Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 36 av 36

Ämne: NomineringsTraden!

Member
    Reg.datum
    Dec 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xlore Visa inlägg
    men att försöka klanka ner på DEiTYs offensiva framgångar är bara felaktigt.
    Nu klankade ju jag ned på Deitys offensiva förmåga, snarare än dess framgång, vilket inte är helt samma sak. Men i den beräkningen tog jag också att Deity tog en hel del artefakter. Robur gjorde bra ifrån sig vid artefaktsläppet, men därefter var de inte nära Deity vad gäller offensiv briljans.

Standard

Citat Ursprungligen postat av GoG Visa inlägg
    Nu klankade ju jag ned på Deitys offensiva förmåga, snarare än dess framgång, vilket inte är helt samma sak. Men i den beräkningen tog jag också att Deity tog en hel del artefakter. Robur gjorde bra ifrån sig vid artefaktsläppet, men därefter var de inte nära Deity vad gäller offensiv briljans.
    Om jag nu förstod dig rätt så håller jag med dig till viss del. Vi hade definitivt kunnat nyttja alla trupper på ett bättre och mer aktivt sätt överlag, och det kändes i perioder som att ingen riktigt ville ta tag i det hela och använda alla olika tillgångar som fanns tillgängliga. Men delar av alliansen var ändå väldigt aktiv med anfall mest hela tiden.
    Är väl bara att titta på era offensiver, där det alltid var ett stort antal spelare som engagerade sig i stor utsträckning. Våra offensiva planer fanns där, men intresset för några större aktioner var olyckligtvis allt som oftast väldigt svagt.
    Trupper, erfarenhet och aktivitet fanns och det i stora mängder, och även om det sista månaderna kanske inte blev mycket till offensiver och vi inte visade vår offensiva förmåga fullt ut så tycker jag inte att man kan beskriva det som dålig offensiv förmåga, speciellt med tanke på hur det ändå såg ut i slutet.
    Senast redigerad av Xlore den 14-06-13 klockan 13:09
    Slutförda:
    2008 - S3 The End - Norrland
    2011 - S5 R.Boonke - QOQ
    2012 - S2 Existenz - CNz
    2014 - S5 Blueberry - DEiTY
    2014 - S1 Alphahanne - Webug
    Pågående - S3 Ultron

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av lygo Visa inlägg
    Hahaha, då har du tydligen bara läst nån enstaka nominering...
    Men du kanske är mest missnöjd med att Robur inte riktigt fått så många nomineringar?
    Till skillnad från dig behöver vi inte någon som talar om för oss hur "duktiga" vi har varit.

Jag vet inte riktigt vart du vill komma med detta, Lygo, men en sak kan jag tala om för dig.
    DEiTY hade inte klarat av att ha Robur mot sig på andra sidan.

Sen var ju DEiTY några fler än oss också, och alla i Robur höll inte heller samma klass som övriga i Robur.

Sen kan vi ju räkna ihop Artefakterna vi tog också om du vill, efter AF släppet.

Tycker det är ett barnsligt beteende. Du försöker få DEiTY att framstå som stjärnor och att Robur knappt var delaktiga i segern. Sen att det bara varit jag, Nattanten och DardL inne och nominerat Robur utgör väl en del också. ca 8 från DEiTY, så det kan bli ibland va?

Synd att du ska behöva bli ovän med oss efter att servern är slut.

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av lygo Visa inlägg
    Hahaha, då har du tydligen bara läst nån enstaka nominering...
    Men du kanske är mest missnöjd med att Robur inte riktigt fått så många nomineringar?
    Jag har väl fått 3-4 st, men vem bryr sig om individen när det är laget som vinner. Glad att varit på den vinnande sidan även om aktiviteten inte blev mer än 30-40% av vad den borde varit, då det inte behövdes mer.

Junior Member Thunderpicks avatar
    Reg.datum
    Mar 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av DardL Visa inlägg
    Lite kul att alla allys klappar sina egna på ryggen. Är det en i Tor som skriver, är det guld och gröna skogar inom sin egen ally, är det Robur/Deity gäller samma grej.
    Tycker inte alla allys bara har klappat sina egna på ryggen, snarare tvärtom. Spelare ifrån både er sida och vår sida har nominerat blandat - både motståndare och spelare ifrån egna allyn. Och att påstå att vi i Tor/Oden har sagt att det varit guld och gröna skogar hos oss är helt fel då ingen ifrån vår sida har nämnt det överhuvudtaget, det är snarare tvärtom där också.
    Avslutade:
    s5 Oden - Thunderpick

Pågående:
    s5 Ancient Europe P - Thunderpick
    s3 A A - Thunderpick

Bullet proof and bound for glory.

Standard

Ingen anledning att vara passivt aggressiv, Die Hard. Att ni inte fick så många nomineringar var helt enkelt för att motståndarsidan inte hade så mycket med er att göra.
    Slutförda:
    2006 - S1: Prodigal Sun
    2007 - S2: UA|Riget - Dis
    2011 - S5: Divide - Seahawk
    2012 - S2: CNz - Trident
    2014 - S5: DEiTY - Blueberry

Pågående:

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta