Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: söker konto på server 5

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2013

Standard söker konto på server 5

Hej Jag söker ett konto. Det ska vara ett offensivt som ligger med i toppen. Jag har spelat travian länge. Jag har spelat på Chubb Chubbs på server5 enda tills igår då jag blev ovän med dom andre på det kontot så jag drog mig ur. så nu söker jag ett nytt konto. Jag kan spela på förmiddagar och natten om det behövs.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2013

Standard

Intressant, jag råkar spela på chubb chubbs och har ingen aning om vem du är, berätta gärna mer!

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Crueger Visa inlägg
    Intressant, jag råkar spela på chubb chubbs och har ingen aning om vem du är, berätta gärna mer!

Haaaa gör du inte alls. Det var jag som gjorde allt på det kontot.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Chubb Chubbs Visa inlägg
    Haaaa gör du inte alls. Det var jag som gjorde allt på det kontot.
    Hade du bara letat efter konto att vara co på som vanligt istället för att ljuga om vart du spelat tidigare hade det nog gått bättre för dig.

För de som är intresserade, den som har forumkontot "chubb chubbs" har aldrig spelat på chubb chubbs kontot på se5. Skicka IGM till oss på Chubb chubbs för konfirmation om så önskas.

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2014

Standard

Jag startade en vecka senare än vad servern startade, men jag kör Germaner och är med på topp 10 för klättrare, guldar som fan . Har nybörjarskydd ett tag till. skriv till mig på Skype om du vill höra mer: tommy.valkonen

Regler för att posta