Hej!

Jag söker som titeln säger en Co. till nästa speed omgång. Jag spelar just nu galler, och ligger på 3000 pop, på ett konto med samma namn som detta.

Jag är löjligt aktiv, då avsaknaden av andra intressen och ett socialt liv är stor. Jag har hittills bara spelat galler (3-4 omgångar), men är nu öppen för förslag från dig. Jag kommer spela mycket seriöst, och satsar högt. Det jag har saknat hittills i min spelstil har varit aggressiviteten, då jag mest spelat ganska defensivt och för mig själv.

Mina krav på dig; du bör vara duktig på trupphantering och -off/def i allmänhet. Att ha tidigare erfarenhet av seriöst travianlir är också ett plus.

I stort så ser setup-en ut som såhär har jag tänkt mig; du hanterar expertisen, lär mig en del om trupphantering och berättar hur vi på bästa sätt klättrar uppåt i rankingen. Jag sköter det praktiska, då jag mellan 08.00 och 24.00 är i princip konstant aktiv. Jag kommer även sköta diplomatin, då det är en av sakerna jag anser mig bäst på.

Om du känner att vi skulle kunna utgöra ett bra team, så var snäll och kontakta mig via skype, (skanken1), eller PM ingame på travian (forell).

Mvh, forell