Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 48

Ämne: Travian 5 Förslag & Ideer

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Citrusfrukten Visa inlägg
    Det känns som att du planerar travian undergång!!

Om man tvingas köpa allting så försvinner ju själva spelandet!!

Ju mer guld man köper desto bättre går det, det tycker inte jag låter roligt alls!
    WOW, trodde ironin i mitt inlägg inte kunde bli mer uppenbart. Men du ska ha en jättestor eloge för att du lyckades missa den. Nästan värt Nobelpriset i dumhet.
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013
    Kan jag inte säga, då blir jag ju upptäckt!

Standard

Citat Ursprungligen postat av pasqal Visa inlägg
    WOW, trodde ironin i mitt inlägg inte kunde bli mer uppenbart. Men du ska ha en jättestor eloge för att du lyckades missa den. Nästan värt Nobelpriset i dumhet.
    Baah, jag är bara så fruktansvärt rädd för att travian ska sluta som det liknanade spelet Tribal wars!
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt
    TT 2013, finalen - Testar på lite seriöst deffspel för första gången på länge!

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:
    S5 - Spelade lite oseriöst vilken inte höll särskilt långt

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Baah, jag är bara så fruktansvärt rädd för att travian ska sluta som det liknanade spelet Tribal wars!
    T4 var väl ett stort steg i den riktningen, T5 lär ta ett steg till...
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Vi får hoppas att T5 blir åt det bättre hållet Ytterst tveksamt dock.
    S1 Pizzaboy - HBO
    Sez16 Sleeping Beauty

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2013

Standard Idiotiskt

Tycker det är många oseriösa inlägg här nu. Ska dela med mig av några tankar och förslag jag har (seriösa).

T4 är en bra version, helt klart. Bättre än alla innan. MEN, det finns mycket som skulle kunna göras bättre

1. En mycket tydligare guldknapp skulle underlätta, så man känner suget hela tiden och kan mata in mer guld. Därav rodda ett bra konto.

2. Öka priset på guldet, nu är det alldeles för billigt med tanke på vad man får.

3. Som föregående personer sa, så vore det härligt att kunna köpa trupper, så man slipper slösa ress på det.

4. Fälten i huvudbyn tar lite lång tid att bygga. Varför inte kunna köpa en nivå i taget, priset får variera beroende på vilken nivå det handlar om.

5. Värva spelare från andra allianser, och nej, inte som det är nu. Utan man ska kunna köpa in spelare. Ungefär som på fotbollen, man betalar alliansledaren så mycket guld han känner att spelaren är värd. Ett exempel. Nordin kanske bara är värd 20 guld samtidigt som tjabZ är värd 9000 guld.

6. Autokontrare. Istället för att sitta där nervös och försöka kontra offen så har man en "autokontrare" som fixar det åt en.

7. Artefakterna, jag menar vafan. Som det är nu ska man upp en viss tid eller passa en annan tid, det funkar inte. De bör finnas på auktion så högstbjudande får den de är ute efter. Mycket enklare.

8. By 2, folk stressar alldeles för mycket för att få den by som de vill ha. KÖP, KÖP, KÖP.

9. Världsunder, hålla på att slösa trupper för att ta ett VU?! WTF liksom. Fler VU-byar ska finnas, och köpas.

10. Nu när vi var inne på VU, bygget tar för lång tid. Nivåerna ska gå att köpa, med rätta pengar kan man ha segern så fort man köpt sitt VU. Ska dock kosta mycket, så bara nåt enstaka konto kan köpa det. Försten vinner, precis som det är nu.

Har massa fler ideer men det får vi ta någon annan gång.

OBS. Hoppas inte folk tog detta som ett skämt eller oseriöst inlägg, tanken var inte alls så
    Verkligen helt fel att den med fetast plånbok ska kunna köpa sig till seger. Sämsta förslaget jag sett. En värdig vinnare är den som vet hur en slipsten ska dras i Travian

Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Är det ingen som gillar mina förslag?
    S1 Pizzaboy - HBO
    Sez16 Sleeping Beauty

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Är det ingen som gillar mina förslag?
    Jag tyckte dina förslag var bäst hittills. Samtliga av de listade punkterna skulle tillföra en riktig höjning i kvalitén och spelglädjen..

Skämt å sido..

Alla seriösa förslag skickas vidare till utvecklarna av Snakedog och TG ligger på och vill ha in åsikter i mängder..

Kopierar in från ett inlägg signerat KEEN:

"I took from the comments I have read so far, that there are still many Travian 3 fans out there, who believe the hero and its items are too powerful and would like to see the game’s aims changed. We will address these and many other issues in Travian 5 and over the next months, we will present new features every now and again and ask you to comment on them."

Därmed inte sagt att alla förslag kommer gå igenom, vi får väl hoppas helt enkelt.

Senior Member SuperBengts avatar
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

Gör så att alla attacker spelas manuellt a la Heroes of might and magic 3
    Är man inte online så sköter en npc det och npc är något dålig så att man ska tjäna på att vara online när anfallen landar
    Pågående:
    Se1 SuperBengt
    TT kvalserver C
    Avslutad:
    Se5 SuperBengt
    Se2 Superbengt
    sez SuperBengt
    Comx8 SuperBengt
    Com9 SuperBengt
    se5 SuperBengt
    TT Scandinavia SuperBengt
    TT finals SuperBengt
    se4 SuperBengt
    TT scandinavia SuperBengt
    se1 SuperBengt
    Se1 Desertören
    Se2 Slaktarn
    TT Finals SuperBengt
    Se3 Stalker

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013
    Kan jag inte säga, då blir jag ju upptäckt!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    T4 var väl ett stort steg i den riktningen, T5 lär ta ett steg till...
    Suck, jag antar att du har rätt, tyvärr!

Om jag får välja så blir det inget T5 på lång tid, T4 släpptes för inte alls längesen ju!

Hmm, men eftersom jag inte kan stoppa att T5 kommer så säger jag istället: Ta god tid på er och gör det ordentligt, mitt önskemål!
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt
    TT 2013, finalen - Testar på lite seriöst deffspel för första gången på länge!

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:
    S5 - Spelade lite oseriöst vilken inte höll särskilt långt

Senior Member knugass avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Thumbs up

Citat Ursprungligen postat av Bones Visa inlägg
    1. Ångra skickad rv om det blir till fel spelare. Precis som du kan ångra ett anfall under 90 s.

2. Flytta runt byggnaderna så du slipper riva dem, som många innan mig har sagt.

3. Ta tillbaka så att man kan gulda hem trupperna. Något jag saknar sjukt mycket.

4. Kortare EG.

5. En app.
    Word!

S2 : knugas|T.F <3
    S1 : knugas|Sparta
    S1 : RU486|SOG
    http://travian-reports.net/se/report/2556155655e http://travian-reports.net/se/report/255616b852f

Pågående Server :
    S3 : knugas|D.S.R > Semester
    S4 :

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista

Regler för att posta