Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Jag önskar er alla ett farligt nytt år!

Standard Jag önskar er alla ett farligt nytt år!

Kära forumiter, nu nalkas det nya året. Vi vet alla att det gammla året har varit fyllt med faror. Men nu är denna tidsepok över. Det nya året kommer att vara fyllt med helt nya faror som vi måste klara av. Jag vill att ni ska veta att jag står vid er sida för att klara av dessa faror.

Så jag vill passa på att önska er alla, ett extremt farligt och chippsätande nytt år.

Senior Member Travianers avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Tack så mycket.
    "They say you die twice. One time when you stop breathing and a second time, a bit later on, when somebody says your name for the last time.”
    Banksy

Senior Member
    Reg.datum
    May 2010

Standard

Gott nytt år, nu passar det ju att jag loggar ut en sista gång. Och jag ska försöka att hålla mig borta från detta extremt farliga forum hela mitt liv. Frågan är om jag klarar det?

Ha det bra alla och god ny år

Hejdå!

Kommunist, snäll och en läskburk, det är vad jag är

Senior Member mjaus avatar
    Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Gott nytt år på dig med Jakk.. Kommer bli ett bra år. (skämt)
    YOLO SWAG MONEY 2012 FLAVOR!

Senior Member blixts avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av mjau Visa inlägg
    Jakk??

och gott nytt år, vi är alla ett år närmare döden.
    Mvh blixt

The only difference between a problem and a solution is that people understand the solution.

Standard

Citat Ursprungligen postat av mjau Visa inlägg
    Jag är dock inte denna Jakk, men jag godtar din gott nytt års hälsing som att den vore ämnad för mig.

Senior Member Påskharen.s avatar
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard Kommer verkligen bli ett farligt år!

En dag när jag cyklade hem och det var mörkt så såg jag en man som bar mask som gick över gatan. Han hälsade något i stil med "Tjeana" varav jag svarade "Goddag" sålänge jag cyklade. Sedan ser jag att han har massa livvakter med sig (runt 5 stycken varav en kvinnlig) och så frågar han sen "Vill du köpa mig?" Varav jag svarar "Nej tack" och cyklar hem och bunkrar upp mig med massa chips och ett shotgun i källaren. Håller på att införskaffa en säkrare dörr också, och ett bättre alarmsystem. VI lever verkligen i farliga tider grabbar, man kan inte ens lämna huset längre utan att möta farliga typer som bär mask och bara väntar på att skjuta en... ;S

2012 var ett farligt år, men mycket tyder på att 2013 blir farligare.
    Sez1:Rönnedal
    Sez2:ram(raderade) --->xdvert
    Sez5:ram
    Sez6:Påskharen
    Sez7:Påskharen
    Sez8:Jokers
    Sez9:Brennus
    Sez10:Påskharen(raderat) --->Sylt
    Sez11: Dr. Neo Cortex

Standard

Citat Ursprungligen postat av Påskharen. Visa inlägg
    En dag när jag cyklade hem och det var mörkt så såg jag en man som bar mask som gick över gatan. Han hälsade något i stil med "Tjeana" varav jag svarade "Goddag" sålänge jag cyklade. Sedan ser jag att han har massa livvakter med sig (runt 5 stycken varav en kvinnlig) och så frågar han sen "Vill du köpa mig?" Varav jag svarar "Nej tack" och cyklar hem och bunkrar upp mig med massa chips och ett shotgun i källaren. Håller på att införskaffa en säkrare dörr också, och ett bättre alarmsystem. VI lever verkligen i farliga tider grabbar, man kan inte ens lämna huset längre utan att möta farliga typer som bär mask och bara väntar på att skjuta en... ;S

2012 var ett farligt år, men mycket tyder på att 2013 blir farligare.
    Det låter extremt farligt, kan behövas stora mängder chipps för att överleva ett sådant möte!

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

2012 var ett farlig år, jorden gick nästan under tre gånger.

Vi överlevde med nöd och näppe.
    Ke Lundes Sällskap

[#IRCwars]

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spear Visa inlägg
    2012 var ett farlig år, jorden gick nästan under tre gånger.

Vi överlevde med nöd och näppe.
    Sant, det var tack vare att mäktigt folk åt mycket chipps som jordens undegång kunde skjutas upp.

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta