Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 54

Ämne: 2013 S3 Ryktas att.....

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2013

Standard

Ryktas att de strömmar in en massa tomma hot, kul att läsa!

kramar

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2013

Standard Ny spelare

Jag är iaf en nygammal spelare! Spelade 2008 hardcore och då var vi rankade 3 med bästa huvudstadsplatsen i spelet 15c med 150% oaser ^^

Slutade pga skola, nu är jag 24 och hittade tillbaka igår för skoj skull =) Denna gången inte uppbackad av någon allians så när nybörjarskyddet går ut lär väl germanerna komma.... (spelade german på den tiden) Nu kör jag dock galler =)

Standard

Det ryktas att ingen vill ha mig i sin allians
    Det ryktas oxå att en allians förklarat krig mot mig
    Det ryktas dessutom att den ända attacken var några scouter

Standard

Det ryktas att vetebyarna med god procent ligger konstigt här. De är liksom... Konstigt utplacerade...

Ryktas även att ingen kommer lägga sig vidare långt ut utan boost-konton nu när oasfarmningen är omöjliggjord.
    När ingen från förr finns kvar, skall jag åter skina med minnets ljus i glömskans mörker då minnen skall hedras och skapas på nytt.

Senior Member SuperBengts avatar
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

Citat Ursprungligen postat av iBluew Visa inlägg
    Det ryktas att vetebyarna med god procent ligger konstigt här. De är liksom... Konstigt utplacerade...

Ryktas även att ingen kommer lägga sig vidare långt ut utan boost-konton nu när oasfarmningen är omöjliggjord.
    Ja dom verkar lite konstigt utsatta..

Vetebyarna mot centrum går åt fort nu när ingen vill flytta ut och det ska bli spännande att se om det blir mer action nu när folk etablerar sig upp i knät på varandra

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av iBluew Visa inlägg

Ryktas att du inte ska dra alla över samma kant... Ryktas att framningen tar lite längre tid bara
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pajsan Visa inlägg
    Jag är iaf en nygammal spelare! Spelade 2008 hardcore och då var vi rankade 3 med bästa huvudstadsplatsen i spelet 15c med 150% oaser ^^

Slutade pga skola, nu är jag 24 och hittade tillbaka igår för skoj skull =) Denna gången inte uppbackad av någon allians så när nybörjarskyddet går ut lär väl germanerna komma.... (spelade german på den tiden) Nu kör jag dock galler =)
    Det ryktas om att det låter precis som för mig!
    Online:

Randomkonto @ sez

Old Stuff.

Idefiks @ s1 runda 2 - Freedom.
    VVV @ s3 runda 1 - Legio Romana/Ledningen.
    UltimatOffender @ s3 runda 2 - 60/BUSH/OP.
    Falle89 @ s3 runda 3 - Narwhals.
    TerminatorGunde @ s3 runda 4 - OldS

Senior Member felleklonkans avatar
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Ryktas att jag har fått för mig att börja spela igen. Ryktas även att jag för första gången kör galler, och offensivt dessutom!
    Executioner of GoD!

Se3: Sage

Senior Member Retaards avatar
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Jag har kommit tbx till travian! får väl anses som en gammal räv! Forna mästarna! -SE- och Freedom Server1 och 2

använder ett annat namn idag

Standard

Citat Ursprungligen postat av Han som Visa inlägg
    Ryktas att du inte ska dra alla över samma kant... Ryktas att framningen tar lite längre tid bara
    Du menar kanske: Ryktas att ryktet inte bör dra alla över samma kant?

Man måste skilja på person och rykte här!

Nu till det senaste jag hörde ryktas:
    Det viskas om att Statistiken bedrar även på denna server och att det är för många med ledarpositioner som inte kan stava till "Skrivregler". Det är lite pinsamt om ryktet stämmer.
    När ingen från förr finns kvar, skall jag åter skina med minnets ljus i glömskans mörker då minnen skall hedras och skapas på nytt.

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta