Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213
Visar resultat 121 till 125 av 125

Ämne: Det ryktas att...

Standard

Citat Ursprungligen postat av Citrusfrukten Visa inlägg
    Haha, hmm, hur mycket svensk är det i scramble, mer än hälften väl?

Fruktigt bra jobbat, det var något nytt!
    Merkelig det du, for på tournament2013.travian.com så er det helt tydelig et svensk flagg på den allyen.
    Så i statistikken og i spillet så fremgår det da helt klart at det er en svensk ally.
    Og, fryktelig bra jobba, var godt ment. Det gjør resten av serveren så mye enklere for oss andre at dere strides innbyrdes. Det dere har stelt i stand, det innebærer kun en masse nye gode farms for oss andre
    Stå på. Måtte det bli en langvarig feide innad i den svenske delegasjonen!

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2013

Standard Det ryktas

Det ryktas att SW-PoW´s antal inte syns av så mycket i rapporterna...

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013
    Kan jag inte säga, då blir jag ju upptäckt!

Standard

Hmm, jag begriper inte varför våra rapporter aldrig kommer dit!!

Citat Ursprungligen postat av Playing for fun Visa inlägg
    Merkelig det du, for på tournament2013.travian.com så er det helt tydelig et svensk flagg på den allyen.
    Så i statistikken og i spillet så fremgår det da helt klart at det er en svensk ally.
    Og, fryktelig bra jobba, var godt ment. Det gjør resten av serveren så mye enklere for oss andre at dere strides innbyrdes. Det dere har stelt i stand, det innebærer kun en masse nye gode farms for oss andre
    Stå på. Måtte det bli en langvarig feide innad i den svenske delegasjonen!
    Jag ska inte förneka det du säger, det kan mycket väl vara så!

Statistiken stämmer inte så bra, det står t ex att .Power of Wings. är en norsk allians. Jag tror de utgår efter den som grundade alliansen...
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt
    TT 2013, finalen - Testar på lite seriöst deffspel för första gången på länge!

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:
    S5 - Spelade lite oseriöst vilken inte höll särskilt långt

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

det ryktas att samarbeten är bra, men ibland så kanske det inte går som man vill :rolleyes:

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013
    Kan jag inte säga, då blir jag ju upptäckt!

Standard

Bekräftas!

Kan man säga att saker och ting har lugnat ner sig lite, det är flera stora attacker som sker men ändå tycker jag det är ganska lugnt...
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt
    TT 2013, finalen - Testar på lite seriöst deffspel för första gången på länge!

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:
    S5 - Spelade lite oseriöst vilken inte höll särskilt långt

Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213

Regler för att posta