Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Nomineringstråd

Standard Nomineringstråd

Ja då var det dags för den berömda nomineringstråden nu när servern närmar sig sitt slut.

Om ni vill lägga till egna rubriker så är det helt ok!

Glöm inte att motivera!
    Blir mycket roligare att läsa då, även för dem som inte var med när det hände.

................................

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas s5:

Senior Member Aiahs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Thumbs up

Citat Ursprungligen postat av hursit Visa inlägg
    Ja då var det dags för den berömda nomineringstråden nu när servern närmar sig sitt slut.

Om ni vill lägga till egna rubriker så är det helt ok!

Glöm inte att motivera!
    Blir mycket roligare att läsa då, även för dem som inte var med när det hände.

MvP (Most valuble Player): Trojas Ledning och vår underbara ally!

MvO (Most valuble Officer): Toxic Waste

Bäste lagkamrat/teamspelare: Mina co´s Aralia och Desdemona <3 Tack mina Nunnor!

Bäst defensivt: "Smygisen" Bella

Bäst offensivt: Svår fråga...nästa!

Mest underskattade:Som alltid - Ledningar som slitit häcken av sig, VU sitters och alla som kämpat i tysthet.

Mest överskattade: Näe...vet ingen. Alla kämpade! Skulle vara de som ballade ur, vid första motgång.

Bästa manipulatör: ...

Respekt åt: Våra envisa motståndare och våra underbara vänner <3

Bästa team: Kalmarunionen som slagits som "underdogs" nästan hela servern.

Mest irriterande: He,he...välj o vraka hos Rivningsfirma AB - X-allianserna.

Trevligaste spelaren: Omöjligt att säga.

Bästa startspelaren: Voj...vet ej.

Att minnas: Då Kalmarunionen skapades

Sån miss när... Vi först valde fel allierade...sorry guys - det var inte ni, det var vi...eller hur var det nu?

Sjukt skoj händelse: Att få så många nya vänner!

Sjukt tung händelse: Då en av våra Nunnor inte kunde spela med oss längre Och fler av våra vänner slutade...vad ÄR irl för skit?

Så här kommer jag minnas s5:
    En rolig server - min första med Troja. Servern då The Original Nuns skapades, och vi fick vår härlige Vaktmästare Toxic Waste (tack för all hjälp) Tack till Ludde kontot för hjälpen där med!

Tack alla nya och gamla vänner ifrån denna server! Nu är det sommarlov - men i höst...på en server nära dig - byggs ett Kloster, i all stillhet

Lady Aiah // The Nuns

Ja...jag vet..! Jag är född sån - vad har du för ursäkt..?

Aiah på s3 (och nästan överallt annars med :P )

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

MvP (Most valuble Player): Dorthea

MvO (Most valuble Officer): Dorthea

Bäste lagkamrat/teamspelare: Mange.

Bäst defensivt: *

Bäst offensivt: *

Mest underskattade: Svenskene

Mest överskattade: De Norske

Bästa manipulatör: Owo

Respekt åt: De som vant, Dorthea, owo, +++

Bästa team: Personlig så vil jo egen allianse stå høyest, men de som vant er jo "best"... Så de som vant.

Mest irriterande: Meg selv.

Trevligaste spelaren: Owo

Bästa startspelaren: Ingen, det er ingen som virkelig har vist seg fram syntes jeg.

Att minnas: Kom igang skikkelig "litt" sent på servern, ble reddet av strålende duals.
    First time, som wwholder. Presterte å holde meg borte fra sittingen fram til etter at vi ble bombet første gang.

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse: Plutselig hadde jeg et ww på kontoen.

Sjukt tung händelse: Labert aktivitetsnivå fra egen side hele serveren. Og at vi tapte.

Så här kommer jag minnas s5: Vi kom, vi knuste, vi tapte, vi dro. Svenskene beviste at de var like vrange å jobbe med som alltid.(Dog med enkelte unntak, som var strålende!)

Standard

MvP (Most valuble Player):svårt att nämna någon enskild. alla behövs för att det skall gå vägen
    ledningen inom JFF/X och X-team

MvO (Most valuble Officer):Game
    behövs inte så mkt motivering..dom fanns alltid till hands när det behövdes.

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:Bullshark: hans hästar spring till höger och vänster för att hjälpa till och deffas.

Bäst offensivt:Game. ledde plundring från att dom startade till slutet, hjälpa alltid till och rensa om någon i alliansen ville ha rensat,

Mest underskattade:JFF var inte många som trodde på att vi skulle vara med till slutet

Mest överskattade: ingen kommentar

Bästa manipulatör: Fanns det några?

