Sidan 15 av 21 FörstaFörsta ... 51314151617 ... sistasista
Visar resultat 141 till 150 av 209

Ämne: Det ryktas att..

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rizzel8848 Visa inlägg
    Det ryktet stämmer inte. Jag kan avslöja att det var enkrona från år 1973 som avgjorde beslutet var det anfallet gick (likt flera andra anfall. Slumpen är min gud och min hängivna dyrkan gav utdelning). Attacken ifråga kunde lika gärna hamnat på nån av spelarna som fejkades.

För övrigt har jag svårt att föreställa mig hur en hel bräcka kan gå åt hälsofyr för en misshandlad supportcropper...

rock n roll
    /rizzel

OBS, R-P
    Ryktas att enkronan från år 1973 egentligen är ante. Sedan ryktas det att bräckan inte alls svalt ihjäl när man anföll en helt annan random support by
    Sez 22: Final Chapter
    Sez 21: Zita
    Sez 19: Njutning-->Njutning
    Sez 18: lIlustration
    Sez 17: Unknown Chapter
    Sez 16: Chapter1
    Sez 15: Kung Byxlös
    Sez 11: Priest-->Torkat Vatten
    Sez 9: KillerZone

Junior Member
    Reg.datum
    May 2014

Standard

OBS, KS
    Finns bara en av OBS och det kontot spelar i R-P. OBS står för obstinat och observation. Kontot var ens aldrig seriöst avsett. Men det svalt tydligen två fina offar. Är det anledning till att delar av KS verkar vilja stjäla namnet?

Senior Member radikons avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Inte då, well played
    Citat Ursprungligen postat av Linus Da Påve Visa inlägg
    jag tycker radikon har varit en utmärkt skicklig allians ledare och vill nominera honom till den bästa allians ledaren har varit med i samma allians som honom sen vi hette SvE .

Härjat runt på Travian sen 2006
    Härjat runt på forumet sen 2007

Sez 1-14 massa gamla meriter jadi jadi skryt skryt
    Sez 15 Fina Fisken
    Sez 16 Chapter1
    Sez 18 Illustration
    Sez 19 Kärlek http://forum.travian.se/showthread.p...71#post1042671

Jag är en sådan där Pingvin

Junior Member
    Reg.datum
    May 2014

Standard

yktas att enkronan från år 1973 egentligen är ante. Sedan ryktas det att bräckan inte alls svalt ihjäl när man anföll en helt annan random support by
    Inte för att jag ens vet vem denne ante är, men uppenbarligen har jag härmed träffat på något så ovanligt som en person som har högre uppfattning om sin egen förmåga än vad jag själv har om min egen.

Anna Skipper-kontot var med bland anfallsmålen då kontot dels ligger nära och jag visste att där fanns en bräcka. Ante må ha konspirerat i andra sammanhang på servern, men har noll i credit för vad OBS har åstadkommit.

/rizzel, OBS

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rizzel8848 Visa inlägg
    Inte för att jag ens vet vem denne ante är, men uppenbarligen har jag härmed träffat på något så ovanligt som en person som har högre uppfattning om sin egen förmåga än vad jag själv har om min egen.

Anna Skipper-kontot var med bland anfallsmålen då kontot dels ligger nära och jag visste att där fanns en bräcka. Ante må ha konspirerat i andra sammanhang på servern, men har noll i credit för vad OBS har åstadkommit.

/rizzel, OBS
    Du verkar bli lite förvirrad

Kontot som hade bräckan sa att den var död pga den svalt och de som var kvar skickades mot nataren. Den svalt för att ett konto i R-P vetelåste en vanlig supportby där bräckan inte var byggd eller stod i, inte oaserna till denna supportby som blev vetelåst heller. Men svalt gjorde den, ryktas det.

Vidare ryktas det att det stod en bräckoff i en kändis huvudstad som är utav samma stamm som bräckan som svalt.

