Sidan 18 av 28 FörstaFörsta ... 81617181920 ... sistasista
Visar resultat 171 till 180 av 280

Ämne: Det ryktas att

Standard

Citat Ursprungligen postat av Johkie Visa inlägg
    Jag älskar din definition på klaga, amazing! Vi sa rätt ut att vi tycker grottor är värdelösa, och att de som brukar dem är ännu mer värdelösa. Detta är fakta. Att sedan individer började lipa och skulle kasta all möjlig skit på oss för att vi försökte få lite fart på servern, det är uppenbarligen en annan historia.

Ni verkar ju dock ha mycket kvar att bevisa med tanke på era försök att få er att se bra ut, så go for it. T4.4 är antagligen den bästa versionen so far för farms att lyckas, så ni borde passa på innan det är försent. Dock är ju T5 snart här och lär kunna erbjuda dig valfria lyxiga erbjudanden för en slant. Hört rykten om att man kan få maxade råvarofält i sin HS för 1k guld, nice!

Flameandet av mitt inlägg kan börja. Bring it on.
    Klaga är precis vad ni gjorde, både på grottor och ur spelet har utvecklats. Tycker ni det är så hemskt så radera och sluta spela.
    Ni har inte lyckats med ett smack själva, och ändå sitter du och försöker påstå att folk är dåliga spelare för att de spelar så effektivt som möjligt i starten. Var snäll och leverera innan du försöker få andra att se dåliga ut
    Senast redigerad av Xlore den 14-09-29 klockan 20:43
    Slutförda:
    2008 - S3 The End - Norrland
    2011 - S5 R.Boonke - QOQ
    2012 - S2 Existenz - CNz
    2014 - S5 Blueberry - DEiTY
    2014 - S1 Alphahanne - Webug
    Pågående - S3 Ultron

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Grejen är den att motivationen kan ju ligga på i princip noll om man tycker att spelet är pisstråkigt, som således gör att man inte orkar prestera. Då blir ju frågorna varför man spelar? Samt om man har rätt att gnälla över andra då? Ja, kanske, om man så önskar. Hur som haver undrar jag vad en offetta brukar ligga på för poäng vid serverns slut på en T4? Eller T5, eller vad det nu är.
    Senast redigerad av pasqal den 14-09-29 klockan 22:14
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

Kinder
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av pasqal Visa inlägg
    Grejen är den att motivationen kan ju ligga på i princip noll om man tycker att spelet är pisstråkigt, som således gör att man inte orkar prestera. Då blir ju frågorna varför man spelar? Samt om man har rätt att gnälla över andra då? Ja, kanske, om man så önskar. Hur som haver undrar jag vad en offetta brukar ligga på för poäng vid serverns slut på en T4? Eller T5, eller vad det nu är.
    Ca 1 mille om det inte är en jävla massa dödande av nataren.

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xlore Visa inlägg
    Klaga är precis vad ni gjorde, både på grottor och ur spelet har utvecklats. Tycker ni det är så hemskt så radera och sluta spela.
    Ni har inte lyckats med ett smack själva, och ändå sitter du och försöker påstå att folk är dåliga spelare för att de spelar så effektivt som möjligt i starten. Var snäll och leverera innan du försöker få andra att se dåliga ut
    Vi konstaterade fakta, inget annat. Alla här i tråden har hållit med om att spelet blivit enklare, och den som säger något annat har antagligen inte spelat tidigare. Därefter är det vår åsikt att majoriteten av spelarna idag är gårdagens farm (läs dåliga på spelet), då de inte behöver anstränga sig för att överleva de första veckorna som faktiskt krävdes förut. Det är ni som gnällt på oss från första början för att vi rörde om i er lilla popgryta, och inte tvärtom. End of story.

Som jag sa tidigare i tråden har jag inget behov att bevisa någonting. Jag har redan levererat flertalet gånger, både under tidigare versioner såväl som under T4 eran. Detsamma gäller för många av mina allianskamrater. Denna rundan räcker det gott och väl att logga in 10min per dag för att kunna prestera tillräckligt för denna serverns behov.
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

Farbror Elak
    Guest

Standard

Denna rundan räcker det gott och väl att logga in 10min per dag för att kunna prestera tillräckligt för denna serverns behov.
    ni har inte ens tagit några AFs så bäst du loggar in lite mer :rolleyes: och om gårdagens farmer är dagens spelare så är väl gårdagens spelare dagens farmer