Respekt åt: Troja och TIG samt ToxicWaste var roligt att våra vägar korsades igen även om vi stog på olika sidor

Bästa team:

Mest irriterande:Var i mitten av servern när vi fick lite internt bråk och smutskastning.

Trevligaste spelaren:Här finns det många att nämna.
    * Sim : min co som ställde upp hela tiden
    * Antonius : mkt trevlig person som jag är glad att fått spela ihop med. blir säkert mera gånger i framtiden
    * Game : Jannas och Dennis i första hand dom har alltid ställt upp och hjälpt till framför allt i slutet då det strulade för min del , och för det mesta var det två st glada prickar , sen så klart Ensi och Ante oxå på game kontot ,
    * Viking : eller Björn som han heter en trevlig herre men som försvann under resans lopp
    *ToxicWaste: trevligt att man fick känna igen någon från förr
    * Bullshark : ställde alltid upp med deff
    * Friis : min lilla granne som allt fanns tills hands när det beövdes
    Sen så har vi Hagel Inex och Zingooalla och många många flera. som jag säkert har glömt av

Bästa startspelaren: Vet ej

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:kanske inte så sjukt tung händelse.. men vart lite nervös när många från ledningen i JFF droppade av.

Så här kommer jag minnas s5: Trevilg att få spela nästan från start till mål. och att man fick kontakt med många nya intressanta personer. själva spelandet är en bonus man får med. det är tjötet och den sociala biten man har i dom olika chatterna.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

MvP (Most valuble Player): för vi på game kontot måste jag säga pogode! tror ingen i JFF fixat så många instick som dom o räddat ett antal hs:ar samt tror det är få konton som utan o ha växlar vinner rv/vete skicken till vu:t överlögset! dom skickade mer än 20mille mer än vi på game fast vi hadde 2 växlar på vårat konto! det är respeckt!!

MvO (Most valuble Officer):måste nog säga inexis för dom på det kontot körde hårt o slaktade mycket!

Bäste lagkamrat/teamspelare:bra fråga!! måste nog säga dennis på vårat konto fast han har sackat lite denna runda men har ju kört ihop med han 4-5 rundor o måste bli imponerad att han fortfarande orkar med mig!
    för jag är nog ingen "lätt" spelare o lira med!

Bäst defensivt: finns 2 som stuckit ut fråm mängden o det är bullshark o hagel bullen med sina druttar o hagel med sin massiva deff

Bäst offensivt: blir nog inexis fast det är lättare o slakta hs:ar än vu! ger om inte annan mera off points!

Mest underskattade: jff aliansen måste jag nog säga! den höll på o mer eller mindre upplösas ett tag men med lite styrning så vaknade många till liv igen o fick upp förtroendet för ledningen igen!

Mest överskattade:......

Bästa manipulatör:hm.. mycket bra fråga

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande: att tiderna ändrades på en av vu rensningarna så det blev 15k svärd hemma!
    fast räckte ju till ändå!

Trevligaste spelaren: finns hur många som helst så har svårt o namnge någon spec

Bästa startspelaren: började själv lite sent så fanns en hel del då som försvann när dom tappade offarna!

Att minnas:

Sån miss när... när vi lämnade ifrån oss ansvaret för en vu:attack o det sket sig tot så vi fick gå ner med delar av offen på farmning för den skulle vandrat 3 tim senare! så den släggan fick vara utan 15k svärd! fast det räckte ju till bra ändå! http://travian-reports.net/se/report/244177e6da9

Sjukt skoj händelse: att vi fick vinna!! skulle inte vara spec roligt o bli ihåg kommen som den evige 2:an!!
    2:a pop 2: deff 2:a off o finns inget på farmningen än men den skulle man iaf ligga i topp på

Sjukt tung händelse: när mer eller mindre hela ledningen fick för sig o sluta så fick ta på oss på tok för mycket på vårat konto! vi skulle ju bara leka lite o softa denna runda!! fast slutade med bra mycket mer än det!! offledare deffledare vu ansvarig ja name it så var vi det!!!

Så här kommer jag minnas s5: började ganska bra ungefär som man ville ha det på en "softar" runda! men sket sig ganska snart när vi bytte ally o gick till JFF efter typ ett par veckor lämnade mer eller mindre hela lednngen allyn! så för att det inte skulle rasa ihop tot så fick vi ta på oss betydligt mer jobb än vad man ska ha på en "softar" runda! men gick ju bra ändå fast måste säga att man lider av sömn brist efter dom sissta veckorna!

Regler för att posta