckas bättre än vad de förtjänar. Men då vi började påpeka detta kom en massa skit från alla möjliga håll om att vi i Ke Lunde var dåliga och inte kunde anpassa oss till den nya stilen att spela.

Detta i sin tur kan ha följt in dig på ett villospår att vi säger att alla spelare är skit då jag drog en fin liten jämförelse om olika spelstilar och i slutändan kom fram till att de som anpassat sig till den nya spelstilen rent teoretiskt kan anses som sämre spelare då det brukar den enklaste versionen i Travians historia.

Självklart finns det bra spelare på servern, att påstå något annat vore absurt. Skillnaden är att bra spelare inte står för majoriteten av toppen längre.

Citat Ursprungligen postat av Beorn Visa inlägg
    Ryktas att det inte ryktas så mycket i ryktastråden. Ryktas att det borde startas en bajskastartråd istället
    Utan din så kallade bajskastning hade denna tråden varit död. Bevisat flertalet gånger.
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

Standard

Utan din så kallade bajskastning hade denna tråden varit död. Bevisat flertalet gånger.
    Ryktas att det är jävligt bittert här. Ryktas att jag tar en öl istället för att läsa skiten.

Junior Member Thunderpicks avatar
    Reg.datum
    Mar 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av Beorn Visa inlägg
    Ryktas att det är jävligt bittert här. Ryktas att jag tar en öl istället för att läsa skiten.
    Ryktas att Thunderpick gillar öl, om någon mot förmodan har missat det! Bra val av sysselsättning!
    Avslutade:
    s5 Oden - Thunderpick

Pågående:
    s5 Ancient Europe P - Thunderpick
    s3 A A - Thunderpick

Bullet proof and bound for glory.

Farbror Elak
    Guest

Standard

Ryktas att man inte bara får en AF i AF byarna utan en gigantisk Strap on ingår i det hela! så du vet vad som väntar om du kommer på besök johnboiii!

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard

Ryktas att jag ska bli alkoholist på heltid,för jag läste i tidningen igår att just alkohlister blir bara yngre och yngre...och vem fan vill inte bli ung igen? Frågor på det?

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Farbror Elak Visa inlägg
    Ryktas att man inte bara får en AF i AF byarna utan en gigantisk Strap on ingår i det hela!
    Ryktas att en viss dietby har ett namn som passar till en sådan "påle".
    Senast redigerad av tokfia den 14-10-03 klockan 14:51
    Avslutade:
    S4 2012: tokfia - O-rka
    S2 2013: John - TIKS
    S5 2014: Ralf Runestone - DEiTY
    S5 Ancient Europe 2015: Thunderpick - P

Pågående:

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av tokfia Visa inlägg
    Ryktas att en viss dietby har ett namn som passar till en sådan "påle".
    Ryktas att byn är jerusalem

Sidan 19 av 28 FörstaFörsta ... 91718192021 ... sistasista

Regler för att posta