Bräckan är iallafall borta och det är tack vare ante
    Sez 22: Final Chapter
    Sez 21: Zita
    Sez 19: Njutning-->Njutning
    Sez 18: lIlustration
    Sez 17: Unknown Chapter
    Sez 16: Chapter1
    Sez 15: Kung Byxlös
    Sez 11: Priest-->Torkat Vatten
    Sez 9: KillerZone

Junior Member
    Reg.datum
    May 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av ultraz!! Visa inlägg
    Du verkar bli lite förvirrad

Kontot som hade bräckan sa att den var död pga den svalt och de som var kvar skickades mot nataren. Den svalt för att ett konto i R-P vetelåste en vanlig supportby där bräckan inte var byggd eller stod i, inte oaserna till denna supportby som blev vetelåst heller. Men svalt gjorde den, ryktas det.

Vidare ryktas det att det stod en bräckoff i en kändis huvudstad som är utav samma stamm som bräckan som svalt.

Bräckan är iallafall borta och det är tack vare ante
    Kontot i R-P ifråga som anföll är mitt. Jag var på anna skipper lite med avsikten att störa lite. Om mina attacker sen svalt bräckan vet jag inget om. Det var inget som jag räknande med. Andra har påstått att så var fallet, men som sagt tidigare har jag iaf svårt att köpa att det skulle bli en sådan katastrof för anna skipper att bräckan helt gick förlorad. Lite svält - ok, men inte mer. Om den gick förlorad så är det det närmast tillhands för mig som är ovetande att anta att det mer handlar om slappt spel eller svek.

/rizzel, OBS
    Senast redigerad av Rizzel8848 den 14-07-23 klockan 03:27 Anledning: typo

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Misstänker att ultraz!! och Rizzel8848 pratar om olika bräckor?

men till det jag vill skriva

Ryktas väldigt mkt här om KS sk fegspel denna rundan, att vi ej har varit i något krig att prata om. Men jag tror en sak missas, det krävs två allys om man ska kriga om ni nu inte menade att vi skulle kriga mot oss själva?

Om ni säger att vi har fegspelat? Varför har ni inte startat krig mot oss under tiden ni tyckte vi fegspelade? Vem är det som har fegspelat egentligen? Ingen har vågat röra oss, varför? Jo för att det är ni alla andra som är fega. Nu går det bra, i endgame när ni vet om att vår mesta def står i VUt och att det är full fokus på att försöka rädda bräckor/släggor och vissa viktiga huvudstäder.

Så kom igen va, vem är det som är fegast?

Sedan påstås det att det inte är någon massalliering mot oss, nej kanske inte men det är ju väldigt lustigt att så många allianser börjar attackera oss samtidigt utan att ha haft kontakt med varandra? Det har jag iaf svårt att tro på.

Pratar om mest allianserna TU, FS, R-P, Apoteket, DoS, SG, Shaolin, Xzaght, Paparazz, D.A.D 7.
    Dessa hittade jag på topp 20 och de känner jag igen i attacker mot oss. Har säkert missat någon ally.
    Senast redigerad av solbackaa den 14-07-23 klockan 13:35
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Standard

Det ryktas att en av orsakerna till att det ser ut som om hela resten av servern spelar mot KS är självförvållad. Genom att vänta olidligt länge med sitt vu-bygge gjorde KS andra rastlösa, och det gjorde att folk började leta efter lämpliga mål att bomba. Och då hamnade KS hög(s)t upp på listan. Ryktas det.

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wilding Visa inlägg
    Det ryktas att en av orsakerna till att det ser ut som om hela resten av servern spelar mot KS är självförvållad. Genom att vänta olidligt länge med sitt vu-bygge gjorde KS andra rastlösa, och det gjorde att folk började leta efter lämpliga mål att bomba. Och då hamnade KS hög(s)t upp på listan. Ryktas det.
    ok hm varför väntade övriga VU ägare att ta VUn då? Var det för att inte fega som de tog sina VUn så mkt senare än oss?

Ryktas vidare att team sköldpadda är bäst!!
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Standard

Citat Ursprungligen postat av solbackaa Visa inlägg
    ok hm varför väntade övriga VU ägare att ta VUn då? Var det för att inte fega som de tog sina VUn så mkt senare än oss?!
    Ryktas att jag har ingen aning hur de tänkte, har inte deltagit i några strategidiskussioner med någon av vu-byggarna.

Sidan 15 av 21 FörstaFörsta ... 51314151617 ... sistasista

Regler för att posta