Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Topp 20

Standard

Citat Ursprungligen postat av gravenstein Visa inlägg
    Är man ett litet konto med mycket deffpoäng säger det väl mer om hur man är som människa. Det betyder ju att personen ifråga uppenbarligen har skaffat sig vänner här som ställer upp för varandra även om kontot i sig inte är alltför värdefullt. I mina ögon är det det som gör en bra allians!
    Det sier vel ikke så mye om hvordan en er som menneske, men, kan si mye om hvordan en spiller spillet. Og ellers enn det så er jeg enig med deg. Det handler i mine øyne ikke om Meg/Jeg, men om Oss/mine venner hva angår deff. (i de fleste tilfeller, noen enkelt kontoer fixser jo slikt selv)

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av gravenstein Visa inlägg
    Är man ett litet konto med mycket deffpoäng säger det väl mer om hur man är som människa. Det betyder ju att personen ifråga uppenbarligen har skaffat sig vänner här som ställer upp för varandra även om kontot i sig inte är alltför värdefullt. I mina ögon är det det som gör en bra allians!
    Det säger nog mer om dina allianskamrater än om dig själv.
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Standard

Citat Ursprungligen postat av Playing for fun Visa inlägg
    Hvorfor tar du deg så bryet med å frasere med Jeg i stedet for vi...? Og så fremheve hvor mange byer du har? En hver spiller med kun 1 by kan deffes opp av sin ally til en god deff rank. Har aldri sett noe stort poeng i å skryte av deff poeng, annet enn hva gjelder WW og inad i allyen.
    Poängen med mitt inlägg var att vi har lyckats med några rätt fina deffningar hos mig. Om du tycker att mitt inlägg var svårt att förstå eller att det framhävde min egen insats för mycket så kan det inte hjälpas. Deffpoängen är intressanta för de visar att några offar bitit i gräset till ingen nytta, och att ditt ursprungliga påstående om att det inte går så bra inte överensstämmer helt med sanningen.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wilding Visa inlägg
    Det är väl lite hur man tar det. Jag har t.ex. deffrank 16 totalt, ca 500k poäng, och då har jag ett litet skitkonto som aldrig har haft mer än 11 byar på servern. Så deffningarna har i alla fall lyckats ganska bra.
    Den meningen syftar ganska klart på de inlägg som står ovanför. I det inlägget handlar det inte om något enskillt konto utan om en allians. Alltså syftar meningen på en allians och inte på en spelare.

//Henrik
    s2 (Första) Hund - Pretige/CMB
    s2 (Andra) Hund - 2nd http://www.linkans.net/2nd/
    s2 (Tredje) Henricus - PDA|A

sez (Elfte) Henricus - Xzagt
    sez (Tolfte) The Nameless - WC/NC
    sez (Trettonde) Skogsmulle - The Whos

Tt scandinavian (2013) Vilse i travian - Sverige

Riktigt bra guider:
    http://forum.travian.se/showthread.p...Travianhandbok

http://forum.travian.se/showthread.p...Travianguiden!

Standard

long live G
    sez 2 Mats
    sez 3 lawless
    sez 4 Blackie
    sez 5 Matanza
    sez 6 Cameo
    sez 7 Cameo
    sez 8 Cameo
    sez 9 Cameo
    sez 10 De omutbara
    sez 11 En mutbar
    sez 12 Nobody
    sez 13 Skogsmulle
    sez 14 3 Amigos

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wilding Visa inlägg
    Poängen med mitt inlägg var att vi har lyckats med några rätt fina deffningar hos mig. Om du tycker att mitt inlägg var svårt att förstå eller att det framhävde min egen insats för mycket så kan det inte hjälpas. Deffpoängen är intressanta för de visar att några offar bitit i gräset till ingen nytta, och att ditt ursprungliga påstående om att det inte går så bra inte överensstämmer helt med sanningen.
    Hoppes du liker mitt MM i dag! :-)

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Playing for fun Visa inlägg
    Hvorfor tar du deg så bryet med å frasere med Jeg i stedet for vi...? Og så fremheve hvor mange byer du har? En hver spiller med kun 1 by kan deffes opp av sin ally til en god deff rank. Har aldri sett noe stort poeng i å skryte av deff poeng, annet enn hva gjelder WW og inad i allyen.
    Vi har bare krigat mot er overmakt. Og vi har gjort det Bra! Det var ni som börjede spelet, og vi har deffat...Excuse me, we are not U farm, we are U nightmare!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta