Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Allians

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013
    Kan jag inte säga, då blir jag ju upptäckt!

Standard Allians

Hej!

Jag är en erfaren, aktiv spelare som har lekt på de senaste servrarna men känner nu att jag vill spela på riktigt!

Och varför inte i denna tournament då?

Jag vet precis hur jag ska göra, det ända som saknas är en allians, så om någon har en allians där det finns plats för lilla Citrus så skicka ett meddelande, mer information kan jag ge ut då!

Kommer att gulda!
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt
    TT 2013, finalen - Testar på lite seriöst deffspel för första gången på länge!

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:
    S5 - Spelade lite oseriöst vilken inte höll särskilt långt

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2012

Standard

Citat Ursprungligen postat av Citrusfrukten Visa inlägg
    Hej!

Jag är en erfaren, aktiv spelare som har lekt på de senaste servrarna men känner nu att jag vill spela på riktigt!

Och varför inte i denna tournament då?

Jag vet precis hur jag ska göra, det ända som saknas är en allians, så om någon har en allians där det finns plats för lilla Citrus så skicka ett meddelande, mer information kan jag ge ut då!

Kommer att gulda!
    Fan är glad att jag inte är den enda på detta forum

Känns skönt att spela med lite svenskar för en gång skull, hoppas att det blir en underhållande server som vi alla kommer att minnas.

Ni kan hitta mig under namnet Krillin, Om annars så kan man nå mig genom skype

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Krillin Visa inlägg
    Fan är glad att jag inte är den enda på detta forum

Känns skönt att spela med lite svenskar för en gång skull, hoppas att det blir en underhållande server som vi alla kommer att minnas.

Ni kan hitta mig under namnet Krillin, Om annars så kan man nå mig genom skype
    Haha, ja, mig slipper ni inte!
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2012

Standard

Någon som vet något om ally? Vart vi lägger oss osv? Om någon vet något kontakta mig via skype eller pm här på forumet.

//Patrik
    Avslutade
    s1: Black Spirit
    s2: AlliC73: CN vann
    s3: Craskman
    sez 11: Poison: NFD vann
    sez 12: NeedForSpeed
    Nox 11: Jokerpr0: SoD ledare
    comx 10: Umad Bro: Glory vann
    comx 12: Stark: VV http://travian-reports.net/us/report/211330256c8
    comx 13: Man I Luv Farms
    http://travian-reports.net/us/report/211503535ce
    http://travian-reports.net/us/report/2143102dcf5
    http://travian-reports.net/us/report/2143111b9ac
    Pågående

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lol1 Visa inlägg
    Någon som vet något om ally? Vart vi lägger oss osv? Om någon vet något kontakta mig via skype eller pm här på forumet.

//Patrik
    Har inte så bra koll, verkar inte vara så mycket svenska stora allianser...

Aktuellt

Avslutade servers

Regler för att posta