Standard

Därefter är det vår åsikt att majoriteten av spelarna idag är gårdagens farm (läs dåliga på spelet), då de inte behöver anstränga sig för att överleva de första veckorna som faktiskt krävdes förut. Det är ni som gnällt på oss från första början för att vi rörde om i er lilla popgryta, och inte tvärtom. End of story.
    Knappast end of story. :P

Min åsikt är att ni suger eftersom ni inte hade koll på hur spelet fungerar numera och spelade enligt en metod som inte fungerar så bra längre. Skickliga spelare tar reda på vad som gäller, och är man ringrostig så testar man en start på en annan server innan man går in på allvar. Nu är ni frustrerade och avreagerar er genom att gnälla på medspelarna. Patetiskt.

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Farbror Elak Visa inlägg
    ni har inte ens tagit några AFs så bäst du loggar in lite mer :rolleyes: och om gårdagens farmer är dagens spelare så är väl gårdagens spelare dagens farmer
    Att fixa artefakter bryr jag mig personligen om, då det inte ligger på mitt bord att fixa dem. 10min om dagen räcker gott.

Citat Ursprungligen postat av Wilding Visa inlägg
    Knappast end of story. :P

Min åsikt är att ni suger eftersom ni inte hade koll på hur spelet fungerar numera och spelade enligt en metod som inte fungerar så bra längre. Skickliga spelare tar reda på vad som gäller, och är man ringrostig så testar man en start på en annan server innan man går in på allvar. Nu är ni frustrerade och avreagerar er genom att gnälla på medspelarna. Patetiskt.
    Jag kan ju bara prata för mig själv, men hade full koll att spelet fungerar som det gör. Det jag dock inte hade koll på var att de spelare som faktiskt inte tog den fega och enkla vägen hade försvunnit, något jag skyller min frånvaro på. Det jag tycker är amazing är dock att du efter all denna tid inte förstått vårt budskap.

Vi tycker att de som brukar spelstilen är värdelösa, för att det enligt oss är extremt tråkigt att peta sig i naveln och bygga grottor under den första månaden. Detta har ingenting med skicklighet att göra som du verkar tro. Även om du skulle tjäna på att aldrig bygga trupp (som säkerligen kommer till T5), så hade jag inte följt den spelstilen då det inte är så jag vill spela Travian. Sedan skiter jag fullt i om det innebär att jag inte kommer "vinna" servern.

Vill ni spela det strategiska "The Sims" som Travian idag är så fine by me. Men förvänta er inte att alla kommer göra det. Det är rent av patetiskt hur mycket skit ni försöker slänga på Ke Lunde för att vi inte kör som er. Att ni därefter försöker få det som att det är vi som gnäller, yikes!

Vi sa våra åsikter, och ni började gnälla och kasta skit på oss för att vi kör fel. Frågan är dock, varför bryr ni er om nu våran spelstil är så dålig? Är det för att ni inte kan simma ifred eller är det något annat?
    Senast redigerad av Johkie den 14-10-01 klockan 15:19
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

Standard

Vi tycker att de som brukar spelstilen är värdelösa, för att det enligt oss är extremt tråkigt att peta sig i naveln och bygga grottor under den första månaden. Detta har ingenting med skicklighet att göra som du verkar tro.
    Är du på riktigt dum i huvudet eller trollar du bara?
    Jag skrev ju att det aldrig har behövts några skills när man bygger ett konto, varken förr eller nu. Det enda man behöver är tid och lite grundläggande kunskaper om spelet. Det är klart att jag fattar ert budskap, men det innebär ju inte att jag behöver dela er åsikt, det förstår väl t.o.m. du? Spelet är som det är, deal with it.

Junior Member
    Reg.datum
    May 2014

Standard

och ni började gnälla och kasta skit på oss för att vi kör fel.
    Från början och hela tiden har det ju just varit Ke Lunde själva som gnäller och kastar skit

Standard

.

Du är för rolig du Allt jag ser är "Vi misslyckades och skyller därmed allt på spelstil och nya uppdateringar, och passar på att kasta lite skit på sim-city fast alla andra har mer trupp än oss"
    Slutförda:
    2008 - S3 The End - Norrland
    2011 - S5 R.Boonke - QOQ
    2012 - S2 Existenz - CNz
    2014 - S5 Blueberry - DEiTY
    2014 - S1 Alphahanne - Webug
    Pågående - S3 Ultron

Sidan 18 av 28 FörstaFörsta ... 81617181920 ... sistasista

Regler för att posta